סיכום ישיבת ועדת מכרזים ע"פ נוהל אישור חוזים משותפים לעניין התקשרות מסגרת בנושא פינוי גזם ופסולת גושית

סיכום ישיבת ועדת מכרזים ע"פ נוהל אישור חוזים משותפים לעניין התקשרות מסגרת בנושא פינוי גזם ופסולת גושית

תאריך פרסום:27/12/2022
קובץ מצורף:סיכום ישיבת ועדת מכרזים עפ נוהל אישור חוזים משותפים לעניין התקשרות מסגרת בנושא פינוי גזם ופסולת גושית.pdf

על סדר היום

בקשת מנהל אגף גנים ונוף, מר אליאב חתוכה, לאשר פניה לשירותי ניהול ופיקוח עבור פינוי גזם באמצעות משאיות מנוף עפ"י מכרז פא/23/2022 ע"י החברה למשק ולכלכלה של השלטון המקומי בע"מ.

​​בפני הוועדה הוצגו המסמכים הבאים:

  • בקשת מנהל אגף גנים ונוף, מר אליאב חתוכה, לחברי הועדה בה מפורט הצורך בהיעזרות בשירותי ניהול ופיקוח של החברה למשק ולכלכלה, לקבלת שירותים בנושא פינוי גזם ופסולת גושית.
  • מסמך המרכז יתרונות ההתקשרות עם החברה למשק ולכלכלה והשירותים הניתנים על ידה במסגרת מכרז לאיסוף ופינוי אשפה, גזם, פסולת אריזות ופסולת מוצקה מס' פא/23/2022.
  • אישור שיעור התמורה בהסכם התקשרות לרכישת שירותי ניהול ופיקוח למכרז מסגרת זה של מנכ"ל משרד הפנים מיום 14.11.2022.
  • בידיעת חברי הועדה, כי אגף שפ"ע התקשר ב-3 השנים האחרונות עם משכ"ל לאספקת מנופים לפינוי גזם ופסולת גושית. על כן, העירייה נעזרת במכרזי מסגרת של החברה למשק ולכלכלה, לפי אישור שר הפנים לשימוש במכרזים אלה. החברה למשק ולכלכלה יודעת לתת לעירייה ליווי הכולל בדיקה מקצועית של הצעות המחיר ועמידתם בתנאי כל דין, לוודא אספקה של הזמנות מול הספקים בפועל ובדיקת עלויות וחשבוניות ולסייע בפתרון מחלוקות עם הקבלן ככל שיתעוררו; וכן יש לחברה למשק ולכלכלה ניסיון רב ומצטבר בנושאים אלה ובליווי ושימוש כחברה מנהלת של מכרזי מסגרת.
  • מכל המסמכים הנ"ל עולה, כי הצורך בשירותי ניהול ופיקוח ושימוש במכרז המסגרת של החברה למשק ולכלכלה לאיסוף ופינוי אשפה, גזם, פסולת אריזות ופסולת מוצקה ייענה בדרך טובה ע"י רכישתם מהחברה למשק לכלכלה.​

החלטה:

  • לצורך ניהול על ההתקשרויות שייערכו בין עיריית חולון לבין זכיינים במכרז המסגרת לאיסוף ופינוי אשפה, גזם, פסולת אריזות ופסולת מוצקה של החברה למשק ולכלכלה מס' פא/23/2022, יש לעיריית חולון צורך להתקשר עם נותן שירותי ניהול ופיקוח ומטעמי חסכון ויעילות, לצד היתרונות המיטיבים עם העירייה, מוחלט על עריכת התקשרות עם החברה למשק ולכלכלה לשם כך.
  • להתקשר עם החברה למשק ולכלכלה לשירותי ניהול ופיקוח לאיסוף ופינוי אשפה, גזם, פסולת אריזות ופסולת מוצקה ע"י הקבלנים במסגרת ההתקשרות שתיערך עימם במכרז, בהתאם לתקנה 3(15) לתקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח – 1987, וזאת בכפוף ובהתאם לתוצאות הליך בקשת הצעות המחיר.
  • רק לאחר הסכם שרותי ניהול ופיקוח עם החברה למשק ולכלכלה, תצא בקשה לקיום נוהל הצעות מחיר.
  • ככל שהועדה תחליט שלא לקבוע זוכה כלשהו במסגרת הפניה בבקשה לקבלת הצעות מחיר, תבוטל החלטה זו להתקשרות עם החברה למשק ולכלכלה לקבלת שירותי ניהול ופיקוח ו/או יבוטל חוזה ההתקשרות עם החברה למשק ולכלכלה, ככל שכבר ייחתם עד למועד כאמור.
  • עיריית חולון מורה לחברה למשק ולכלכלה לפרסם בקשה לקבלת הצעות מחיר מהזכיינים הרלבנטיים במכרז לאיסוף ופינוי אשפה, גזם, פסולת אריזות ופסולת מוצקה מס' פא/23/2022 בהתאם למפרטים ולדרישות שיעביר מנהל אגף גנים ונוף, מר אליאב חתוכה.
  • בהתאם לתקנה 3(15)(ג) לתקנות הנ"ל, החלטה זו תפורסם באתר האינטרנט העירוני של העירייה, ורק לאחר חלוף שבעה ימי עבודה מיום הפרסום ייחתם ההסכם עם החברה למשק ולכלכלה. במהלך ימים אלה, וכחלק מהפרסום באתר האינטרנט, יימסרו פרטי הקשר של גב' הדס חדד, מנהלת מערך מכרזים, כתובת מייל: hadash@holon.muni.il ככתובת לפניות לוועדה בנוגע להחלטה זו, במשך אותם שבעה ימי עבודה. ככל שיהיו פניות לא ייחתם ההסכם עם החברה למשק ולכלכלה טרם קבלת התייחסות הועדה בכתב.
  • בהתאם לתקנה הנ"ל, ההסכם שייכרת יפורסם באתר האינטרנט העירוני בתוך שבעה ימי עבודה מיום חתימתו, באחריות גב' הדס חדד לדאוג לכך. מעבר לנחוץ, ולמען הסדר הטוב, הועדה מבקשת גם מהחברה למשק ולכלכלה לפרסום החלטה זו גם באתר האינטרנט שלה.
  • לפרטים על החלטות שהתקבלו בעיריית חולון להתקשרות עם משכ"ל יש ללחוץ על קישור זה. 
  • החלטה זו להתקשר לקבלת שירותי ניהול ופיקוח, בתוקף לשנה או עד תום תוקף מכרז המסגרת הנ"ל, לפי המוקדם מביניהם, לשם רכישות שוטפות בהתאם לצרכים המתעוררים לאורך פרק זמן זה. ההתקשרות עצמה הינה לכל אורך תקופת רכישת השירותים.
ארז ניסים, מנכ"ל-יו"ר.
אמנון ארץ קדושה, גזבר-חבר.
יונת דיין, יועמ"ש-חברה.​​