אספקת ערכות פקח ומנהל, תוכנה לאיסוף דוחות, תוכנה לניהול המסופונים ומערכת לניהול והפקת תווי דייר, כולל מתן תמיכה ושרות לציוד ולתוכנה

 דרושים ומכרזים

מספר מכרז 83/2018
תאריך אחרון להגשה 21/02/2019 12:00
סוג מכרז מכרזי רכש בינוי ושירותים
עלות מסמכי המכרז

350 ש"ח​

תיאור המכרז

​עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת הצעות לאספקת ערכות פקח הכוללות: תוכנות למסופון, מדפסת ומתכלים, ערכת מנהל (ללא מדפסת ומתכלים), תוכנה לאיסוף דוחות (חניה, פיקוח עירוני וכל דוח אחר שניתן על פי כל דין, על ידי מפקחי העירייה שהוסמכו לכך), תוכנה לניהול המסופונים ומערכת לניהול והפקת תווי דייר, כולל מתן תמיכה ושרות לציוד ולתוכנה:

  • על המשתתפים לעמוד בתנאי הסף המפורטים בחוברת המכרז.
  • על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו על סך 20,000 ₪ בתוקף עד ליום 21.5.2019 בדיוק.
  • את מסמכי המכרז ניתן לרכוש במשרדי העירייה, רח' ויצמן 58, חולון, קומה שלישית, חדר 312, תמורת סך של – 350(שלא יוחזרו) בימים א'-ה' בין שעות 13:00-08:30.
  •  את ההצעות על כל נספחיהן יש למסור ידנית במעטפת המכרז כשהיא סגורה ונושאת את מספר המכרז ללא סימני זיהוי אחרים עד ליום ה-21.2.2019 שעה 12:00 לתיבת המכרזים בחדר 329, קומה שלישית, בבניין העירייה.
  • אין העירייה מתחייבת לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר או כל הצעה שהיא.

כללי

עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת מציעים להציע הצעות עבור מכרז לאספקת ערכות פקח הכוללות: תוכנות למסופון, מדפסת ומתכלים, ערכת מנהל (ללא מדפסת ומתכלים), תוכנה לאיסוף דוחות (חניה, פיקוח עירוני וכל דוח אחר שניתן על פי כל דין, על ידי מפקחי העירייה שהוסמכו לכך) (כל המוזכר לעיל להלן: "ערכה" ו/או "ערכות"), תוכנה לניהול המסופונים ומערכת לניהול והפקת תווי דייר , כולל מתן תמיכה ושרות לציוד ולתוכנה, כפי שמפורט בנספח א'1 למסמכי המכרז, נספח חומרה ותפוקות של המערכות הנדרשות.

עיקרי ההתקשרות

  • הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים אשר בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
  • הזוכה במכרז ידרש להעניק, בין היתר, את השירותים הבאים:

א. אספקת תוכנה;

ב. הסבת הנתונים הנמצאים בתוכנות "החברה לאוטומציה" ו "לולה טק" ו/או הקלדת חלק מהם (עד חמישה אחוז מנפח הנתונים) באופן ידני;

ג. תמיכה שוטפת בתוכנה ותחזוקת הציוד;

ד. עדכוני טבלאות המערכת והתעריפים;

ה. תמיכה והדרכת משתמשים בעירייה ובשלוחותיה;

ו. מתן שרותי גיבוי מלאים;

ז. אחריות מלאה על הממשקים בין המערכות נשוא מכרז זה לבין שאר המערכות הפועלות בעירייה (לרבות מערכת לניהול דוחות חניה אכיפת חוקי העזר העירוניים, איכות הסביבה וגביית חובות בית המשפט לעינינים מקומיים והמוקד העירוני)

כל זאת בהתאם להנחיות עיריית חולון ו/או מי מטעמה (כל המתואר לעיל / ואו כל המתואר בנספח א'1 נספח חומרה ותפוקות המערכות הנדרשות, יקראו להלן, ביחד או לחוד: "השירותים" ו/או "העבודות").

  • רשימת המערכות, תתי המערכות והציוד הכלולים במכרז זה מפורטים בנספח א'1 – מסמך חומרה ותפוקות של המערכות הנדרשות. 
  • השירותים והעבודות נשוא המכרז ינתנו לעירייה תמורת דמי שימוש חודשיים. (למען הסר ספק מובהר בזאת כי תמורת דמי השימוש החודשיים אותם תשלם העירייה לזוכה במכרז זה תהינה המערכות והציודים המסופקות/ים ע"י הזוכה העדכניים ביותר הנמצאים באינונטר הזוכה וסופקו על ידו למי מלקוחותיו האחרים וזאת ללא תמורה נוספת).
  • יודגש כי כל הכתוב בנספח א' 1 - "מסמך חומרה ותפוקות של המערכות הנדרשות", בטבלה החל מהפרק שנקרא "תפוקות כלליות הנדרשות מכלל המערכות והציוד" ועד לסופה של הטבלה, יחול על כלל המערכות, וכי לא תשולם בגין הנכתב בטבלה בפרקי התפוקות הכלליות כל תמורה נוספת.
  • העירייה תוכל להפסיק את השימוש בכל אחת מהמערכות המופיעות בטבלה, להקטין או להגדיל את מספר ערכות הפקח או ערכות המנהל מכל סיבה שהיא, בתוך מתן הודעה של 30 יום לספק. במקרה דנן התשלום בגין אותה ערכה או מערכת, יופחת או יתוסף לתמורה המגיעה לספק בהתאמה, ולא תהיינה לספק כל טענות בקשר לכך.
  • תקופת ההתקשרות של הסכם זה הינה ל- 24 חודשים. העירייה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, להאריך את תקופת ההתקשרות ב-3 תקופות נוספות בנות שנה או חלק מכך, כך שסך כל תקופת ההתקשרות לא תעלה על 5 שנים.

    תנאים להשתתפות במכרז

    רשאי להשתתף במכרז זה תאגידים המאוגדים כדין אשר עומדים, במועד האחרון להגשת הצעות במכרז, בתנאים המצטברים שלהלן ואשר המציאו את כל המסמכים הדרושים להוכחת עמידתם בתנאים אלו:

  • המשתתף הינו רשום בישראל במרשם המתנהל עפ"י דין.

    להוכחת תנאי זה ימציא המשתתף העתק נאמן למקור חתום ע"י עו"ד של תעודת רישום במרשם המתנהל לגביו כדין.

  • המשתתף עצמו הינו בעל ניסיון בכל אחת מהשנים 2015 2016 2017 באספקת מסופונים ותוכנה לאיסוף דוחות חניה, לשתי רשויות מקומיות ו/או תאגידים עירוניים בישראל, בהיקף של 30,000 דוחות חניה בשנה לכל אחת מהשנים 2015, 2016 ,2017 לכל אחת מהרשומ"ק ו/או מהתאגידים העירוניים האמורים – והכל לכל הפחות.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה יצרף המשתתף להצעתו אישורים והמלצות מגורמים עמם עבדו המעידים על עמידתם בתנאי סף זה, לרבות מועד תחילת וסיום ההתקשרות, זהותו של הגורם הממליץ ופרטי התקשרות עימו, היקף דוחות החניה שנאספו בכל אחת מהשנים 2015 2016 2017 עבור אותם רשומ"ק/תאגיד עירוני וכל פרט כיו"ב.

  • המשתתף הינו הבעלים של זכויות הקניין וזכויות היוצרים של התוכנות נשוא המכרז או בעלי זכויות השיווק של התוכנות נשוא המכרז במועד הגשת הצעתם למכרז.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה על המשתפים לצרף להצעתם אישור רו"ח או עו"ד, המעיד על בעלותם בתוכנות או אישור לשיווק התוכנות מאת בעלי זכויות היוצרים שלהן נכון למועד הגשת הצעתם למכרז.

  • משתתף שמצבת העובדים שהועסקה על ידו ישירות או שהמשתתף היה בעל התקשרות בחוזים עם נותני שירותים שבמסגרתם הועסקו ע"י המשתתף באמצעות קבלני משנה, בכל אחת מהשנים 2017-2016, לפחות על 10 עובדים, מתוכם לפחות 4 עובדים בהיקף של משרה מלאה במתן שירותי תמיכה ופיתוח של התוכנות נשוא המכרז.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה יצרפו המשתתפים להצעתם תצהיר מאומת ע"י עו"ד מאת מנהל משאבי אנוש/חשב/מנכ"ל/סמנכ"ל/מנהל כספים של המשתתף בדבר העסקת העובדים האמורים בפרקי הזמן הנדרשים לעיל בנוסח הרצ"ב כמסמך ז'2.

  •  מציעים המנהלים פנקסים בהתאם לפקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה על המשתתפים לצרף להצעתם אישור רו"ח על כך שפנקסיו של המשתתף מנוהלים כדין, וכן תעודת עוסק מורשה על שמו ואישור בדבר פטור/ניכוי מס במקור בתוקף במועד הגשת הצעתו למכרז.

  •  המשתתף מחזיק בתעודה לפי חוק העסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976 ובכל האישורים והמסמכים הנדרשים על פיו.

    להוכחת עמידתו בתנאי זה יצרף המשתתף להצעתו תצהיר ערוך ומאומת כדין בהתאם לסעיף 2ב(ב), לחוק העסקאות גופים ציבוריים התשל"ו -1976, וכן אישור כאמור מאת רשויות המס בתוקף נכון למועד האחרון להגשת ההצעה למכרז.

  • המשתתף – וכן בעלי השליטה בו ומנהליו הבכירים - נעדרי הרשעה ו/או חקירה בעבירה שיש עמה קלון או בעבירה שנושאה פיסקאלי, כגון אי העברת ניכויים, אי דיווח לרשויות המס, אי מתן קבלות רשמיות וכד', זולת אם חלפה תקופת ההתיישנות, לפי חוק המרשם הפלילי ותקנות השבים, התשמ"א-1981.

    להוכחת עמידתו בתנאי זה יחתום המשתתף על נוסח התצהיר הרצ"ב כמסמך ז'3.

  • המשתתף יצהיר בתצהיר בנוסח הרצ"ב כמסמך ז'4, כי בעלי השליטה או המנהלים בתאגיד לא מצויים ולא יימצאו במצב של ניגוד עניינים עם העבודות נשוא מכרז זה וכן יצהיר המשתתף כי הוא יקפיד אחר הוראות חוק לעידוד טוהר המידות בשרות הציבור, התשנ"ב-1992 ותקנותיו, לרבות מתן גילוי נאות, ככל שיידרש לשם שמירה על טוהר המידות.

  • המשתתף הגיש עם הצעתו למכרז ערבות בנקאית בנוסח הרצ"ב כמסמך ה' למכרז וכמפורט בסעיף 7 להלן.

  • המשתתף רכש את מסמכי המכרז וחתם על כל מסמכי ההבהרות למכרז - אם וככל שיהיו.

    לצורך הוכחת תנאי זה יצרף המשתתף להצעתו למכרז קבלה על שמו בדבר רכישת מסמכי המכרז ויצרף את כל מסמכי ההבהרות למכרז – אם וככל שיהיו – כשהם חתומים על ידו בכל עמוד.

    לא מילא מציע אחר איזה מהתנאים להשתתפות במכרז, רשאית העירייה, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע או לחלופין; לבקש כי ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהנתונים שבהצעתו ו/או המסמכים שצורפו לה.

    אישורים ומסמכים

    כל מציע יצרף להצעתו את כל המסמכים שלהלן :

  • סט מלא של מסמכי המכרז, לרבות הודעות למציעים שנשלחו ע"י העירייה בכתב (ככל שנשלחו) כשהם חתומים ע"י המציע וכן את ההצעה עצמה על גבי דיסק און קי.

  • כלל המסמכים הנדרשים בסעיף 3 להוכחת עמידתו של המשתתף בתנאי הסף.

  • המשתתף יצרף להצעתו הוכחה על זכות החתימה בשם התאגיד (אישור של עו"ד יועמ"ש המשתתף), וזאת בנוסף לאימות החתימה הנדרש ע"ג מסמך ב' – הצעת המשתתף.

פרטים נוספים

הצעת המשתתף

  • את טפסי המכרז ניתן לרכוש במשרדי העירייה ברחוב ויצמן 58 חולון בימים א'ה' בשעות 8:30-13:00 בקומה שניה, חדר 258 (טל: 03-5027363) תמורת תשלום בסך של 350 ₪ (שלא יוחזרו בשום מקרה). ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא תשלום.
  • בגין רכישת מסמכי המכרז תנפיק העירייה למשתתף קבלה שאיננה חשבונית מס.
  • את ההצעות בהתאם לתנאי המכרז ואת שאר המסמכים והאישורים שפורטו במסמכי המכרז, יש למסור במסירה ידנית (לא לשלוח בדואר) במשרדי העירייה בכתובת רח' ויצמן 58 חולון, קומה 3, חדר 329, במעטפה סגורה נושאת ציון "מכרז מס' 83/2018" בלבד עד ליום 21.2.2019 בשעה 12:00 - מסמכים שיימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל ייפסלו ולא ייכללו במניין מסמכי המכרז שיידונו על ידי העירייה.
  • על המציע להגיש הצעתו בש"ח, בשני עותקים זהים, על גבי טופס "הצעת המציע" הרצ"ב כמסמך ב' למסמכי המכרז, למלא את כל הפרטים הנדרשים בכל מסמכי המכרז ולחתום עליהם ועל כל שאר מסמכי המכרז המהווים חלק בלתי נפרד מהצעתו.
  • היה המשתתף חברה רשומה או שותפות רשומה או אגודה שיתופית (להלן בסעיף זה: "תאגיד"), יחתמו מספר המנהלים המינימאלי הדרוש כדי לחייב את התאגיד תוך ציון שמו/ם המלא, וכתובת התאגיד ויצרפו חותמת התאגיד.
  • על המציע לצרף להצעתו את שאלות ההבהרה והתשובות שניתנו.
  • ההצעה תוגש על ידי מציע אחד. לא תתקבלנה הצעות ממציעים במשותף.
  • בכפוף לאמור לעיל, יובהר כי הצעתו של המציע יכולה לכלול מתן חלק מהשירותים במכרז, ע"י ספק משנה, בכפוף להוראות ההסכם – מסמך ג', ואולם לא יהיה בכך כדי לגרוע מאחריותו של המציע לכל רכיבי הצעתו.
  • הצעת המחיר היא עבור דמי שימוש חודשיים לכל ערכה ומערכת ולא תעלה על הסכום המרבי הקבוע לכל ערכה ומערכת בטבלת המחירים שבמסמך ב' למסמכי המכרז ואף לא תפחת ממחיר המינימום הקבוע לכל ערכה ומערכת בטבלה זו.
  • סכום ההצעה אינו כולל מע"מ.
  • אי מילוי מדויק ומפורט אחר כל הדרישות, הוספת ההסתייגויות ו/או הגשת הצעה שלא לפי התנאים עלול לתגרום לפסילת ההצעה, בהתאם לשיקול דעת ועדת המכרזים ובכפוף לסמכותה.

תוקף ההצעה

כל הצעה שתוגש תעמוד בתוקפה על כל פרטיה, מרכיביה וצרופותיה למשך 120 יום מהמועד האחרון להגשת ההצעות. העירייה רשאית לבקש להאריכה ל- 120 יום נוספים והמציע חייב לעשות כן.

 ערבות בנקאית

  • המציע חייב לצרף להצעתו ערבות בנקאית לטובת העירייה, אוטונומית, צמודת מדד, חתומה כדין וחייבת להיות על פי תנאיה ניתנת לגבייה לפי פניה חד צדדית של גזבר העירייה או מי מטעמו. הערבות תהא בנוסח המצורף כמסמך ה' למסמכי המכרז, בסך 20,000 ₪ (במלים: עשרים אלף שקלים חדשים).
  • המחאות פרטיות/בנקאיות, שטרות וכיו"ב לא יתקבלו.
  • הערבות תעמוד בתוקפה עד ליום 21.5.2019 העירייה רשאית לבקש את הארכת תוקף הערבות הבנקאית למשך תקופה נוספת של עד 120 יום והמציע יהיה חייב לעשות כן, על חשבונו.
  • שם הנערב בערבות חייב להיות זהה לשם המשתתף במכרז.
  • מטרת ערבות זו לשמש להבטחת חתימת המשתתף הזוכה על ההסכם לביצוע העבודות, בתוך 7 ימים מיום קבלת הודעה על זכייתו במכרז.
  • וועדת המכרזים ו/או העירייה יהיו רשאים להגיש את הערבות לפירעון, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
  • כל אימת שהמשתתף יחזור בו מהצעתו לאחר חלוף המועד האחרון להגשת הצעות, בכל דרך שהיא.
  • כל אימת שהמשתתף נהג במהלך המכרז בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים.
  • כל אימת שהמשתתף מסר לוועדת המכרזים מידע מוטעה או מידע מהותי לא מדויק.
  • כל אימת שלאחר שנבחר המשתתף כזוכה במכרז, הוא לא פעל על פי ההוראות הקבועות במכרז שהן תנאי מוקדם להתקשרות.

והכל מבלי לגרוע מזכות העירייה לפיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד שיגרמו לה עקב מעשים כאמור לעיל. למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל כערבות המחאה אישית ו/או המחאת עסק ערב.

  • הצעה שתוגש בלי צירוף ערבות כאמור לעיל ו/או הצעה שנוסח הערבות בה יהא שונה מהנוסח הרצ"ב כמסמך ה' - תיפסל על הסף, ולא תובא לדיון.  
לפרטים נא לפנות ל-

משה ניב 03-5027173

rfp@holon.muni.il

קובץ מצורף
הערות
 
זוכה במכרז רכש בינוי ושרותים מילגם מרכז ישראלי לשירותי גבייה ומים בע"מ
החלטה מיום 02/05/2019
פרוטוקול ועדת מכרזים להמלצות ועדת מכרזים-לחץ כאן.
קבצים מצורפים

אספקת ערכות פקח ומנהל, תוכנה לאיסוף דוחות, תוכנה לניהול המסופונים ומערכת לניהול והפקת תווי דייר, כולל מתן תמיכה ושרות לציוד ולתוכנה

מספר מכרז:83/2018
תאריך אחרון להגשה:21/02/2019 12:00

תיאור

​עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת הצעות לאספקת ערכות פקח הכוללות: תוכנות למסופון, מדפסת ומתכלים, ערכת מנהל (ללא מדפסת ומתכלים), תוכנה לאיסוף דוחות (חניה, פיקוח עירוני וכל דוח אחר שניתן על פי כל דין, על ידי מפקחי העירייה שהוסמכו לכך), תוכנה לניהול המסופונים ומערכת לניהול והפקת תווי דייר, כולל מתן תמיכה ושרות לציוד ולתוכנה:

  • על המשתתפים לעמוד בתנאי הסף המפורטים בחוברת המכרז.
  • על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו על סך 20,000 ₪ בתוקף עד ליום 21.5.2019 בדיוק.
  • את מסמכי המכרז ניתן לרכוש במשרדי העירייה, רח' ויצמן 58, חולון, קומה שלישית, חדר 312, תמורת סך של – 350(שלא יוחזרו) בימים א'-ה' בין שעות 13:00-08:30.
  •  את ההצעות על כל נספחיהן יש למסור ידנית במעטפת המכרז כשהיא סגורה ונושאת את מספר המכרז ללא סימני זיהוי אחרים עד ליום ה-21.2.2019 שעה 12:00 לתיבת המכרזים בחדר 329, קומה שלישית, בבניין העירייה.
  • אין העירייה מתחייבת לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר או כל הצעה שהיא.

כללי

עיריית חולון (להלן: "העירייה") מזמינה בזאת מציעים להציע הצעות עבור מכרז לאספקת ערכות פקח הכוללות: תוכנות למסופון, מדפסת ומתכלים, ערכת מנהל (ללא מדפסת ומתכלים), תוכנה לאיסוף דוחות (חניה, פיקוח עירוני וכל דוח אחר שניתן על פי כל דין, על ידי מפקחי העירייה שהוסמכו לכך) (כל המוזכר לעיל להלן: "ערכה" ו/או "ערכות"), תוכנה לניהול המסופונים ומערכת לניהול והפקת תווי דייר , כולל מתן תמיכה ושרות לציוד ולתוכנה, כפי שמפורט בנספח א'1 למסמכי המכרז, נספח חומרה ותפוקות של המערכות הנדרשות.

עיקרי ההתקשרות

  • הפרטים המובאים בסעיף זה להלן הינם כלליים בלבד והוראות הסעיף תחייבנה את הצדדים רק במקרים אשר בהם אין התייחסות אחרת מפורטת ומפורשת באיזה ממסמכי המכרז. הייתה התייחסות אחרת כאמור באיזה ממסמכי המכרז, תחייב ההוראה האחרת והמפורטת.
  • הזוכה במכרז ידרש להעניק, בין היתר, את השירותים הבאים:

א. אספקת תוכנה;

ב. הסבת הנתונים הנמצאים בתוכנות "החברה לאוטומציה" ו "לולה טק" ו/או הקלדת חלק מהם (עד חמישה אחוז מנפח הנתונים) באופן ידני;

ג. תמיכה שוטפת בתוכנה ותחזוקת הציוד;

ד. עדכוני טבלאות המערכת והתעריפים;

ה. תמיכה והדרכת משתמשים בעירייה ובשלוחותיה;

ו. מתן שרותי גיבוי מלאים;

ז. אחריות מלאה על הממשקים בין המערכות נשוא מכרז זה לבין שאר המערכות הפועלות בעירייה (לרבות מערכת לניהול דוחות חניה אכיפת חוקי העזר העירוניים, איכות הסביבה וגביית חובות בית המשפט לעינינים מקומיים והמוקד העירוני)

כל זאת בהתאם להנחיות עיריית חולון ו/או מי מטעמה (כל המתואר לעיל / ואו כל המתואר בנספח א'1 נספח חומרה ותפוקות המערכות הנדרשות, יקראו להלן, ביחד או לחוד: "השירותים" ו/או "העבודות").

  • רשימת המערכות, תתי המערכות והציוד הכלולים במכרז זה מפורטים בנספח א'1 – מסמך חומרה ותפוקות של המערכות הנדרשות. 
  • השירותים והעבודות נשוא המכרז ינתנו לעירייה תמורת דמי שימוש חודשיים. (למען הסר ספק מובהר בזאת כי תמורת דמי השימוש החודשיים אותם תשלם העירייה לזוכה במכרז זה תהינה המערכות והציודים המסופקות/ים ע"י הזוכה העדכניים ביותר הנמצאים באינונטר הזוכה וסופקו על ידו למי מלקוחותיו האחרים וזאת ללא תמורה נוספת).
  • יודגש כי כל הכתוב בנספח א' 1 - "מסמך חומרה ותפוקות של המערכות הנדרשות", בטבלה החל מהפרק שנקרא "תפוקות כלליות הנדרשות מכלל המערכות והציוד" ועד לסופה של הטבלה, יחול על כלל המערכות, וכי לא תשולם בגין הנכתב בטבלה בפרקי התפוקות הכלליות כל תמורה נוספת.
  • העירייה תוכל להפסיק את השימוש בכל אחת מהמערכות המופיעות בטבלה, להקטין או להגדיל את מספר ערכות הפקח או ערכות המנהל מכל סיבה שהיא, בתוך מתן הודעה של 30 יום לספק. במקרה דנן התשלום בגין אותה ערכה או מערכת, יופחת או יתוסף לתמורה המגיעה לספק בהתאמה, ולא תהיינה לספק כל טענות בקשר לכך.
  • תקופת ההתקשרות של הסכם זה הינה ל- 24 חודשים. העירייה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, להאריך את תקופת ההתקשרות ב-3 תקופות נוספות בנות שנה או חלק מכך, כך שסך כל תקופת ההתקשרות לא תעלה על 5 שנים.

    תנאים להשתתפות במכרז

    רשאי להשתתף במכרז זה תאגידים המאוגדים כדין אשר עומדים, במועד האחרון להגשת הצעות במכרז, בתנאים המצטברים שלהלן ואשר המציאו את כל המסמכים הדרושים להוכחת עמידתם בתנאים אלו:

  • המשתתף הינו רשום בישראל במרשם המתנהל עפ"י דין.

    להוכחת תנאי זה ימציא המשתתף העתק נאמן למקור חתום ע"י עו"ד של תעודת רישום במרשם המתנהל לגביו כדין.

  • המשתתף עצמו הינו בעל ניסיון בכל אחת מהשנים 2015 2016 2017 באספקת מסופונים ותוכנה לאיסוף דוחות חניה, לשתי רשויות מקומיות ו/או תאגידים עירוניים בישראל, בהיקף של 30,000 דוחות חניה בשנה לכל אחת מהשנים 2015, 2016 ,2017 לכל אחת מהרשומ"ק ו/או מהתאגידים העירוניים האמורים – והכל לכל הפחות.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה יצרף המשתתף להצעתו אישורים והמלצות מגורמים עמם עבדו המעידים על עמידתם בתנאי סף זה, לרבות מועד תחילת וסיום ההתקשרות, זהותו של הגורם הממליץ ופרטי התקשרות עימו, היקף דוחות החניה שנאספו בכל אחת מהשנים 2015 2016 2017 עבור אותם רשומ"ק/תאגיד עירוני וכל פרט כיו"ב.

  • המשתתף הינו הבעלים של זכויות הקניין וזכויות היוצרים של התוכנות נשוא המכרז או בעלי זכויות השיווק של התוכנות נשוא המכרז במועד הגשת הצעתם למכרז.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה על המשתפים לצרף להצעתם אישור רו"ח או עו"ד, המעיד על בעלותם בתוכנות או אישור לשיווק התוכנות מאת בעלי זכויות היוצרים שלהן נכון למועד הגשת הצעתם למכרז.

  • משתתף שמצבת העובדים שהועסקה על ידו ישירות או שהמשתתף היה בעל התקשרות בחוזים עם נותני שירותים שבמסגרתם הועסקו ע"י המשתתף באמצעות קבלני משנה, בכל אחת מהשנים 2017-2016, לפחות על 10 עובדים, מתוכם לפחות 4 עובדים בהיקף של משרה מלאה במתן שירותי תמיכה ופיתוח של התוכנות נשוא המכרז.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה יצרפו המשתתפים להצעתם תצהיר מאומת ע"י עו"ד מאת מנהל משאבי אנוש/חשב/מנכ"ל/סמנכ"ל/מנהל כספים של המשתתף בדבר העסקת העובדים האמורים בפרקי הזמן הנדרשים לעיל בנוסח הרצ"ב כמסמך ז'2.

  •  מציעים המנהלים פנקסים בהתאם לפקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

    להוכחת עמידתם בתנאי זה על המשתתפים לצרף להצעתם אישור רו"ח על כך שפנקסיו של המשתתף מנוהלים כדין, וכן תעודת עוסק מורשה על שמו ואישור בדבר פטור/ניכוי מס במקור בתוקף במועד הגשת הצעתו למכרז.

  •  המשתתף מחזיק בתעודה לפי חוק העסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976 ובכל האישורים והמסמכים הנדרשים על פיו.

    להוכחת עמידתו בתנאי זה יצרף המשתתף להצעתו תצהיר ערוך ומאומת כדין בהתאם לסעיף 2ב(ב), לחוק העסקאות גופים ציבוריים התשל"ו -1976, וכן אישור כאמור מאת רשויות המס בתוקף נכון למועד האחרון להגשת ההצעה למכרז.

  • המשתתף – וכן בעלי השליטה בו ומנהליו הבכירים - נעדרי הרשעה ו/או חקירה בעבירה שיש עמה קלון או בעבירה שנושאה פיסקאלי, כגון אי העברת ניכויים, אי דיווח לרשויות המס, אי מתן קבלות רשמיות וכד', זולת אם חלפה תקופת ההתיישנות, לפי חוק המרשם הפלילי ותקנות השבים, התשמ"א-1981.

    להוכחת עמידתו בתנאי זה יחתום המשתתף על נוסח התצהיר הרצ"ב כמסמך ז'3.

  • המשתתף יצהיר בתצהיר בנוסח הרצ"ב כמסמך ז'4, כי בעלי השליטה או המנהלים בתאגיד לא מצויים ולא יימצאו במצב של ניגוד עניינים עם העבודות נשוא מכרז זה וכן יצהיר המשתתף כי הוא יקפיד אחר הוראות חוק לעידוד טוהר המידות בשרות הציבור, התשנ"ב-1992 ותקנותיו, לרבות מתן גילוי נאות, ככל שיידרש לשם שמירה על טוהר המידות.

  • המשתתף הגיש עם הצעתו למכרז ערבות בנקאית בנוסח הרצ"ב כמסמך ה' למכרז וכמפורט בסעיף 7 להלן.

  • המשתתף רכש את מסמכי המכרז וחתם על כל מסמכי ההבהרות למכרז - אם וככל שיהיו.

    לצורך הוכחת תנאי זה יצרף המשתתף להצעתו למכרז קבלה על שמו בדבר רכישת מסמכי המכרז ויצרף את כל מסמכי ההבהרות למכרז – אם וככל שיהיו – כשהם חתומים על ידו בכל עמוד.

    לא מילא מציע אחר איזה מהתנאים להשתתפות במכרז, רשאית העירייה, מטעם זה בלבד ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לפסול את הצעתו של המציע או לחלופין; לבקש כי ישלים ו/או יתקן ו/או יבהיר איזה מהנתונים שבהצעתו ו/או המסמכים שצורפו לה.

    אישורים ומסמכים

    כל מציע יצרף להצעתו את כל המסמכים שלהלן :

  • סט מלא של מסמכי המכרז, לרבות הודעות למציעים שנשלחו ע"י העירייה בכתב (ככל שנשלחו) כשהם חתומים ע"י המציע וכן את ההצעה עצמה על גבי דיסק און קי.

  • כלל המסמכים הנדרשים בסעיף 3 להוכחת עמידתו של המשתתף בתנאי הסף.

  • המשתתף יצרף להצעתו הוכחה על זכות החתימה בשם התאגיד (אישור של עו"ד יועמ"ש המשתתף), וזאת בנוסף לאימות החתימה הנדרש ע"ג מסמך ב' – הצעת המשתתף.

עלות מסמכי המכרז

350 ש"ח​

פרטים נוספים

הצעת המשתתף

  • את טפסי המכרז ניתן לרכוש במשרדי העירייה ברחוב ויצמן 58 חולון בימים א'ה' בשעות 8:30-13:00 בקומה שניה, חדר 258 (טל: 03-5027363) תמורת תשלום בסך של 350 ₪ (שלא יוחזרו בשום מקרה). ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא תשלום.
  • בגין רכישת מסמכי המכרז תנפיק העירייה למשתתף קבלה שאיננה חשבונית מס.
  • את ההצעות בהתאם לתנאי המכרז ואת שאר המסמכים והאישורים שפורטו במסמכי המכרז, יש למסור במסירה ידנית (לא לשלוח בדואר) במשרדי העירייה בכתובת רח' ויצמן 58 חולון, קומה 3, חדר 329, במעטפה סגורה נושאת ציון "מכרז מס' 83/2018" בלבד עד ליום 21.2.2019 בשעה 12:00 - מסמכים שיימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל ייפסלו ולא ייכללו במניין מסמכי המכרז שיידונו על ידי העירייה.
  • על המציע להגיש הצעתו בש"ח, בשני עותקים זהים, על גבי טופס "הצעת המציע" הרצ"ב כמסמך ב' למסמכי המכרז, למלא את כל הפרטים הנדרשים בכל מסמכי המכרז ולחתום עליהם ועל כל שאר מסמכי המכרז המהווים חלק בלתי נפרד מהצעתו.
  • היה המשתתף חברה רשומה או שותפות רשומה או אגודה שיתופית (להלן בסעיף זה: "תאגיד"), יחתמו מספר המנהלים המינימאלי הדרוש כדי לחייב את התאגיד תוך ציון שמו/ם המלא, וכתובת התאגיד ויצרפו חותמת התאגיד.
  • על המציע לצרף להצעתו את שאלות ההבהרה והתשובות שניתנו.
  • ההצעה תוגש על ידי מציע אחד. לא תתקבלנה הצעות ממציעים במשותף.
  • בכפוף לאמור לעיל, יובהר כי הצעתו של המציע יכולה לכלול מתן חלק מהשירותים במכרז, ע"י ספק משנה, בכפוף להוראות ההסכם – מסמך ג', ואולם לא יהיה בכך כדי לגרוע מאחריותו של המציע לכל רכיבי הצעתו.
  • הצעת המחיר היא עבור דמי שימוש חודשיים לכל ערכה ומערכת ולא תעלה על הסכום המרבי הקבוע לכל ערכה ומערכת בטבלת המחירים שבמסמך ב' למסמכי המכרז ואף לא תפחת ממחיר המינימום הקבוע לכל ערכה ומערכת בטבלה זו.
  • סכום ההצעה אינו כולל מע"מ.
  • אי מילוי מדויק ומפורט אחר כל הדרישות, הוספת ההסתייגויות ו/או הגשת הצעה שלא לפי התנאים עלול לתגרום לפסילת ההצעה, בהתאם לשיקול דעת ועדת המכרזים ובכפוף לסמכותה.

תוקף ההצעה

כל הצעה שתוגש תעמוד בתוקפה על כל פרטיה, מרכיביה וצרופותיה למשך 120 יום מהמועד האחרון להגשת ההצעות. העירייה רשאית לבקש להאריכה ל- 120 יום נוספים והמציע חייב לעשות כן.

 ערבות בנקאית

  • המציע חייב לצרף להצעתו ערבות בנקאית לטובת העירייה, אוטונומית, צמודת מדד, חתומה כדין וחייבת להיות על פי תנאיה ניתנת לגבייה לפי פניה חד צדדית של גזבר העירייה או מי מטעמו. הערבות תהא בנוסח המצורף כמסמך ה' למסמכי המכרז, בסך 20,000 ₪ (במלים: עשרים אלף שקלים חדשים).
  • המחאות פרטיות/בנקאיות, שטרות וכיו"ב לא יתקבלו.
  • הערבות תעמוד בתוקפה עד ליום 21.5.2019 העירייה רשאית לבקש את הארכת תוקף הערבות הבנקאית למשך תקופה נוספת של עד 120 יום והמציע יהיה חייב לעשות כן, על חשבונו.
  • שם הנערב בערבות חייב להיות זהה לשם המשתתף במכרז.
  • מטרת ערבות זו לשמש להבטחת חתימת המשתתף הזוכה על ההסכם לביצוע העבודות, בתוך 7 ימים מיום קבלת הודעה על זכייתו במכרז.
  • וועדת המכרזים ו/או העירייה יהיו רשאים להגיש את הערבות לפירעון, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
  • כל אימת שהמשתתף יחזור בו מהצעתו לאחר חלוף המועד האחרון להגשת הצעות, בכל דרך שהיא.
  • כל אימת שהמשתתף נהג במהלך המכרז בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים.
  • כל אימת שהמשתתף מסר לוועדת המכרזים מידע מוטעה או מידע מהותי לא מדויק.
  • כל אימת שלאחר שנבחר המשתתף כזוכה במכרז, הוא לא פעל על פי ההוראות הקבועות במכרז שהן תנאי מוקדם להתקשרות.

והכל מבלי לגרוע מזכות העירייה לפיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד שיגרמו לה עקב מעשים כאמור לעיל. למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל כערבות המחאה אישית ו/או המחאת עסק ערב.

  • הצעה שתוגש בלי צירוף ערבות כאמור לעיל ו/או הצעה שנוסח הערבות בה יהא שונה מהנוסח הרצ"ב כמסמך ה' - תיפסל על הסף, ולא תובא לדיון.  

לפרטים נא לפנות ל-

משה ניב 03-5027173

rfp@holon.muni.il