החלפת מעליות בבניין העירייה

 דרושים ומכרזים

מספר מכרז 43/2018
תאריך אחרון להגשה 08/01/2019 12:00
סוג מכרז מכרזי רכש בינוי ושירותים
עלות מסמכי המכרז

500 ש"ח

תיאור המכרז

​עיקרי ההתקשרות

  • עיריית חולון (להלן: "העיריה") מזמינה בזאת הצעות לביצוע עבודות להחלפת מעליות בבניין העירייה, ברח' ויצמן 58, חולון (להלן: "בניין העירייה"), הכל כמפורט במסמכי המכרז (להלן: "העבודות"). הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
  • בבניין העירייה פועלות זה כ-38 שנה 2 מעליות 12 נוסעים, 10 תחנות בקשר דופלקס עם חדר מכונה הממוקם מעל הפיר, על גג הבניין. עקב התיישנות הציוד וריבוי התקלות, מבקשת העירייה להחליף את המעליות הקיימות במעליות חדשות.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל וביתר מסמכי המכרז יכללו העבודות בין היתר:

1) אספקת שתי מעליות חדשות.

2) פירוק מעלית אחת והרכבת מעלית חדשה במקומה, בעוד שהמעלית השנייה תמשיך לפעול כמעלית בודדת.

3) הפעלת המעלית החדשה לצד המעלית הישנה בתקופת הרצה.

4) פירוק המעלית השנייה והרכבת מעלית חדשה במקומה.

5) הפעלת המעלית החדשה לרבות קשר דופלקס עם המעלית הראשונה.

6) פינוי כל חלקי המעליות הישנות.

7) הרכבת המעליות על ידי בעלי מקצוע מומחים ומקצועיים על פי הכללים המקובלים ובהתאם לכל דין, הנחייה או תקן.

8) הגשת תכניות עבודה, ביצוע מדידות ועבודות בניין מתחייבות.

9) שירות תחזוקה מונעת ותיקונים לשנתיים ראשונות במסגרת האחריות כמפורט במפרט הטכני (להלן: "תקופת האחריות"), ללא תשלום מצד העירייה. השירות לכל מעלית יחל עם סיום התקנתה.

10) עם תום תקופת האחריות, ביטוח אחריות מלאה לכל החלקים במשך 8 שנים נוספות, בתשלום שנתי בהתאם להצעת הספק, לפי לדרישת העירייה והזמנה מפורשת (להלן: "תקופת השירות"). יובהר, כי העירייה אינה מתחייבת להזמין מהזוכה את כל 8 שנות השירות.

  •  התאמת הציוד לדרישות המפרט הטכני

על דגם המעלית המוצע לעמוד בדרישות המפרט הטכני המצורף למסמכי המכרז. על המציע לצרף להצעתו את פירוט הציוד המוצע (נספח ב'1) כאשר על כל הרכיבים שם להתאים לדרישות המפרט במלואן. ככל שהמציע מעוניין בכך, ניתן להגיש לעירייה את פירוט הציוד (נספח ב'1) בטרם הגשת ההצעה לצורך אישור התאמתו למפרט. העירייה תבחן את פירוט הציוד המוצע ותקבע האם הוא עומד בדרישות המפרט.

  • הקבלן הזוכה יידרש לבצע את העבודות, כהגדרתן במסמכי המכרז, על פי צו התחלת עבודה בליווי הזמנה תקציבית מאושרת כדין שיימסרו לו על ידי העירייה. הקבלן יידרש להתחיל בביצוע כל עבודה במועד שייקבע בצו, ולסיים את העבודה במועד שייקבע ע"י העירייה ועל פי הלו"ז כמפורט במסמכי המכרז.
  • יובהר, כי הזוכה יידרש לבצע את העבודות במבנה פעיל ומאוכלס, אשר ימשיך לפעול גם במהלך ביצוע העבודות. על כן על הזוכה לנקוט במשנה זהירות ואחריות לצורך הבטחת שלום העובדים והמבקרים במבנה. בכלל זאת, על הזוכה לקחת בחשבון בעת הגשת הצעתו כי יהא עליו לנקוט בכל האמצעים הדרושים לביצוע עבודות במבנה מאוכלס, כדוגמת שלטי אזהרה, הימנעות מהקמת רעש בלתי סביר ועוד. כמו כן, יש לגדר ולחסום את המעבר לפיר המעלית בכל הקומות על מנת למנוע סכנת נפילה.
  • יובהר, כי לעניין שירותי התחזוקה יחולו הוראות הסכם השירות הסטנדרטי של הזוכה ובלבד שרמתו לעניין רכיבים המוזכרים במפרט הטכני לא תפחת מרמת השירות המוגדרת במפרט הטכני.
  • אין באמור לעיל כדי לפגוע בזכותה של העירייה לבטל את ההתקשרות עם הקבלן הזוכה בכל עת במהלך תקופת ההתקשרות, בהודעה מראש בת 30 יום, לפי שיקול דעתה הבלעדי, הכל כמפורט בחוזה.

תנאים להשתתפות במכרז

רשאי להשתתף במכרז מציע העומד בכל תנאים המצטברים המפורטים להלן:

  • עוסק מורשה לצורך מע"מ, מנהל ספרי חשבונות כחוק ובעל אישורים על ניכוי מס במקור מטעם פקיד השומה.
  • מציע שעומד בתנאי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו - 1976, כמפורט בתצהיר ואישור המצורפים למסמכי המכרז כמסמכים ז(1) ו-ז(2).
  • מציע אשר רכש את מסמכי המכרז כמפורט בסעיף 5 להלן.
  • מציע אשר צירף להצעתו ערבות בנקאית להשתתפות במכרז כמפורט בסעיף 8 להלן.
  • מציע אשר השתתף בכנס המציעים כמפורט בסעיף 6 להלן.
  • המציע בעל ניסיון מוכח בהתקנת 100 מעליות לפחות. מהן לפחות 30 מעליות בקשר דופלקס/טריפלקס או יותר, בנות 10 נוסעים לפחות ו-10 תחנות לפחות.
  • למציע מוקד חרום מאויש 24 שעות ביממה.
  • המציע מעסיק לפחות 2 מעליתנים מוסמכים בדרגה ג'.
  • המציע רשום בפנקס הקבלנים כקבלן מורשה בדרגה 2,500,000 ₪ ומעלה.
  • המעלית המוצעת בהצעה בעלת תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי.
  • בעל רישיון תקף מטעם משרד העבודה לעסוק בהתקנת מעליות.
  • בעל רישיון תקף מטעם משרד העבודה למתן שירות למעליות.
  • למציע סניף אחד לפחות במרחק של עד 60 ק"מ מהעיר חולון.

פרטים נוספים

ביום 19.12.2018 בשעה 14:00 ייערך מפגש מציעים, בבנין עיריית חולון, רח' ויצמן 58, חולון, קומה ג'. מובהר כי הנוכחות במפגש המציעים הינה חובה ומהווה תנאי סף להשתתפות במכרז.

על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו על סך 20,000 ₪ בתוקף עד ליום 8.5.2019 בדיוק.​

לפרטים נא לפנות ל-

סתירה, שגיאה, אי התאמה בין מסמכי המכרז וכל הסתייגות או בקשה להבהרה תובא ע"י המציע לתשומת לב העירייה בכתב, לא יאוחר מיום 25.12.2018 בשעה 12:00, למנחם ליבוביץ, לכתובת דואר אלקטרוני: ram_lv85@bezeqint.net

קובץ מצורף
הערות
 
זוכה במכרז רכש בינוי ושרותים כפיר תעשיות מעליות 1995 בע"מ
החלטה מיום 25/02/2019
פרוטוקול ועדת מכרזים להמלצות ועדת מכרזים-לחץ כאן.
קבצים מצורפים

החלפת מעליות בבניין העירייה

מספר מכרז:43/2018
תאריך אחרון להגשה:08/01/2019 12:00

תיאור

​עיקרי ההתקשרות

  • עיריית חולון (להלן: "העיריה") מזמינה בזאת הצעות לביצוע עבודות להחלפת מעליות בבניין העירייה, ברח' ויצמן 58, חולון (להלן: "בניין העירייה"), הכל כמפורט במסמכי המכרז (להלן: "העבודות"). הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
  • בבניין העירייה פועלות זה כ-38 שנה 2 מעליות 12 נוסעים, 10 תחנות בקשר דופלקס עם חדר מכונה הממוקם מעל הפיר, על גג הבניין. עקב התיישנות הציוד וריבוי התקלות, מבקשת העירייה להחליף את המעליות הקיימות במעליות חדשות.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל וביתר מסמכי המכרז יכללו העבודות בין היתר:

1) אספקת שתי מעליות חדשות.

2) פירוק מעלית אחת והרכבת מעלית חדשה במקומה, בעוד שהמעלית השנייה תמשיך לפעול כמעלית בודדת.

3) הפעלת המעלית החדשה לצד המעלית הישנה בתקופת הרצה.

4) פירוק המעלית השנייה והרכבת מעלית חדשה במקומה.

5) הפעלת המעלית החדשה לרבות קשר דופלקס עם המעלית הראשונה.

6) פינוי כל חלקי המעליות הישנות.

7) הרכבת המעליות על ידי בעלי מקצוע מומחים ומקצועיים על פי הכללים המקובלים ובהתאם לכל דין, הנחייה או תקן.

8) הגשת תכניות עבודה, ביצוע מדידות ועבודות בניין מתחייבות.

9) שירות תחזוקה מונעת ותיקונים לשנתיים ראשונות במסגרת האחריות כמפורט במפרט הטכני (להלן: "תקופת האחריות"), ללא תשלום מצד העירייה. השירות לכל מעלית יחל עם סיום התקנתה.

10) עם תום תקופת האחריות, ביטוח אחריות מלאה לכל החלקים במשך 8 שנים נוספות, בתשלום שנתי בהתאם להצעת הספק, לפי לדרישת העירייה והזמנה מפורשת (להלן: "תקופת השירות"). יובהר, כי העירייה אינה מתחייבת להזמין מהזוכה את כל 8 שנות השירות.

  •  התאמת הציוד לדרישות המפרט הטכני

על דגם המעלית המוצע לעמוד בדרישות המפרט הטכני המצורף למסמכי המכרז. על המציע לצרף להצעתו את פירוט הציוד המוצע (נספח ב'1) כאשר על כל הרכיבים שם להתאים לדרישות המפרט במלואן. ככל שהמציע מעוניין בכך, ניתן להגיש לעירייה את פירוט הציוד (נספח ב'1) בטרם הגשת ההצעה לצורך אישור התאמתו למפרט. העירייה תבחן את פירוט הציוד המוצע ותקבע האם הוא עומד בדרישות המפרט.

  • הקבלן הזוכה יידרש לבצע את העבודות, כהגדרתן במסמכי המכרז, על פי צו התחלת עבודה בליווי הזמנה תקציבית מאושרת כדין שיימסרו לו על ידי העירייה. הקבלן יידרש להתחיל בביצוע כל עבודה במועד שייקבע בצו, ולסיים את העבודה במועד שייקבע ע"י העירייה ועל פי הלו"ז כמפורט במסמכי המכרז.
  • יובהר, כי הזוכה יידרש לבצע את העבודות במבנה פעיל ומאוכלס, אשר ימשיך לפעול גם במהלך ביצוע העבודות. על כן על הזוכה לנקוט במשנה זהירות ואחריות לצורך הבטחת שלום העובדים והמבקרים במבנה. בכלל זאת, על הזוכה לקחת בחשבון בעת הגשת הצעתו כי יהא עליו לנקוט בכל האמצעים הדרושים לביצוע עבודות במבנה מאוכלס, כדוגמת שלטי אזהרה, הימנעות מהקמת רעש בלתי סביר ועוד. כמו כן, יש לגדר ולחסום את המעבר לפיר המעלית בכל הקומות על מנת למנוע סכנת נפילה.
  • יובהר, כי לעניין שירותי התחזוקה יחולו הוראות הסכם השירות הסטנדרטי של הזוכה ובלבד שרמתו לעניין רכיבים המוזכרים במפרט הטכני לא תפחת מרמת השירות המוגדרת במפרט הטכני.
  • אין באמור לעיל כדי לפגוע בזכותה של העירייה לבטל את ההתקשרות עם הקבלן הזוכה בכל עת במהלך תקופת ההתקשרות, בהודעה מראש בת 30 יום, לפי שיקול דעתה הבלעדי, הכל כמפורט בחוזה.

תנאים להשתתפות במכרז

רשאי להשתתף במכרז מציע העומד בכל תנאים המצטברים המפורטים להלן:

  • עוסק מורשה לצורך מע"מ, מנהל ספרי חשבונות כחוק ובעל אישורים על ניכוי מס במקור מטעם פקיד השומה.
  • מציע שעומד בתנאי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו - 1976, כמפורט בתצהיר ואישור המצורפים למסמכי המכרז כמסמכים ז(1) ו-ז(2).
  • מציע אשר רכש את מסמכי המכרז כמפורט בסעיף 5 להלן.
  • מציע אשר צירף להצעתו ערבות בנקאית להשתתפות במכרז כמפורט בסעיף 8 להלן.
  • מציע אשר השתתף בכנס המציעים כמפורט בסעיף 6 להלן.
  • המציע בעל ניסיון מוכח בהתקנת 100 מעליות לפחות. מהן לפחות 30 מעליות בקשר דופלקס/טריפלקס או יותר, בנות 10 נוסעים לפחות ו-10 תחנות לפחות.
  • למציע מוקד חרום מאויש 24 שעות ביממה.
  • המציע מעסיק לפחות 2 מעליתנים מוסמכים בדרגה ג'.
  • המציע רשום בפנקס הקבלנים כקבלן מורשה בדרגה 2,500,000 ₪ ומעלה.
  • המעלית המוצעת בהצעה בעלת תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי.
  • בעל רישיון תקף מטעם משרד העבודה לעסוק בהתקנת מעליות.
  • בעל רישיון תקף מטעם משרד העבודה למתן שירות למעליות.
  • למציע סניף אחד לפחות במרחק של עד 60 ק"מ מהעיר חולון.

עלות מסמכי המכרז

500 ש"ח

פרטים נוספים

ביום 19.12.2018 בשעה 14:00 ייערך מפגש מציעים, בבנין עיריית חולון, רח' ויצמן 58, חולון, קומה ג'. מובהר כי הנוכחות במפגש המציעים הינה חובה ומהווה תנאי סף להשתתפות במכרז.

על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו על סך 20,000 ₪ בתוקף עד ליום 8.5.2019 בדיוק.​

לפרטים נא לפנות ל-

סתירה, שגיאה, אי התאמה בין מסמכי המכרז וכל הסתייגות או בקשה להבהרה תובא ע"י המציע לתשומת לב העירייה בכתב, לא יאוחר מיום 25.12.2018 בשעה 12:00, למנחם ליבוביץ, לכתובת דואר אלקטרוני: ram_lv85@bezeqint.net