מכרז למתן שירותי חלוקת דואר כמותי לעיריית חולון

 דרושים ומכרזים

מספר מכרז 15/2021
תאריך אחרון להגשה 20/04/2021 12:00
סוג מכרז מכרזי רכש בינוי ושירותים
עלות מסמכי המכרז

​350 ש"ח.

תיאור המכרז

​​רכישת מכרז 15/2021 תתבצע בכרטיס אשראי בלבד. לרכישת ​​המכרז יש ללחוץ על קישור זה.​​​​​​

לאחר רכישת המכרז יש לפנות למערך המכרזים בכתובת האימייל  mihrazim@Holon.muni.il​ עם  ציון מס' המכרז- לקבלת חוברת מכרז.​​​​​​​​​​​​​​​

הודעות חשובות

  • ​​קובץ מענה לשאלות הבהרה-לצפייה והורדה.
  • לקבלת קובץ הצעת המחיר המעודכנת ונוסח מעודכן להמצאת ערבות המכרז יש לפנות לכתובת אימייל של מערך המכרזים mihrazim@Holon.muni.il​
  • לתשומת ליבכם, מועד להגשת הצעות למכרז נדחה. ניתן להגיש הצעה למכרז עד לתאריך 20.4.2021 עד השעה 12:00, בתאום מראש עם מערך המכרזים. אחרי השעה 12:00 לא תתקבלנה הצעות. 

כללי

עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת מציעים להציע הצעות עבור מכרז למתן שירותי חלוקת דואר כמותי לעיריית חולון (להלן: "השירותים");בהתאם לתנאים המפורטים במכרז זה על כל נספחיו (להלן: "המכרז").​

עיקרי ההתקשרות

  • הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים אשר בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
  • הקבלן הזוכה יתן לעירייה שירותי חלוקת דואר כמותי עד 50 גר' מעל 1,000 יחידות למשלוח בודד וכן שירותי חלוקת דואר כמותי מעל 50 גר' מעל 3,000 יחידות למשלוח בודד.
  • לצורכי הגשת הצעה בלבד ומבלי שיהיה בכך כדי לחייב את העירייה באופן כלשהו, יצוין, כי בשנת 2019 נשלחו 83,445 יחידות עד 50 גר' ו-23,940 יחידות מעל 50 גר'.
  • ​העירייה שולחת דואר כ-3 פעמים בשבוע בכמות של מעל 1,000 מעטפות בכל משלוח ואולם היא שומרת על זכותה לשלוח דואר בכל ימות השבוע ובכל כמות שתהיה. 
  • הדואר יגיע לעירייה עד השעה 12:00 בכל יום עבודה בעת מסירת הדואר לעירייה, תעביר העירייה את הדואר היוצא. הדואר יגיע ליחידת המזכירות הטכנית בבניין העירייה, רח' ויצמן 58, קומת הכניסה, בסמוך למעליות.
  • שעות העבודה בעירייה: ימים א', ב', ד', ה': 07:30-15:30, יום ג': 07:30-13:30, 16:00-19:00. 
  • תקופת ההתקשרות תהא למשך 12 חודשים כשבתום השנה תהא העירייה רשאית להאריך החוזה בארבע תקופות התקשרות, כל אחת 12 חודשים או חלק מכך, בתנאי שסך כל תקופת ההסכם לא תעלה על 5 שנים.

תנאים להשתתפות במכרז

רשאי להשתתף במכרז זה מציעים  שעומדים במועד האחרון להגשת הצעות במכרז בתנאים המצטברים שלהלן:
  • בעל היתר כללי למתן שירותי דואר ממשרד התקשורת;
להוכחת עמידתו בתנאי סף זה על המשתתף לצרף העתק ההיתר​
  • ניסיון שלא יפחת מ-3 שנים במהלך 5 השנים שקדמו להגשת הצעות למכרז זה (2016-2020) במתן שירותי משלוח דואר כמותי של 100,000 מעטפות במצטבר;  
להוכחת עמידתו בתנאי סף זה על המשתתף למלא את מסמך א(1) וכן לצרף המלצות
  • מנהל סניף לטיפול בדברי דואר בתוך העיר חולון;
להוכחת עמידתו בתנאי סף זה על המשתתף למלא את מסמך א(1) 
  • צירף להצעתו ערבות מקור או דיגיטלית בסך של 20,000₪ (עשרים אלף שקלים חדשים) כמפורט בסעיף 5.8 להלן;
יש לצרף ערבות מקור או דיגיטלית בנוסח מסמך א'(2) המצ"ב בדיוק.
  • רכש את מסמכי המכרז בסך של 350₪ כמפורט בסעיף 7 להלן.
יש לצרף קבלה המעידה על רכישת מסמכי המכרז.
  • מובהר, כי לא יהיה רשאי לגשת למכרז מציע, אשר היה מעורב באירוע הנמצא תחת חקירה פלילית מתחום טוהר המידות בענין/נושא/תחום שהיה באחריותו ו/או באחריות מי מטעמו. כמו כן, מציע יהיה מנוע מלהציע בהצעתו את עצמו, כל עובד ו/או מנהל ו/או קבלן משנה, אשר היו מעורבים באירוע כאמור.
לצרכי סעיף זה 'אירוע" ייחשב אירוע בו מתקיימים כל התנאים המפורטים להלן:
  1. אירוע אשר המעשה הפלילי בו מתקשר ו/או עוסק במישרין ו/או בעקיפין בסוג השירותים ו/או במתן השירותים נשוא המכרז ובעניין עבירה שמתחום טוהר המידות;
  2. האירוע נמצא תחת חקירה פלילית, או היה תחת חקירה פלילית;
  3. אין מסמך רשמי המעיד על כך שהתיק עומד להיסגר ללא המלצה להעמיד לדין את המציע ו/או העובד ו/או המנהל ו/או קבלן המשנה;
  4. לא נקבע לגבי אירוע כאמור על ידי בית משפט מוסמך כי המציע ו/או העובד ו/או המנהל ו/או קבלן המשנה לא יכולים היו למונעו גם אם היו נוקטים בכל אמצעים המתחייבים על פי דין, הסכם ונוהג המקובל בתחום.    
לצורך הוכחת עמידתו בתנאי זה על המשתתף למלא את מסמך א'(1)

מציע המעונין להגיש הצעה, אשר היה לכאורה מעורב הוא בעצמו, מנהלו, עובדו או קבלן משנה מטעמו 'באירוע'  והסבור שיש מקום שהעירייה תשקול להתיר לו לגשת למכרז, על אף קיומו של האירוע האמור, יפנה לעירייה בכתב לכתובת: mihrazim@Holon.muni.il לא יאוחר משבעה ימים ממועד פרסום המכרז וינמק את בקשתו. העירייה תמסור החלטתה לפונה בתוך שבעה ימים והחלטתה תהיה סופית.

לא מילא מציע אחר איזה מהתנאים להשתתפות במכרז, רשאית העירייה, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע או לחלופין; לבקש כי ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהנתונים שבהצעתו ו/או המסמכים שצורפו לה.

ההצעה

  • ההצעה תוגש על ידי ישות משפטית אחת בלבד (המגיש יכונה לעיל ולהלן: "המשתתף" או "המציע") כאשר כל המסמכים והאישורים הנדרשים במכרז, כולל הערבות הבנקאית, יהיו על שם המשתתף במכרז בלבד.
  • ההצעה תהא באמצעות נספח ב(1). על המציע לרשום את אחוז ההנחה המוצע על ידו ביחס למחירי המקסימום הרשומים. חובה לרשום הצעה ביחס לכל הפריטים. מציע אשר יציע מחיר גבוה ממחירי המקסימום או מציע אשר לא ירשום הצעה ביחס לאחד הפריטים, תהיה רשאית ועדת המכרזים, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו או להתייחס להצעה כאילו הוצע בה מחיר המקסימום.
  • הצעות המחירים ימולאו בעט בלבד. ערך המשתתף תיקון בהצעת המחיר שבכוונתו להגיש – יחתום המשתתף ליד התיקון בחתימה וחותמת.
  • על המשתתף לחתום על מסמכי המכרז בשולי כל דף ובמקום המיועד לכך. 

אישורים ומסמכים

כל מציע יצרף להצעתו את כל המסמכים שלהלן : ​
  • סט מלא של מסמכי המכרז, לרבות הודעות למציעים שנשלחו ע"י העירייה בכתב (ככל שנשלחו), כשהם חתומים ע"י המציע.
  • כלל המסמכים הנדרשים בסעיף 3 להוכחת עמידתו של המשתתף בתנאי הסף.
  • כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים התשל"ו-1976, דהיינו:​
  1. אישור מפקיד שומה, מרו"ח או מיועץ מס, או העתק ממנו המעיד כי הוא מנהל את פנקסי החשבונות והרשומות שעליו לנהלם על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף, התשל"ז 1976 (להלן - חוק מע"מ), או שהוא פטור מלנהלם וכי הוא נוהג לדווח לפקיד השומה על הכנסותיו ולדווח למנהל על עסקאות שמוטל עליהם מס לפי חוק מע"מ.
  2. תצהיר בדבר עמידה בחוק עסקאות עם גופים ציבוריים, בנוסח מסמך א(3) המצורף להזמנה להציע הצעות.
  3. העתק תעודת עוסק מורשה או אישור משלטונות המס על היותו עוסק מורשה (במקרה של משתתף המדווח בתיק איחוד – יצורף גם אישור מאת רשויות המס בדבר היותו של המשתתף נכלל בתיק המאוחד של העוסק, אשר לגביו הוצא וצורף להצעה האישור).
  • אישור על ניכוי מס הכנסה במקור, על שם המשתתף.
  • ככל שהמשתתף הינו תאגיד יצורפו גם:
  1. העתק תעודת התאגדות של המשתתף.
  2. תדפיס נתונים מעודכן מאת רשם התאגידים הרלוונטי לסוג ההתאגדות של המשתתף בדבר פרטי הרישום של התאגיד, מנהלי התאגיד והשעבודים הרובצים על נכסיו.
  3. אישור עו"ד המאשר כי המשתתף הינו תאגיד רשום וכי החתימות על גבי מסמכי המכרז הן של מורשי חתימה מטעם המשתתף ומחייבות את המשתתף לכל דבר וענין וכי מורשי החתימה הנ"ל הוסמכו לחייב את המשתתף ולחתום בשמו על כל מסמך נוסף או אחר שידרש לצורכי מכרז זה והוצאתו אל הפועל (בשולי טופס ההצהרה (מסמך ב) או במסמך נפרד).
  • ​ככל שהמציע הינו "עמותה" יצרף העתק נאמן למקור של תעודת ניהול תקין לשנת 2020 וכן את תעודת ההתאגדות שלו.
  • הוגשה הצעה על ידי אדם פרטי (עוסק מורשה) יצורף העתק מאושר ע"י עו"ד כ"נאמן למקור" של תעודת הזהות וכן אישור עו"ד כי החתימות ע"ג מסמכי ההצעה הן של המציע (בשולי טופס ההצהרה- מסמך ב' או בטופס נפרד). 
  • ערבות מקור, אוטונומית, או דיגיטלית שהוצאה על ידי בנק בישראל או על ידי חברת ביטוח ישראלית שבתאגידה רישיון לעסוק בישראל בביטוח על פי חוק הפיקוח על עסקי הביטוח, התשמ"א - 1981 לבקשת המשתתף במכרז, לפקודת העירייה, בסך 20,000₪ ובתוקף עד ליום 25.7.2021 וזאת להבטחת הצעתו במכרז לפי הנוסח המצ"ב כמסמך א(2) בדיוק.
מובהר כי: 
העירייה תהא רשאית לדרוש הארכת תוקף הערבות לתקופה נוספת והמציע יאריך את תוקף הערבות עפ"י הדרישה (הארכת תוקף הערבות משמעה הארכת תוקף ההצעה). אי-הארכת הערבות כנדרש תהווה, כשלעצמה, עילה לפסילת הצעת המשתתף.

וועדת המכרזים תהא רשאית לפסול הצעה אשר הערבות שצורפה לה אינה עומדת בתנאי מכרז זה.

וועדת המכרזים ו/או העירייה יהיו רשאים להגיש את הערבות לפירעון, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
  • כל אימת שהמשתתף יחזור בו מהצעתו לאחר חלוף המועד האחרון להגשת הצעות, בכל דרך שהיא.
  • כל אימת שהמשתתף נהג במהלך המכרז בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים.
  • כל אימת שהמשתתף מסר לוועדת המכרזים מידע מוטעה או מידע מהותי לא מדויק.
  • כל אימת שלאחר שנבחר המשתתף כזוכה במכרז, הוא לא פעל על פי ההוראות הקבועות במכרז שהן תנאי מוקדם להתקשרות.
והכל מבלי לגרוע מזכות העירייה לפיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד שיגרמו לה עקב מעשים כאמור לעיל. למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל כערבות המחאה אישית ו/או המחאת עסק ערב.

משתתף שהצעתו לא זכתה, ערבותו תוחזר לו בדואר רשום לכתובת שיציין המציע במסמך א(1). משתתף שהוכרז כשיר שני, ערבותו תוחזר לו לאחר ההתקשרות עם הזוכה במכרז.

לא צירף המשתתף להצעתו איזה מהמסמכים האמורים לעיל, רשאית ועדת המכרזים, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המשתתף או לחלופין; לבקש כי יוסיף ו/או ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהמסמכים שבהצעתו ו/או הנתונים המפורטים בה וכן רשאית העירייה להתעלם מפגמים שאינם מהותיים, לפי שיקול דעתה הבלעדי. 

מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, בעת ולצורך הערכת ההצעות תהיה העירייה רשאית לדרוש מהמציע לפרט ו/או להבהיר ו/או להוסיף מסמכים על המסמכים שהגיש במצורף להצעתו כאמור והמציע מתחייב לשתף פעולה עם העירייה ו/או מי מטעמה שיעסקו בהערכת ההצעות ולהמציא כל מסמך שיידרש על-ידם, כאמור.

אופן הגשת ההצעה

  • את ההצעות על כל נספחיהן לרבות הודעות למציעים שנשלחו ע"י המזמין בכתב (ככל שנשלחו), כשהם חתומים ע"י המציע, יש למסור ידנית במעטפה חתומה, כשהיא סגורה ונושאת את מספר המכרז ללא סימני זיהוי אחרים.
  • הגשת הצעות למכרז תעשה פיזית לתיבת המכרזים שתוצב בכניסה לבניין העירייה, ברח' ויצמן 58, ליד השומר. ההגשה תתאפשר  עד ליום 25.3.2021 בלבד בין השעות 9:00 עד 12:00.  לאחר השעה 12:00 בתאריך זה לא תתאפשר הגשה. מועד הגשת הצעה למכרז נדחה. ניתן להגיש הצעה למכרז עד לתאריך 20.4.2021 עד השעה 12:00. אחר השעה 12:00 לא תתקבלנה הצעות למכרז.
  • הגשת הצעה למכרז תיעשה רק בתאום מראש. יש לתאם הגשה למכרז באמצעות הודעה חוזרת לכתובת אימייל  מערך מכרזים mihrazim@Holon.muni.il​ או דרך מספרי טלפון 03-5027363 /03-5027192. יש לציין תאריך ושעה בו תהיו מעוניינים להגיע לצורך הגשת הצעה למכרז ומערך מכרזים יעדכן אתכם רק לאחר שאושרה הוספתכם לרשימת המבקרים.
  • לא תתקבלנה הצעות שתשלחנה בדואר או שתימסרנה לאחר המועד האמור לעיל. יש לרשום על המעטפה "מכרז 15/2021" בלבד. 
  • המציע יגיש את הצעתו בקובץ מקורי של מסמכי המכרז, מבלי לבצע בהם כל תיקון, שינוי, תוספת או הסתייגות שהיא ויצרף להצעתו את כל המסמכים המפורטים דלעיל.
  • כל המציע שינוי, תיקון או הסתייגות מכל מין וסוג שהוא, במסמכי המכרז (למעט השלמת הפרטים הנדרשים ממנו בהצעתו) תהיה העירייה רשאית, מטעם זה בלבד, לפסול את ההצעה או, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבקש מהמציע לתקן את הצעתו. בכל מקרה (גם אם העירייה לא העירה לשינויים כאמור) יחייב את הצדדים הנוסח של מסמכי המכרז, אשר הוכן ע"י העירייה וכפי שנמסר למציעים. 
  • ​המציע יחתום על כל דף מהמסמכים הנ"ל, חתימה מלאה במקום המיועד לכך בכל מסמכי המכרז, ישים את המסמכים במעטפה סגורה, כאמור לעיל, וישלשל את המעטפה לתיבת המכרזים המיועדת לכך במשרדי העירייה. ההצעות תוגשנה במסירה אישית ולא באמצעות הדואר או בכל דרך אחרת. העירייה תהא רשאית להורות על השלמת חתימות ככל ואלו הושמטו.
  • כל הצעה תהא בתוקף לתקופה של 120 ימים מהמועד האחרון להגשת הצעות במכרז. העירייה תהא רשאית לדרוש את הארכת תוקף ההצעה ל- 30 יום נוספים  והמציע מחויב לפעול בהתאם לדרישה זו.
  • לא הגיש המציע את הצעתו בהתאם לאמור לעיל, תהיה העירייה, מטעם זה בלבד, רשאית לפסול את ההצעה או, לחילופין ולפי שיקול דעתה לדרוש כי המציע יתקן, ישלים או יבהיר את הצעתו או, לחלופין, להתעלם מכל הסתייגות, שינוי או תיקון שצירף המציע ולראות את הצעתו כאילו הוגשה ללא הסתייגות כאמור.

רכישת חוברת המכרז והוצאות

  • את מסמכי המכרז ניתן לרכוש תמורת תשלום בסך 350₪. התשלום יתבצע באתר האינטרנט העירוני. על מנת לקבל את מסמכי המכרז יש לשלוח את הקבלה לכתובת המייל mihrazim@Holon.muni.il​. ניתן לפנות לכתובת האמורה גם בבקשה לעיין בחוברת המכרז ולקבל קובץ, ללא תשלום.
  • למען הסר ספק מובהר, כי מי שלא ישלם את דמי רכישת המכרז לא יהיה רשאי להגיש הצעה.
  • כל ההוצאות, מכל מין וסוג שהוא, הכרוכות בהכנת ההצעה למכרז ובהשתתפות במכרז, ובכלל זאת כל ההוצאות הכרוכות בהוצאת הערבויות הנדרשות במסמכי המכרז, תחולנה על המציע. 

הבהרות ושינויים 

  • שאלות הבהרה תוגשנה בדואר אלקטרוני לכתובת mihrazim@Holon.muni.il​ עד ליום 11.3.2021. שאלות שתישלחנה לאחר מועד זה, לא תענינה.
  • שאלות ההבהרה תוגשנה בקובץ WORD  ותהיינה ערוכות באופן הבא-קובץ שאלות הבהרה לדוגמה לצפייה  והורדה.​
  • על המשתתף לבדוק את מסמכי המכרז השונים ביסודיות. אם ימצא המשתתף אי בהירויות, סתירות או אי התאמות בין מסמכי המכרז השונים או הוראות שונות מהוראותיהם, או כל אי התאמה אחרת, עליו לפנות לעירייה ולפרטם בכתב, וזאת עד למועד הנקוב בסעיף 8.1 דלעיל. משתתף שלא יפנה לקבלת הבהרות כאמור ובמועד הנקוב לעיל, יהיה מנוע מלהעלות בעתיד כל טענה בדבר אי בהירויות, סתירות או אי התאמות כאמור.
  • ככל שיהיו שינויים במכרז תופץ הודעה לכל רוכשי חוברת המכרז והיא תהווה  חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז.
  • כל הסבר, פרשנות או תשובה שניתנו בעל-פה, אין ולא יהיה להם כל תוקף שהוא. רק תשובות בכתב – תחייבנה את העירייה.
  • עם הגשת הצעתו במכרז, מצהיר המשתתף כי הוא ראה ובדק את כל מסמכי המכרז וכל הנתונים הרלבנטיים מכל סוג שהוא, והגיש הצעתו על בסיס זה. משתתף שהגיש הצעה במכרז, יהיה מנוע מלטעון כי לא היה מודע לפרט כלשהו הקשור למכרז או לתנאיו.
  • העירייה רשאית, בכל עת, עד למועד האחרון להגשת הצעות במכרז, להכניס שינויים ותיקונים במסמכי המכרז, ביוזמתה או בתשובה לשאלות המשתתפים. השינויים והתיקונים כאמור יהוו חלק בלתי נפרד מתנאי המכרז, יובאו, בכתב, לידיעת כל רוכשי מסמכי המכרז במייל, דואר רשום או בפקסימיליה לפי הפרטים שנמסרו על-ידי רוכשי מסמכי המכרז, יחתמו ע"י המציע ויצורפו על-ידו להצעתו. 

שמירת זכויות

  • כל הזכויות במסמכי המכרז שמורות לעירייה, והמשתתפים במכרז לא יהיו רשאים לעשות כל שימוש במסמכי המכרז אלא לצורך הכנת והגשת הצעה במכרז זה. 
  • העירייה תהא זכאית לאכוף על כל משתתף שהצעתו תיקבע כזוכה את תנאי הצעתו במכרז.

בחינת ההצעות ואופן בחירת הזוכה

  • העירייה תבחן ותעריך את ההצעות של המשתתפים בשני שלבים כמפורט להלן: 
  1. שלב א' – בדיקת שלמות הצעת המציע ועמידתו של המציע בתנאי הסף. מציעים אשר הצעתם תימצא שלמה ואשר יעמדו בתנאי הסף, יעברו לשלב ב' של המכרז כמפורט להלן.
  2. שלב ב' – משתתף שעמד בכל תנאי הסף כדרישות המכרז, תבחן הצעתו בהתאם למחיר שהציע.
  • ככלל, הזוכה יהיה זה שיציע את המחיר המשוקלל הנמוך ביותר. המחיר המשוקלל יחושב על פי הנוסחה הבאה: 0.6* מחיר לפריט 1 + 0.4* מחיר לפריט 2.
  • במקרה של מחיר זהה, תכריע העירייה בהתאם לניסיון קודם שיש לה עם המציעים ובהעדר ניסיון כזה, על פי הגרלה.
  • מובהר בזאת, כי בהתאם לתקנה 22(ה1) לתקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח-1987 (להלן: "התקנות") אם תמצא הוועדה, כי יש להמליץ באותה מידה על שתי הצעות ואחת מן ההצעות היא של עסק בשליטת אישה, תמליץ הוועדה על ההצעה האמורה ובלבד שצורף לה, בעת הגשתה, אישור ותצהיר בהתאם לקבוע  בתקנות.
  • וועדת המכרזים תמליץ גם על "זוכה כשיר שני" אשר ייכנס בנעליו של הזוכה במכרז במקרה ותבוטל זכייתו ו/או יבוטל החוזה עמו.
  • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, וועדת המכרזים תהא רשאית להביא בחשבון שיקוליה בבחירת ההצעות את אמינותו, ניסיונו, כישוריו, יכולתו ואיתנותו הפיננסיות של המציע, ואת ניסיונה של העירייה ושל גופים אחרים עם המציע בעבר. 
  • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, תהיה העירייה  רשאית, במסגרת בדיקותיה לפי סעיף זה, לפנות למזמיני עבודות קודמות (בין אלה שצוינו ע"י המציע ובין אחרים) לבירור פרטים בדבר המציע ומידת שביעות הרצון מקיום התחייבויותיו. לצורך כך, תהא רשאית העירייה לבקש ולקבל מהמציעים כל מידע, אסמכתא ומסמך הנוגעים לדבר והמציעים מתחייבים לשתף פעולה עם העירייה, ככל שיידרש. במקרה בו המציע יסרב לשתף פעולה כאמור, רשאית העירייה להסיק מסקנות לפי ראות עיניה ואף לפסול את ההצעה.
  • העירייה רשאית לא להתחשב כלל בהצעה שהיא בלתי סבירה בשל מחירה, תנאיה או בשל חוסר התייחסות לדרישות או לנתונים שבמסמכי המכרז, באופן שלדעת העירייה מונע הערכת ההצעה כנדרש. 
  • כמו כן, רשאית העירייה לפסול הצעות החורגות מהאומדן שיוכן לצורכי מכרז זה. כמו כן תהיה העירייה רשאית  להקטין או לצמצם את היקף העבודות, לרבות ע"י ביטול של פרקים שונים בעבודות וכן תהיה העירייה רשאית לדחות את ביצוען של העבודות או כל חלק מהן למועד מאוחר יותר, לפי שיקול דעתה וצרכיה.
  • מובהר בזאת כי העירייה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא  והיא רשאית לבטל את המכרז, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה.
  • העירייה שומרת לעצמה את הזכות לפצל את העבודות בין מספר מציעים שונים או להזמין את כל העבודות נשוא סוג העבודה במכרז ממציע אחד, הכול כראות עיניה וללא צורך במתן נימוקים כלשהם. 
  • העירייה רשאית לדרוש מהמציעים פרטים ו/או הבהרות נוספות לשביעות רצונה המלא גם לאחר פתיחת ההצעות. כמו כן, רשאית העירייה ו/או מי מטעמה לערוך ביקורים במשרדי המציעים לצורך בחינת ההצעות.
  • מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, תהא ועדת המכרזים רשאית שלא לדון בהצעת משתתף או לפסלה אם יש לה יסוד סביר לחשוש שפעל בחוסר תום לב ו/או שלא בדרך המקובלת בהליכי מכרז, או שכוונתו היתה להוליך שולל את הועדה על ידי שגיאות שנעשו במתכוון או על ידי תכסיסים בלתי הוגנים, או שהצעתו מבוססת על הבנה מוטעית של נושא המכרז או על הנחות בלתי נכונות או אם המחירים שצוינו בהצעה אינם סבירים.
  • בוטל המכרז או הוקטן היקפו או הוגדל היקפו או נדחה ביצועו ו/או חלק ממנו או פוצלה הזכייה מכוחו או לא פוצלה הזכייה מכוחו, מכל סיבה שהיא, לא תהא למציע ו/או לזוכה כל תביעה ו/או זכות תביעה בגין כל פיצוי אף אם יגרם לו נזק כאמור, והמציע ו/או הזוכה לא יהיה זכאי לפיצוי מכל מין וסוג.  

הודעה על זכייה וההתקשרות

  • עם קביעת הזוכה במכרז, תודיע על כך העירייה למשתתפים. 
  • בהודעה לזוכה יצוין מועד אשר עד אליו, יהיה על הזוכה במכרז להמציא את כל המסמכים והאישורים שעליו להמציא בהתאם למסמכי המכרז לרבות הערבות הבנקאית לביצוע ואישור על עריכת ביטוחים. 
  • לא מילא הזוכה אחר כל התחייבויותיו כמפורט בסעיף 11.2 לעיל, תוך התקופה האמורה שם ולרבות אם לא המציא אחד או יותר מהמסמכים, אשר עליו להמציא נוכח זכייתו ו/או חזר בו מהצעתו, תהא רשאית העירייה לבטל את זכייתו של הזוכה במכרז, ולחלט את הערבות, אשר הוגשה ע"י המשתתף במצורף להצעתו וזאת כפיצוי קבוע ומוסכם מראש ומבלי לגרוע מכל זכות ו/או סעד נוספים העומדים לזכותה נוכח הפרה זו של התחייבויות הזוכה. כן תהא רשאית העירייה במקרה זה להתקשר בנשוא המכרז עם כל מציע או יזם אחר בכל התנאים שתמצא לנכון, והכל מבלי לגרוע מכל סעד או תרופה אחרים להם זכאית העירייה על-פי המכרז ו/או על-פי כל דין.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה שהזוכה לא קיים איזו מהתחייבויותיו בעקבות הזכייה כאמור והעירייה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, החליטה שלא לבטל את הזכייה, תהא העירייה זכאית לסך של 500 ₪ (חמש מאות שקלים חדשים) כפיצויים מוסכמים וקבועים מראש בגין כל יום איחור מתום המועד הנקוב בסעיף 11.2 דלעיל ועד למועד קיום התחייבויותיו של הזוכה או מועד המצאת כל האישורים.
  • העירייה תיתן הודעה בכתב ליתר המשתתפים במכרז באשר לאי זכייתם ותחזיר להם את ערבות המכרז. מציע שיוכרז כ"כשיר שני" ערבותו תוחזר לו רק לאחר חתימה על הסכם עם הזוכה במכרז. 
  • היה והמשתתף לא יעמוד בהתחייבויותיו על פי מסמכי המכרז, תהיה העירייה רשאית לבטל את הזכייה במכרז בהודעה בכתב למשתתף, החל בתאריך שייקבע על ידי העירייה בהודעה, וזאת לאחר שניתנה למשתתף הודעה בה נדרש לתקן את המעוות. אין בסעיף זה כדי לגרוע מזכויות העירייה על פי כל דין ועל פי מכרז זה, לרבות זכותה לחלט את ערבות המכרז.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהיה העירייה רשאית לבטל את הזכייה במכרז גם במקרים הבאים: ​
  1. כשיש בידי העירייה הוכחות, להנחת דעתה, כי המשתתף או אדם אחר מטעמו נתן או הציע שוחד, מענק, דורון או טובת הנאה כלשהי בקשר עם הזכייה במכרז.
  2. התברר לעירייה כי הצהרה כלשהי של המשתתף שניתנה במכרז אינה נכונה, או שהמשתתף לא גילה לעירייה עובדה מהותית אשר, לדעת העירייה, היה בה כדי להשפיע על קביעתו כזוכה במכרז.
  3. הוטל/ו עיקול/ים על נכסי הזוכה במכרז, כולם או חלקם, אשר לדעת העירייה יש בו/בהם כדי להשפיע על יכולתו של הזוכה במכרז לבצע את עבודות האחזקה,  במסגרת המכרז, והעיקול/ים האמור/ים לא הוסר/ו לחלוטין תוך 30 יום ממועד הטלתו/ם.
  4. מונה לנכסי הזוכה במכרז, כולם או חלקם, כונס נכסים זמני או קבוע או מפרק זמני או קבוע, והמינוי, כאמור, לא בוטל בתוך 60 יום ממועד המינוי.
  5. במקרה שבו הזוכה במכרז הוא תאגיד - התברר לעירייה כי הועברה 25% מהשליטה בזוכה במכרז  ללא הסכמה, מראש ובכתב, של העירייה. ​
  • בוטלה הזכייה במכרז, מכל סיבה שהיא, תהא העירייה רשאית לחלט את ערבות המכרז שמסר הזוכה במכרז (או את ערבות המכרז המוארכת, לפי העניין). כמו כן תהיה העירייה רשאית להכריז על זוכה אחר, תחת הזוכה שזכייתו בוטלה, וזאת לפי שיקול דעתה. זוכה במכרז שזכייתו בוטלה, בנסיבות כאמור, יפצה את העירייה על כל הפסד שיגרם לה בשל כך.
כללי
  • מודגש בזה כי במידה והקבלן הזוכה הוא שותפות המורכבת ממספר גורמים, יהא כל אחד מרכיבי השותפות אחראי ביחד ולחוד לביצוע ההתחייבויות החלות מכח המכרז והחוזה ובאם יגיעו לעירייה כספים כלשהם מהקבלן הזוכה היא תהא רשאית לגבותם מכל מרכיב מגורמי הקבלן הזוכה שתמצא לנכון, כמו כן תהא רשאית לפנות לכל גורם ממרכיבי הקבלן הזוכה בדרישה לקיים כל התחייבות החלה על הקבלן הזוכה עפ"י הוראות החוזה ולנקוט נגדו בכל אמצעי חוקי שתמצא לנכון למילוי ההתחייבות ו/או גביית הכספים.
  • כל שינוי או תוספת במסמכי המכרז או כל הסתייגות ביחס אליהם, בין אם על ידי תוספת בגוף המסמך ובין אם בכל דרך אחרת, לא יובאו בחשבון בעת הדיון בהצעה, כאילו לא נכתבו וועדת המכרזים תהיה רשאית לפסול את ההצעה ולא לדון בה כלל, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • העירייה רשאית עפ"י שיקול דעתה לדחות כל מועד הקבוע במכרז. הודעה בדבר דחיית המועד תימסר לכל רוכשי המכרז.
  • העירייה רשאית  להקטין או לצמצם את היקף העבודות, לרבות ע"י ביטולן המוחלט, וכן תהיה העירייה רשאית לדחות את ביצוען של העבודות או כל חלק מהן למועד מאוחר יותר, לפי שיקול דעתה וצרכיה. בנוסף, העירייה תהא רשאית להגדיל את היקף העבודות בהתאם לקבוע בתקנות. 
  • מובהר בזאת, כי המזמין לא יהיה מחויב להזמין את השירותים כולם או חלקם, בהיקף כלשהו, אלא בהתאם לצרכיו ועל פי שיקול דעתו הבלעדי והמציעים מוותרים בזאת על כל זכות מוקנית לאספקת שירותים בכמות ו/או בסכום מינימום כלשהם.
  • אין בבקשה זו בכדי לחייב את המזמין באיזה אופן שהוא; אין בהגשת הצעה מטעם המציע בכדי לקשור את המזמין בהסכם כלשהו על כל המשתמע מכך.
  • ​באם החליטה העיריה לבטל את המכרז מכל סיבה שהיא, לא תהיה טענה לאף מציע ולא יוחזר בגין הביטול תשלום עבור רכישת תיק המכרז.
  • מבלי לגרוע מסמכות ועדת המכרזים על פי כל דין, מציע הסבור, כי חלקים מהצעתו כוללים סודות מסחריים ו/או סודות מקצועיים, ושלדעתו אין לאפשר את העיון בהם למציעים אחרים, יציין מראש בהצעתו, בצורה מפורשת ובולטת, מה הם החלקים, הנתונים והמסמכים הכלולים בהצעתו, אשר העיון בהם על ידי מציעים אחרים במכרז עלול, לדעתו, לחשוף סוד מסחרי או סוד מקצועי וינמק זאת. 
  • ועדת המכרזים תקיים דיון בבקשת המציע ותהיה רשאית לקבל, לא לקבל, או לקבל באופן חלקי את הבקשה. הוועדה תנמק את החלטתה ותודיע על כך למציע.
  • הוועדה לא תדון בבקשה למניעת עיון בהצעת המציע בשל סוד מסחרי או סוד מקצועי, אם אינה מנומקת ו/או אם בוצע סימון גורף של ההצעה כולה.
  • מציע שלא יציין דבר בהצעתו, תראה זאת העירייה כאילו לא קיימים בהצעתו חלקים המהווים סוד מסחרי או מקצועי.
מובהר, כי המציע מסכים, כי החלקים, הנתונים והמסמכים שהוא מבקש למנוע גילויים בפני מציעים אחרים באם יזכה, לא יהיו גלויים בפניו באם לא יזכה ויבקש עיון בהצעה הזוכה. ​
פרטים נוספים
 
לפרטים נא לפנות ל-
 
קובץ מצורף
הערות
 
זוכה במכרז רכש בינוי ושרותים א.ד הפצות ועיטוף בע"מ
החלטה מיום 26/04/2021
פרוטוקול ועדת מכרזים לצפייה בהמלצת הועדה-לחץ כאן.
קבצים מצורפים

מכרז למתן שירותי חלוקת דואר כמותי לעיריית חולון

מספר מכרז:15/2021
תאריך אחרון להגשה:20/04/2021 12:00

תיאור

​​רכישת מכרז 15/2021 תתבצע בכרטיס אשראי בלבד. לרכישת ​​המכרז יש ללחוץ על קישור זה.​​​​​​

לאחר רכישת המכרז יש לפנות למערך המכרזים בכתובת האימייל  mihrazim@Holon.muni.il​ עם  ציון מס' המכרז- לקבלת חוברת מכרז.​​​​​​​​​​​​​​​

הודעות חשובות

  • ​​קובץ מענה לשאלות הבהרה-לצפייה והורדה.
  • לקבלת קובץ הצעת המחיר המעודכנת ונוסח מעודכן להמצאת ערבות המכרז יש לפנות לכתובת אימייל של מערך המכרזים mihrazim@Holon.muni.il​
  • לתשומת ליבכם, מועד להגשת הצעות למכרז נדחה. ניתן להגיש הצעה למכרז עד לתאריך 20.4.2021 עד השעה 12:00, בתאום מראש עם מערך המכרזים. אחרי השעה 12:00 לא תתקבלנה הצעות. 

כללי

עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת מציעים להציע הצעות עבור מכרז למתן שירותי חלוקת דואר כמותי לעיריית חולון (להלן: "השירותים");בהתאם לתנאים המפורטים במכרז זה על כל נספחיו (להלן: "המכרז").​

עיקרי ההתקשרות

  • הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים אשר בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
  • הקבלן הזוכה יתן לעירייה שירותי חלוקת דואר כמותי עד 50 גר' מעל 1,000 יחידות למשלוח בודד וכן שירותי חלוקת דואר כמותי מעל 50 גר' מעל 3,000 יחידות למשלוח בודד.
  • לצורכי הגשת הצעה בלבד ומבלי שיהיה בכך כדי לחייב את העירייה באופן כלשהו, יצוין, כי בשנת 2019 נשלחו 83,445 יחידות עד 50 גר' ו-23,940 יחידות מעל 50 גר'.
  • ​העירייה שולחת דואר כ-3 פעמים בשבוע בכמות של מעל 1,000 מעטפות בכל משלוח ואולם היא שומרת על זכותה לשלוח דואר בכל ימות השבוע ובכל כמות שתהיה. 
  • הדואר יגיע לעירייה עד השעה 12:00 בכל יום עבודה בעת מסירת הדואר לעירייה, תעביר העירייה את הדואר היוצא. הדואר יגיע ליחידת המזכירות הטכנית בבניין העירייה, רח' ויצמן 58, קומת הכניסה, בסמוך למעליות.
  • שעות העבודה בעירייה: ימים א', ב', ד', ה': 07:30-15:30, יום ג': 07:30-13:30, 16:00-19:00. 
  • תקופת ההתקשרות תהא למשך 12 חודשים כשבתום השנה תהא העירייה רשאית להאריך החוזה בארבע תקופות התקשרות, כל אחת 12 חודשים או חלק מכך, בתנאי שסך כל תקופת ההסכם לא תעלה על 5 שנים.

תנאים להשתתפות במכרז

רשאי להשתתף במכרז זה מציעים  שעומדים במועד האחרון להגשת הצעות במכרז בתנאים המצטברים שלהלן:
  • בעל היתר כללי למתן שירותי דואר ממשרד התקשורת;
להוכחת עמידתו בתנאי סף זה על המשתתף לצרף העתק ההיתר​
  • ניסיון שלא יפחת מ-3 שנים במהלך 5 השנים שקדמו להגשת הצעות למכרז זה (2016-2020) במתן שירותי משלוח דואר כמותי של 100,000 מעטפות במצטבר;  
להוכחת עמידתו בתנאי סף זה על המשתתף למלא את מסמך א(1) וכן לצרף המלצות
  • מנהל סניף לטיפול בדברי דואר בתוך העיר חולון;
להוכחת עמידתו בתנאי סף זה על המשתתף למלא את מסמך א(1) 
  • צירף להצעתו ערבות מקור או דיגיטלית בסך של 20,000₪ (עשרים אלף שקלים חדשים) כמפורט בסעיף 5.8 להלן;
יש לצרף ערבות מקור או דיגיטלית בנוסח מסמך א'(2) המצ"ב בדיוק.
  • רכש את מסמכי המכרז בסך של 350₪ כמפורט בסעיף 7 להלן.
יש לצרף קבלה המעידה על רכישת מסמכי המכרז.
  • מובהר, כי לא יהיה רשאי לגשת למכרז מציע, אשר היה מעורב באירוע הנמצא תחת חקירה פלילית מתחום טוהר המידות בענין/נושא/תחום שהיה באחריותו ו/או באחריות מי מטעמו. כמו כן, מציע יהיה מנוע מלהציע בהצעתו את עצמו, כל עובד ו/או מנהל ו/או קבלן משנה, אשר היו מעורבים באירוע כאמור.
לצרכי סעיף זה 'אירוע" ייחשב אירוע בו מתקיימים כל התנאים המפורטים להלן:
  1. אירוע אשר המעשה הפלילי בו מתקשר ו/או עוסק במישרין ו/או בעקיפין בסוג השירותים ו/או במתן השירותים נשוא המכרז ובעניין עבירה שמתחום טוהר המידות;
  2. האירוע נמצא תחת חקירה פלילית, או היה תחת חקירה פלילית;
  3. אין מסמך רשמי המעיד על כך שהתיק עומד להיסגר ללא המלצה להעמיד לדין את המציע ו/או העובד ו/או המנהל ו/או קבלן המשנה;
  4. לא נקבע לגבי אירוע כאמור על ידי בית משפט מוסמך כי המציע ו/או העובד ו/או המנהל ו/או קבלן המשנה לא יכולים היו למונעו גם אם היו נוקטים בכל אמצעים המתחייבים על פי דין, הסכם ונוהג המקובל בתחום.    
לצורך הוכחת עמידתו בתנאי זה על המשתתף למלא את מסמך א'(1)

מציע המעונין להגיש הצעה, אשר היה לכאורה מעורב הוא בעצמו, מנהלו, עובדו או קבלן משנה מטעמו 'באירוע'  והסבור שיש מקום שהעירייה תשקול להתיר לו לגשת למכרז, על אף קיומו של האירוע האמור, יפנה לעירייה בכתב לכתובת: mihrazim@Holon.muni.il לא יאוחר משבעה ימים ממועד פרסום המכרז וינמק את בקשתו. העירייה תמסור החלטתה לפונה בתוך שבעה ימים והחלטתה תהיה סופית.

לא מילא מציע אחר איזה מהתנאים להשתתפות במכרז, רשאית העירייה, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע או לחלופין; לבקש כי ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהנתונים שבהצעתו ו/או המסמכים שצורפו לה.

ההצעה

  • ההצעה תוגש על ידי ישות משפטית אחת בלבד (המגיש יכונה לעיל ולהלן: "המשתתף" או "המציע") כאשר כל המסמכים והאישורים הנדרשים במכרז, כולל הערבות הבנקאית, יהיו על שם המשתתף במכרז בלבד.
  • ההצעה תהא באמצעות נספח ב(1). על המציע לרשום את אחוז ההנחה המוצע על ידו ביחס למחירי המקסימום הרשומים. חובה לרשום הצעה ביחס לכל הפריטים. מציע אשר יציע מחיר גבוה ממחירי המקסימום או מציע אשר לא ירשום הצעה ביחס לאחד הפריטים, תהיה רשאית ועדת המכרזים, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו או להתייחס להצעה כאילו הוצע בה מחיר המקסימום.
  • הצעות המחירים ימולאו בעט בלבד. ערך המשתתף תיקון בהצעת המחיר שבכוונתו להגיש – יחתום המשתתף ליד התיקון בחתימה וחותמת.
  • על המשתתף לחתום על מסמכי המכרז בשולי כל דף ובמקום המיועד לכך. 

אישורים ומסמכים

כל מציע יצרף להצעתו את כל המסמכים שלהלן : ​
  • סט מלא של מסמכי המכרז, לרבות הודעות למציעים שנשלחו ע"י העירייה בכתב (ככל שנשלחו), כשהם חתומים ע"י המציע.
  • כלל המסמכים הנדרשים בסעיף 3 להוכחת עמידתו של המשתתף בתנאי הסף.
  • כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים התשל"ו-1976, דהיינו:​
  1. אישור מפקיד שומה, מרו"ח או מיועץ מס, או העתק ממנו המעיד כי הוא מנהל את פנקסי החשבונות והרשומות שעליו לנהלם על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף, התשל"ז 1976 (להלן - חוק מע"מ), או שהוא פטור מלנהלם וכי הוא נוהג לדווח לפקיד השומה על הכנסותיו ולדווח למנהל על עסקאות שמוטל עליהם מס לפי חוק מע"מ.
  2. תצהיר בדבר עמידה בחוק עסקאות עם גופים ציבוריים, בנוסח מסמך א(3) המצורף להזמנה להציע הצעות.
  3. העתק תעודת עוסק מורשה או אישור משלטונות המס על היותו עוסק מורשה (במקרה של משתתף המדווח בתיק איחוד – יצורף גם אישור מאת רשויות המס בדבר היותו של המשתתף נכלל בתיק המאוחד של העוסק, אשר לגביו הוצא וצורף להצעה האישור).
  • אישור על ניכוי מס הכנסה במקור, על שם המשתתף.
  • ככל שהמשתתף הינו תאגיד יצורפו גם:
  1. העתק תעודת התאגדות של המשתתף.
  2. תדפיס נתונים מעודכן מאת רשם התאגידים הרלוונטי לסוג ההתאגדות של המשתתף בדבר פרטי הרישום של התאגיד, מנהלי התאגיד והשעבודים הרובצים על נכסיו.
  3. אישור עו"ד המאשר כי המשתתף הינו תאגיד רשום וכי החתימות על גבי מסמכי המכרז הן של מורשי חתימה מטעם המשתתף ומחייבות את המשתתף לכל דבר וענין וכי מורשי החתימה הנ"ל הוסמכו לחייב את המשתתף ולחתום בשמו על כל מסמך נוסף או אחר שידרש לצורכי מכרז זה והוצאתו אל הפועל (בשולי טופס ההצהרה (מסמך ב) או במסמך נפרד).
  • ​ככל שהמציע הינו "עמותה" יצרף העתק נאמן למקור של תעודת ניהול תקין לשנת 2020 וכן את תעודת ההתאגדות שלו.
  • הוגשה הצעה על ידי אדם פרטי (עוסק מורשה) יצורף העתק מאושר ע"י עו"ד כ"נאמן למקור" של תעודת הזהות וכן אישור עו"ד כי החתימות ע"ג מסמכי ההצעה הן של המציע (בשולי טופס ההצהרה- מסמך ב' או בטופס נפרד). 
  • ערבות מקור, אוטונומית, או דיגיטלית שהוצאה על ידי בנק בישראל או על ידי חברת ביטוח ישראלית שבתאגידה רישיון לעסוק בישראל בביטוח על פי חוק הפיקוח על עסקי הביטוח, התשמ"א - 1981 לבקשת המשתתף במכרז, לפקודת העירייה, בסך 20,000₪ ובתוקף עד ליום 25.7.2021 וזאת להבטחת הצעתו במכרז לפי הנוסח המצ"ב כמסמך א(2) בדיוק.
מובהר כי: 
העירייה תהא רשאית לדרוש הארכת תוקף הערבות לתקופה נוספת והמציע יאריך את תוקף הערבות עפ"י הדרישה (הארכת תוקף הערבות משמעה הארכת תוקף ההצעה). אי-הארכת הערבות כנדרש תהווה, כשלעצמה, עילה לפסילת הצעת המשתתף.

וועדת המכרזים תהא רשאית לפסול הצעה אשר הערבות שצורפה לה אינה עומדת בתנאי מכרז זה.

וועדת המכרזים ו/או העירייה יהיו רשאים להגיש את הערבות לפירעון, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
  • כל אימת שהמשתתף יחזור בו מהצעתו לאחר חלוף המועד האחרון להגשת הצעות, בכל דרך שהיא.
  • כל אימת שהמשתתף נהג במהלך המכרז בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים.
  • כל אימת שהמשתתף מסר לוועדת המכרזים מידע מוטעה או מידע מהותי לא מדויק.
  • כל אימת שלאחר שנבחר המשתתף כזוכה במכרז, הוא לא פעל על פי ההוראות הקבועות במכרז שהן תנאי מוקדם להתקשרות.
והכל מבלי לגרוע מזכות העירייה לפיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד שיגרמו לה עקב מעשים כאמור לעיל. למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל כערבות המחאה אישית ו/או המחאת עסק ערב.

משתתף שהצעתו לא זכתה, ערבותו תוחזר לו בדואר רשום לכתובת שיציין המציע במסמך א(1). משתתף שהוכרז כשיר שני, ערבותו תוחזר לו לאחר ההתקשרות עם הזוכה במכרז.

לא צירף המשתתף להצעתו איזה מהמסמכים האמורים לעיל, רשאית ועדת המכרזים, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המשתתף או לחלופין; לבקש כי יוסיף ו/או ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהמסמכים שבהצעתו ו/או הנתונים המפורטים בה וכן רשאית העירייה להתעלם מפגמים שאינם מהותיים, לפי שיקול דעתה הבלעדי. 

מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, בעת ולצורך הערכת ההצעות תהיה העירייה רשאית לדרוש מהמציע לפרט ו/או להבהיר ו/או להוסיף מסמכים על המסמכים שהגיש במצורף להצעתו כאמור והמציע מתחייב לשתף פעולה עם העירייה ו/או מי מטעמה שיעסקו בהערכת ההצעות ולהמציא כל מסמך שיידרש על-ידם, כאמור.

אופן הגשת ההצעה

  • את ההצעות על כל נספחיהן לרבות הודעות למציעים שנשלחו ע"י המזמין בכתב (ככל שנשלחו), כשהם חתומים ע"י המציע, יש למסור ידנית במעטפה חתומה, כשהיא סגורה ונושאת את מספר המכרז ללא סימני זיהוי אחרים.
  • הגשת הצעות למכרז תעשה פיזית לתיבת המכרזים שתוצב בכניסה לבניין העירייה, ברח' ויצמן 58, ליד השומר. ההגשה תתאפשר  עד ליום 25.3.2021 בלבד בין השעות 9:00 עד 12:00.  לאחר השעה 12:00 בתאריך זה לא תתאפשר הגשה. מועד הגשת הצעה למכרז נדחה. ניתן להגיש הצעה למכרז עד לתאריך 20.4.2021 עד השעה 12:00. אחר השעה 12:00 לא תתקבלנה הצעות למכרז.
  • הגשת הצעה למכרז תיעשה רק בתאום מראש. יש לתאם הגשה למכרז באמצעות הודעה חוזרת לכתובת אימייל  מערך מכרזים mihrazim@Holon.muni.il​ או דרך מספרי טלפון 03-5027363 /03-5027192. יש לציין תאריך ושעה בו תהיו מעוניינים להגיע לצורך הגשת הצעה למכרז ומערך מכרזים יעדכן אתכם רק לאחר שאושרה הוספתכם לרשימת המבקרים.
  • לא תתקבלנה הצעות שתשלחנה בדואר או שתימסרנה לאחר המועד האמור לעיל. יש לרשום על המעטפה "מכרז 15/2021" בלבד. 
  • המציע יגיש את הצעתו בקובץ מקורי של מסמכי המכרז, מבלי לבצע בהם כל תיקון, שינוי, תוספת או הסתייגות שהיא ויצרף להצעתו את כל המסמכים המפורטים דלעיל.
  • כל המציע שינוי, תיקון או הסתייגות מכל מין וסוג שהוא, במסמכי המכרז (למעט השלמת הפרטים הנדרשים ממנו בהצעתו) תהיה העירייה רשאית, מטעם זה בלבד, לפסול את ההצעה או, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבקש מהמציע לתקן את הצעתו. בכל מקרה (גם אם העירייה לא העירה לשינויים כאמור) יחייב את הצדדים הנוסח של מסמכי המכרז, אשר הוכן ע"י העירייה וכפי שנמסר למציעים. 
  • ​המציע יחתום על כל דף מהמסמכים הנ"ל, חתימה מלאה במקום המיועד לכך בכל מסמכי המכרז, ישים את המסמכים במעטפה סגורה, כאמור לעיל, וישלשל את המעטפה לתיבת המכרזים המיועדת לכך במשרדי העירייה. ההצעות תוגשנה במסירה אישית ולא באמצעות הדואר או בכל דרך אחרת. העירייה תהא רשאית להורות על השלמת חתימות ככל ואלו הושמטו.
  • כל הצעה תהא בתוקף לתקופה של 120 ימים מהמועד האחרון להגשת הצעות במכרז. העירייה תהא רשאית לדרוש את הארכת תוקף ההצעה ל- 30 יום נוספים  והמציע מחויב לפעול בהתאם לדרישה זו.
  • לא הגיש המציע את הצעתו בהתאם לאמור לעיל, תהיה העירייה, מטעם זה בלבד, רשאית לפסול את ההצעה או, לחילופין ולפי שיקול דעתה לדרוש כי המציע יתקן, ישלים או יבהיר את הצעתו או, לחלופין, להתעלם מכל הסתייגות, שינוי או תיקון שצירף המציע ולראות את הצעתו כאילו הוגשה ללא הסתייגות כאמור.

רכישת חוברת המכרז והוצאות

  • את מסמכי המכרז ניתן לרכוש תמורת תשלום בסך 350₪. התשלום יתבצע באתר האינטרנט העירוני. על מנת לקבל את מסמכי המכרז יש לשלוח את הקבלה לכתובת המייל mihrazim@Holon.muni.il​. ניתן לפנות לכתובת האמורה גם בבקשה לעיין בחוברת המכרז ולקבל קובץ, ללא תשלום.
  • למען הסר ספק מובהר, כי מי שלא ישלם את דמי רכישת המכרז לא יהיה רשאי להגיש הצעה.
  • כל ההוצאות, מכל מין וסוג שהוא, הכרוכות בהכנת ההצעה למכרז ובהשתתפות במכרז, ובכלל זאת כל ההוצאות הכרוכות בהוצאת הערבויות הנדרשות במסמכי המכרז, תחולנה על המציע. 

הבהרות ושינויים 

  • שאלות הבהרה תוגשנה בדואר אלקטרוני לכתובת mihrazim@Holon.muni.il​ עד ליום 11.3.2021. שאלות שתישלחנה לאחר מועד זה, לא תענינה.
  • שאלות ההבהרה תוגשנה בקובץ WORD  ותהיינה ערוכות באופן הבא-קובץ שאלות הבהרה לדוגמה לצפייה  והורדה.​
  • על המשתתף לבדוק את מסמכי המכרז השונים ביסודיות. אם ימצא המשתתף אי בהירויות, סתירות או אי התאמות בין מסמכי המכרז השונים או הוראות שונות מהוראותיהם, או כל אי התאמה אחרת, עליו לפנות לעירייה ולפרטם בכתב, וזאת עד למועד הנקוב בסעיף 8.1 דלעיל. משתתף שלא יפנה לקבלת הבהרות כאמור ובמועד הנקוב לעיל, יהיה מנוע מלהעלות בעתיד כל טענה בדבר אי בהירויות, סתירות או אי התאמות כאמור.
  • ככל שיהיו שינויים במכרז תופץ הודעה לכל רוכשי חוברת המכרז והיא תהווה  חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז.
  • כל הסבר, פרשנות או תשובה שניתנו בעל-פה, אין ולא יהיה להם כל תוקף שהוא. רק תשובות בכתב – תחייבנה את העירייה.
  • עם הגשת הצעתו במכרז, מצהיר המשתתף כי הוא ראה ובדק את כל מסמכי המכרז וכל הנתונים הרלבנטיים מכל סוג שהוא, והגיש הצעתו על בסיס זה. משתתף שהגיש הצעה במכרז, יהיה מנוע מלטעון כי לא היה מודע לפרט כלשהו הקשור למכרז או לתנאיו.
  • העירייה רשאית, בכל עת, עד למועד האחרון להגשת הצעות במכרז, להכניס שינויים ותיקונים במסמכי המכרז, ביוזמתה או בתשובה לשאלות המשתתפים. השינויים והתיקונים כאמור יהוו חלק בלתי נפרד מתנאי המכרז, יובאו, בכתב, לידיעת כל רוכשי מסמכי המכרז במייל, דואר רשום או בפקסימיליה לפי הפרטים שנמסרו על-ידי רוכשי מסמכי המכרז, יחתמו ע"י המציע ויצורפו על-ידו להצעתו. 

שמירת זכויות

  • כל הזכויות במסמכי המכרז שמורות לעירייה, והמשתתפים במכרז לא יהיו רשאים לעשות כל שימוש במסמכי המכרז אלא לצורך הכנת והגשת הצעה במכרז זה. 
  • העירייה תהא זכאית לאכוף על כל משתתף שהצעתו תיקבע כזוכה את תנאי הצעתו במכרז.

בחינת ההצעות ואופן בחירת הזוכה

  • העירייה תבחן ותעריך את ההצעות של המשתתפים בשני שלבים כמפורט להלן: 
  1. שלב א' – בדיקת שלמות הצעת המציע ועמידתו של המציע בתנאי הסף. מציעים אשר הצעתם תימצא שלמה ואשר יעמדו בתנאי הסף, יעברו לשלב ב' של המכרז כמפורט להלן.
  2. שלב ב' – משתתף שעמד בכל תנאי הסף כדרישות המכרז, תבחן הצעתו בהתאם למחיר שהציע.
  • ככלל, הזוכה יהיה זה שיציע את המחיר המשוקלל הנמוך ביותר. המחיר המשוקלל יחושב על פי הנוסחה הבאה: 0.6* מחיר לפריט 1 + 0.4* מחיר לפריט 2.
  • במקרה של מחיר זהה, תכריע העירייה בהתאם לניסיון קודם שיש לה עם המציעים ובהעדר ניסיון כזה, על פי הגרלה.
  • מובהר בזאת, כי בהתאם לתקנה 22(ה1) לתקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח-1987 (להלן: "התקנות") אם תמצא הוועדה, כי יש להמליץ באותה מידה על שתי הצעות ואחת מן ההצעות היא של עסק בשליטת אישה, תמליץ הוועדה על ההצעה האמורה ובלבד שצורף לה, בעת הגשתה, אישור ותצהיר בהתאם לקבוע  בתקנות.
  • וועדת המכרזים תמליץ גם על "זוכה כשיר שני" אשר ייכנס בנעליו של הזוכה במכרז במקרה ותבוטל זכייתו ו/או יבוטל החוזה עמו.
  • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, וועדת המכרזים תהא רשאית להביא בחשבון שיקוליה בבחירת ההצעות את אמינותו, ניסיונו, כישוריו, יכולתו ואיתנותו הפיננסיות של המציע, ואת ניסיונה של העירייה ושל גופים אחרים עם המציע בעבר. 
  • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, תהיה העירייה  רשאית, במסגרת בדיקותיה לפי סעיף זה, לפנות למזמיני עבודות קודמות (בין אלה שצוינו ע"י המציע ובין אחרים) לבירור פרטים בדבר המציע ומידת שביעות הרצון מקיום התחייבויותיו. לצורך כך, תהא רשאית העירייה לבקש ולקבל מהמציעים כל מידע, אסמכתא ומסמך הנוגעים לדבר והמציעים מתחייבים לשתף פעולה עם העירייה, ככל שיידרש. במקרה בו המציע יסרב לשתף פעולה כאמור, רשאית העירייה להסיק מסקנות לפי ראות עיניה ואף לפסול את ההצעה.
  • העירייה רשאית לא להתחשב כלל בהצעה שהיא בלתי סבירה בשל מחירה, תנאיה או בשל חוסר התייחסות לדרישות או לנתונים שבמסמכי המכרז, באופן שלדעת העירייה מונע הערכת ההצעה כנדרש. 
  • כמו כן, רשאית העירייה לפסול הצעות החורגות מהאומדן שיוכן לצורכי מכרז זה. כמו כן תהיה העירייה רשאית  להקטין או לצמצם את היקף העבודות, לרבות ע"י ביטול של פרקים שונים בעבודות וכן תהיה העירייה רשאית לדחות את ביצוען של העבודות או כל חלק מהן למועד מאוחר יותר, לפי שיקול דעתה וצרכיה.
  • מובהר בזאת כי העירייה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא  והיא רשאית לבטל את המכרז, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה.
  • העירייה שומרת לעצמה את הזכות לפצל את העבודות בין מספר מציעים שונים או להזמין את כל העבודות נשוא סוג העבודה במכרז ממציע אחד, הכול כראות עיניה וללא צורך במתן נימוקים כלשהם. 
  • העירייה רשאית לדרוש מהמציעים פרטים ו/או הבהרות נוספות לשביעות רצונה המלא גם לאחר פתיחת ההצעות. כמו כן, רשאית העירייה ו/או מי מטעמה לערוך ביקורים במשרדי המציעים לצורך בחינת ההצעות.
  • מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, תהא ועדת המכרזים רשאית שלא לדון בהצעת משתתף או לפסלה אם יש לה יסוד סביר לחשוש שפעל בחוסר תום לב ו/או שלא בדרך המקובלת בהליכי מכרז, או שכוונתו היתה להוליך שולל את הועדה על ידי שגיאות שנעשו במתכוון או על ידי תכסיסים בלתי הוגנים, או שהצעתו מבוססת על הבנה מוטעית של נושא המכרז או על הנחות בלתי נכונות או אם המחירים שצוינו בהצעה אינם סבירים.
  • בוטל המכרז או הוקטן היקפו או הוגדל היקפו או נדחה ביצועו ו/או חלק ממנו או פוצלה הזכייה מכוחו או לא פוצלה הזכייה מכוחו, מכל סיבה שהיא, לא תהא למציע ו/או לזוכה כל תביעה ו/או זכות תביעה בגין כל פיצוי אף אם יגרם לו נזק כאמור, והמציע ו/או הזוכה לא יהיה זכאי לפיצוי מכל מין וסוג.  

הודעה על זכייה וההתקשרות

  • עם קביעת הזוכה במכרז, תודיע על כך העירייה למשתתפים. 
  • בהודעה לזוכה יצוין מועד אשר עד אליו, יהיה על הזוכה במכרז להמציא את כל המסמכים והאישורים שעליו להמציא בהתאם למסמכי המכרז לרבות הערבות הבנקאית לביצוע ואישור על עריכת ביטוחים. 
  • לא מילא הזוכה אחר כל התחייבויותיו כמפורט בסעיף 11.2 לעיל, תוך התקופה האמורה שם ולרבות אם לא המציא אחד או יותר מהמסמכים, אשר עליו להמציא נוכח זכייתו ו/או חזר בו מהצעתו, תהא רשאית העירייה לבטל את זכייתו של הזוכה במכרז, ולחלט את הערבות, אשר הוגשה ע"י המשתתף במצורף להצעתו וזאת כפיצוי קבוע ומוסכם מראש ומבלי לגרוע מכל זכות ו/או סעד נוספים העומדים לזכותה נוכח הפרה זו של התחייבויות הזוכה. כן תהא רשאית העירייה במקרה זה להתקשר בנשוא המכרז עם כל מציע או יזם אחר בכל התנאים שתמצא לנכון, והכל מבלי לגרוע מכל סעד או תרופה אחרים להם זכאית העירייה על-פי המכרז ו/או על-פי כל דין.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה שהזוכה לא קיים איזו מהתחייבויותיו בעקבות הזכייה כאמור והעירייה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, החליטה שלא לבטל את הזכייה, תהא העירייה זכאית לסך של 500 ₪ (חמש מאות שקלים חדשים) כפיצויים מוסכמים וקבועים מראש בגין כל יום איחור מתום המועד הנקוב בסעיף 11.2 דלעיל ועד למועד קיום התחייבויותיו של הזוכה או מועד המצאת כל האישורים.
  • העירייה תיתן הודעה בכתב ליתר המשתתפים במכרז באשר לאי זכייתם ותחזיר להם את ערבות המכרז. מציע שיוכרז כ"כשיר שני" ערבותו תוחזר לו רק לאחר חתימה על הסכם עם הזוכה במכרז. 
  • היה והמשתתף לא יעמוד בהתחייבויותיו על פי מסמכי המכרז, תהיה העירייה רשאית לבטל את הזכייה במכרז בהודעה בכתב למשתתף, החל בתאריך שייקבע על ידי העירייה בהודעה, וזאת לאחר שניתנה למשתתף הודעה בה נדרש לתקן את המעוות. אין בסעיף זה כדי לגרוע מזכויות העירייה על פי כל דין ועל פי מכרז זה, לרבות זכותה לחלט את ערבות המכרז.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהיה העירייה רשאית לבטל את הזכייה במכרז גם במקרים הבאים: ​
  1. כשיש בידי העירייה הוכחות, להנחת דעתה, כי המשתתף או אדם אחר מטעמו נתן או הציע שוחד, מענק, דורון או טובת הנאה כלשהי בקשר עם הזכייה במכרז.
  2. התברר לעירייה כי הצהרה כלשהי של המשתתף שניתנה במכרז אינה נכונה, או שהמשתתף לא גילה לעירייה עובדה מהותית אשר, לדעת העירייה, היה בה כדי להשפיע על קביעתו כזוכה במכרז.
  3. הוטל/ו עיקול/ים על נכסי הזוכה במכרז, כולם או חלקם, אשר לדעת העירייה יש בו/בהם כדי להשפיע על יכולתו של הזוכה במכרז לבצע את עבודות האחזקה,  במסגרת המכרז, והעיקול/ים האמור/ים לא הוסר/ו לחלוטין תוך 30 יום ממועד הטלתו/ם.
  4. מונה לנכסי הזוכה במכרז, כולם או חלקם, כונס נכסים זמני או קבוע או מפרק זמני או קבוע, והמינוי, כאמור, לא בוטל בתוך 60 יום ממועד המינוי.
  5. במקרה שבו הזוכה במכרז הוא תאגיד - התברר לעירייה כי הועברה 25% מהשליטה בזוכה במכרז  ללא הסכמה, מראש ובכתב, של העירייה. ​
  • בוטלה הזכייה במכרז, מכל סיבה שהיא, תהא העירייה רשאית לחלט את ערבות המכרז שמסר הזוכה במכרז (או את ערבות המכרז המוארכת, לפי העניין). כמו כן תהיה העירייה רשאית להכריז על זוכה אחר, תחת הזוכה שזכייתו בוטלה, וזאת לפי שיקול דעתה. זוכה במכרז שזכייתו בוטלה, בנסיבות כאמור, יפצה את העירייה על כל הפסד שיגרם לה בשל כך.
כללי
  • מודגש בזה כי במידה והקבלן הזוכה הוא שותפות המורכבת ממספר גורמים, יהא כל אחד מרכיבי השותפות אחראי ביחד ולחוד לביצוע ההתחייבויות החלות מכח המכרז והחוזה ובאם יגיעו לעירייה כספים כלשהם מהקבלן הזוכה היא תהא רשאית לגבותם מכל מרכיב מגורמי הקבלן הזוכה שתמצא לנכון, כמו כן תהא רשאית לפנות לכל גורם ממרכיבי הקבלן הזוכה בדרישה לקיים כל התחייבות החלה על הקבלן הזוכה עפ"י הוראות החוזה ולנקוט נגדו בכל אמצעי חוקי שתמצא לנכון למילוי ההתחייבות ו/או גביית הכספים.
  • כל שינוי או תוספת במסמכי המכרז או כל הסתייגות ביחס אליהם, בין אם על ידי תוספת בגוף המסמך ובין אם בכל דרך אחרת, לא יובאו בחשבון בעת הדיון בהצעה, כאילו לא נכתבו וועדת המכרזים תהיה רשאית לפסול את ההצעה ולא לדון בה כלל, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • העירייה רשאית עפ"י שיקול דעתה לדחות כל מועד הקבוע במכרז. הודעה בדבר דחיית המועד תימסר לכל רוכשי המכרז.
  • העירייה רשאית  להקטין או לצמצם את היקף העבודות, לרבות ע"י ביטולן המוחלט, וכן תהיה העירייה רשאית לדחות את ביצוען של העבודות או כל חלק מהן למועד מאוחר יותר, לפי שיקול דעתה וצרכיה. בנוסף, העירייה תהא רשאית להגדיל את היקף העבודות בהתאם לקבוע בתקנות. 
  • מובהר בזאת, כי המזמין לא יהיה מחויב להזמין את השירותים כולם או חלקם, בהיקף כלשהו, אלא בהתאם לצרכיו ועל פי שיקול דעתו הבלעדי והמציעים מוותרים בזאת על כל זכות מוקנית לאספקת שירותים בכמות ו/או בסכום מינימום כלשהם.
  • אין בבקשה זו בכדי לחייב את המזמין באיזה אופן שהוא; אין בהגשת הצעה מטעם המציע בכדי לקשור את המזמין בהסכם כלשהו על כל המשתמע מכך.
  • ​באם החליטה העיריה לבטל את המכרז מכל סיבה שהיא, לא תהיה טענה לאף מציע ולא יוחזר בגין הביטול תשלום עבור רכישת תיק המכרז.
  • מבלי לגרוע מסמכות ועדת המכרזים על פי כל דין, מציע הסבור, כי חלקים מהצעתו כוללים סודות מסחריים ו/או סודות מקצועיים, ושלדעתו אין לאפשר את העיון בהם למציעים אחרים, יציין מראש בהצעתו, בצורה מפורשת ובולטת, מה הם החלקים, הנתונים והמסמכים הכלולים בהצעתו, אשר העיון בהם על ידי מציעים אחרים במכרז עלול, לדעתו, לחשוף סוד מסחרי או סוד מקצועי וינמק זאת. 
  • ועדת המכרזים תקיים דיון בבקשת המציע ותהיה רשאית לקבל, לא לקבל, או לקבל באופן חלקי את הבקשה. הוועדה תנמק את החלטתה ותודיע על כך למציע.
  • הוועדה לא תדון בבקשה למניעת עיון בהצעת המציע בשל סוד מסחרי או סוד מקצועי, אם אינה מנומקת ו/או אם בוצע סימון גורף של ההצעה כולה.
  • מציע שלא יציין דבר בהצעתו, תראה זאת העירייה כאילו לא קיימים בהצעתו חלקים המהווים סוד מסחרי או מקצועי.
מובהר, כי המציע מסכים, כי החלקים, הנתונים והמסמכים שהוא מבקש למנוע גילויים בפני מציעים אחרים באם יזכה, לא יהיו גלויים בפניו באם לא יזכה ויבקש עיון בהצעה הזוכה. ​

עלות מסמכי המכרז

​350 ש"ח.