אגף מערכות מידע ותקשוב

 יחידות העירייה

מינהל תפעול ומנהלה
אגף אגף מערכות מידע ותקשוב
מחלקה  
יחידה  
מנהל/ת אורנה בלוססקי-רן
סדר הופעה 70
טלפון 03-5027227
כתובת בניין העירייה - ויצמן 58 חולון, קומה 3
פקס 03-6515481
מייל  
מעניקה שירות ישיר לתושב לא
טלפונים נוספים
 
שעות קבלת קהל
 
שעות מענה טלפוני
 
מפה
אמנת שירות
פנייה מקוונת
תיאור
​​מרבית פעילותה של עיריית חולון נשענת על ונתמכת באמצעי מחשוב. האגף למערכות מידע פועל במסגרת המינהל לתיפעול ומינהלה ואחראי לתפעול השוטף של המערכות הממוחשבות ולפיתוח וקידום השימוש בכלים ממוחשבים. האגף מטפל בכל נושאי התיקשוב - תיקשורת בסביבה ממוחשבת.

 
מערך המחשוב העירוני תומך במגוון רחב ביותר של תחומים כגון: גביית כספים, אכיפת חוקי עזר עירוניים, טיפול ברשיונות בניה, טיפול בפניות תושבים ועוד.

 
מערך המחשוב של עיריית חולון כולל כיום מחשב מרכזי, רשתות של מחשבים שולחניים הכוללות כ-400 עמדות מחשבים וכמה עשרות תוכנות יישומיות בתחומים שונים.

 
תחום התפעול השוטף של מערכות המידע מתבטא באבטחת התפעול התקין של כלל רכיבי המחשוב – ציוד מחשבים ותוכנות.

 
תחום הפיתוח של מערכות המידע כולל שיפור במערך הציוד והתוכנות במטרה להטמיע ציוד ותוכנות מתקדמים יותר מבחינה טכנולוגית, על פי שיקולי עלות/תועלת.   

 
בנוסף, מסייעת האגף ברכש ציוד ותוכנות מחשבים ותחזוקתם במוסדות החינוך.

 
בשנה זו ובשנים הקרובות יוקצו משאבים לחיזוק הקשר (האלקטרוני) בין העירייה לבין התושבים, הן לצורך מסירה וקבלת מידע והן לביצוע פעולות שונות כגון תשלום, רישום, הגשת בקשות, העברת מסמכים – כל זאת ביעילות ובמהירות וללא צורך להגיע לבנין העירייה.

בין תחומי פעילותה של האגף:

  • פיתוח תוכניות מיחשוב ייעודיות למינהלים, לאגפים וליחידות השונות.
  • קביעת מדיניות, נוהלים והנחיות לאבטחת מאגרי המידע השונים בעירייה.
  • הכנת תוכניות הדרכה והכשרה לעובדים המקצועיים, למנהלים ולכלל עובדי העירייה בתחומי מערכות מידע ומיחשוב.
  • הפעלת HELP DESK למתן סיוע כשיש תקלות או בעיות בקרב המשתמשים.
  • אחריות להזמנה ולהתקנה של מערכות המיחשוב במוסדות העירייה. 
מנהל/ת:טלפון 03-5027227
מנהל/ת:מייל  
מנהל/ת:כתובת  
מנהל/ת:פקס 03-6515481
מנהל/ת:תפקיד מנהל/ת
קבצים מצורפים
מנהל/ת:אורנה בלוססקי-רן
טלפון:03-5027227
פקס:03-6515481
כתובת:בניין העירייה - ויצמן 58 חולון, קומה 3
​​מרבית פעילותה של עיריית חולון נשענת על ונתמכת באמצעי מחשוב. האגף למערכות מידע פועל במסגרת המינהל לתיפעול ומינהלה ואחראי לתפעול השוטף של המערכות הממוחשבות ולפיתוח וקידום השימוש בכלים ממוחשבים. האגף מטפל בכל נושאי התיקשוב - תיקשורת בסביבה ממוחשבת.

 
מערך המחשוב העירוני תומך במגוון רחב ביותר של תחומים כגון: גביית כספים, אכיפת חוקי עזר עירוניים, טיפול ברשיונות בניה, טיפול בפניות תושבים ועוד.

 
מערך המחשוב של עיריית חולון כולל כיום מחשב מרכזי, רשתות של מחשבים שולחניים הכוללות כ-400 עמדות מחשבים וכמה עשרות תוכנות יישומיות בתחומים שונים.

 
תחום התפעול השוטף של מערכות המידע מתבטא באבטחת התפעול התקין של כלל רכיבי המחשוב – ציוד מחשבים ותוכנות.

 
תחום הפיתוח של מערכות המידע כולל שיפור במערך הציוד והתוכנות במטרה להטמיע ציוד ותוכנות מתקדמים יותר מבחינה טכנולוגית, על פי שיקולי עלות/תועלת.   

 
בנוסף, מסייעת האגף ברכש ציוד ותוכנות מחשבים ותחזוקתם במוסדות החינוך.

 
בשנה זו ובשנים הקרובות יוקצו משאבים לחיזוק הקשר (האלקטרוני) בין העירייה לבין התושבים, הן לצורך מסירה וקבלת מידע והן לביצוע פעולות שונות כגון תשלום, רישום, הגשת בקשות, העברת מסמכים – כל זאת ביעילות ובמהירות וללא צורך להגיע לבנין העירייה.

בין תחומי פעילותה של האגף:

  • פיתוח תוכניות מיחשוב ייעודיות למינהלים, לאגפים וליחידות השונות.
  • קביעת מדיניות, נוהלים והנחיות לאבטחת מאגרי המידע השונים בעירייה.
  • הכנת תוכניות הדרכה והכשרה לעובדים המקצועיים, למנהלים ולכלל עובדי העירייה בתחומי מערכות מידע ומיחשוב.
  • הפעלת HELP DESK למתן סיוע כשיש תקלות או בעיות בקרב המשתמשים.
  • אחריות להזמנה ולהתקנה של מערכות המיחשוב במוסדות העירייה. 

בעלי תפקידים

תפקיד/שםטלפוןפקסדואל
מנהל/ת
אורנה בלוססקי-רן
03-502722703-6515481