סיכום ישיבת ועדת מכרזים ע"פ נוהל אישור חוזים משותפים לעניין התקשרות מסגרת לשירותי ניהול ופיקוח למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור - מתוקן

סיכום ישיבת ועדת מכרזים ע"פ נוהל אישור חוזים משותפים לעניין התקשרות מסגרת לשירותי ניהול ופיקוח למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור - מתוקן

תאריך פרסום:02/06/2021
קובץ מצורף:סיכום ישיבת ועדת מכרזים עפ נוהל אישור חוזים משותפים לעניין התקשרות מסגרת לשירותי ניהול ופיקוח למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור-מתוקן.pdf

על סדר היום

בקשת מנהל אגף ארגון מוסדות חינוך ובקרה, מר לודביק ורגה, לאשר פניה לשירותי ניהול ופיקוח עבור מתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור ע"י החברה לפיתוח משאבי אנוש בשלטון המקומי (1995) בע"מ שהינה חברת בת של החברה למשק ולכלכלה (להלן:"החברה לפיתוח משאבי אנוש").

בפני הוועדה הוצגו המסמכים הבאים

  • פניית מנהל אגף מנהל אגף ארגון מוסדות חינוך ובקרה, מר לודביק ורגה, לחברי הועדה בה מפורט הצורך בהיעזרות בשירותי ניהול ופיקוח של החברה לפיתוח משאבי אנוש, לקבלת שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור וכן מסמך המרכז יתרונות ההתקשרות עם החברה לפיתוח משאבי אנוש והשירותים הניתנים על ידה במסגרת מכרז למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור מס' שנ/29/2020, לפי מר לודביק ורגה.
  • אישור התקשרות לפי סעיף 9 לחוק הרשויות המקומיות, מכרזים משותפים, (התשל"ב-1972) מכתב מכרז שנ/29/2020.
  • אישור שיעור התמורה בהסכם התקשרות לרכישת שירותי ניהול ופיקוח למכרז מסגרת זה של מנכ"ל משרד הפנים מיום 15.3.2021/
  • בידיעת חברי הועדה, כי קיימת התקשרות לנושא ניקיון במבני חינוך וציבור עם החברה למשק ולכלכלה מכוח מכרז המסגרת הקודם, על כן פנתה העירייה לחברה לפיתוח משאבי אנוש לקיים עבורה פיקוח וניהול של התקשרות נוספת, מכוח מכרז המסגרת העדכני. הובהר בפני חברי הועדה כי החברה לפיתוח משאבי אנוש יודעת לסייע בבניית כתבי הכמויות ומפרטי נוהל הצעת המחיר; לבצע מעקב אחר אישור קיום הביטוחים והערבות של הקבלן; לוודא התאמה בהתאם להזמנות לביצוע בפועל; לסייע בפתרון מחלוקות עם הקבלן ככל שיתעוררו; לבצע בדיקת עמידת הקבלן בתנאי החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה החל על קבלני ניקיון ועל העירייה כמזמינת השירות; לבצע ביקורות שטח ולדווח בזמן אמת לעירייה על טיב ואיכות השירות; וכן יש לחברה לפיתוח משאבי אנוש ניסיון רב ומצטבר בנושאים אלה ובליווי ושימוש כחברה מנהלת של מכרזי מסגרת. 
  • מכל המסמכים הנ"ל עולה כי הצורך בשירותי ניהול ופיקוח ושימוש במכרז המסגרת מס' שנ/29/2020 למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור- ייענה בדרך טובה ע"י רכישתם מהחברה לפיתוח משאבי אנוש.

החלטה:

  • ​לצורך ניהול של ההתקשרויות שייערכו בין עיריית חולון לבין זכיינים במכרז המסגרת מס' שנ/29/2020 למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור, יש לעיריית חולון צורך להתקשר עם נותן שירותי ניהול ופיקוח, ומירב היתרונות במקרה זה יושגו ע"י עריכת התקשרות עם החברה לפיתוח משאבי אנוש לשם כך.
  • להתקשר עם החברה לפיתוח משאבי אנוש לשירותי ניהול ופיקוח על מתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור ע"י הקבלנים במסגרת ההתקשרות שתיערך עמם במכרז, בהתאם לתקנה 3(15) לתקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח – 1987, וזאת בכפוף ובהתאם לתוצאות הליך בקשת הצעות המחיר/
  • ככל שהועדה תחליט שלא לקבוע זוכה כלשהו במסגרת הפניה בבקשה לקבלת הצעות מחיר, תבוטל החלטה זו להתקשרות עם החברה לפיתוח משאבי אנוש לקבלת שירותי ניהול ופיקוח ו/או יבוטל חוזה ההתקשרות עם החברה לפיתוח משאבי אנוש, ככל שכבר ייחתם עד למועד כאמור.
  • עיריית חולון מורה החברה לפיתוח משאבי אנוש לפרסם בקשה לקבלת הצעות מחיר מהזכיינים הרלבנטיים במכרז למתן שירותי ניקיון במבני חינוך וציבור מס' שנ/29/2020 בהתאם למפרטים ולדרישות שיעביר מנהל אגף ארגון מוסדות חינוך ובקרה, מר לודביק ורגה.
  • בהתאם לתקנה 3(15)(ג) לתקנות הנ"ל, החלטה זו תפורסם באתר האינטרנט העירוני של העירייה, ורק לאחר חלוף שבעה ימי עבודה מיום הפרסום ייחתם ההסכם עם החברה לפיתוח משאבי אנוש. במהלך ימים אלה, וכחלק מהפרסום באתר האינטרנט, יימסרו פרטי הקשר של גב' הדס חדד, מנהלת מערך מכרזים, כתובת מייל: hadash@holon.muni.il ככתובת לפניות לוועדה בנוגע להחלטה זו, במשך אותם שבעה ימי עבודה. ככל שיהיו פניות לא ייחתם ההסכם עם החברה לפיתוח משאבי אנוש טרם קבלת התייחסות הועדה בכתב.
  • בהתאם לתקנה הנ"ל, ההסכם שייכרת יפורסם באתר האינטרנט העירוני בתוך שבעה ימי עבודה מיום חתימתו, באחריות גב' הדס חדד לדאוג לכך. מעבר לנחוץ, ולמען הסדר הטוב, הועדה מבקשת גם מהחברה לפיתוח משאבי אנוש לפרסום החלטה זו גם באתר האינטרנט שלה.
  • לפרטים על החלטות שהתקבלו בעיריית חולון להתקשרות עם החברה לפיתוח משאבי אנוש יש ללחוץ של קישור זה.​
  • החלטה זו להתקשר לקבל שירותי ניהול ופיקוח, בתוקף לשנה או עד תום תוקף מכרז המסגרת הנ"ל, לפי המוקדם מביניהם, לשם רכישות שוטפות בהתאם לצרכים המתעוררים לאורך פרק זמן זה. ההתקשרות עצמה הינה לכל אורך תקופת רכישת השירותים.​