אגף איכות ותהליכי עבודה

 יחידות העירייה

מינהל כללי
אגף אגף איכות ותהליכי עבודה
מחלקה  
יחידה  
מנהל/ת זויה עזגד
סדר הופעה 1.7
טלפון 03-5027309
כתובת בניין העירייה - ויצמן 58, חולון
פקס 03-6008956
מייל  
מעניקה שירות ישיר לתושב לא
טלפונים נוספים
 
שעות קבלת קהל
 
שעות מענה טלפוני
 
מפה
אמנת שירות
פנייה מקוונת
תיאור

​​​האגף אחראי על: קידום איכות, טיפוח חדשנות, שיפור שירות וייעול תהליכי עבודה.

האגף מפתח ומטמיע את אמנת השירות, מפתח שיטות וכלים לשיפור השירות העירוני, מקדם חדשנות ומצוינות ארגונית בקרב יחידות העירייה, מבצע בדיקות ארגוניות, עורך את אוגדן נהלי העבודה, במטרה להבטיח שעיריית חולון תהיה ארגון לומד, חדשני ופורץ דרך, המעניק שירות איכותי לתושבים / לקוחות.

השירותים הניתנים:​

  • איכות ושירות - פיתוח ותחזוקת אמנת השירות בכל יחידות העירייה (סל שירותים ומדידה) וכן פיתוח מתודולוגיות ושיטות נוספות (כגון המודל האירופי לאיכות, סקר מע​נה טלפוני ועוד) לקידום איכות השירות.
  • חדשנות ולמידה​ ארגונית- הובלת תהליכים מעודדי-חדשנות, שילוב עידוד החשיבה המקורית ופורצת הדרך עד ליישם היוזמות - תוך טיפוח למידה ארגונית, הפקת לקחים ותיעוד. הובלת "פוקוס ראש העיר לחדשנות" כמנגנון עירוני התומך בחדשנות מוניציפלית בארגון.
  • קולות קוראים - תכלול עירוני, מעקב, ליווי וסיוע ליחידות העירייה באיתור ובהגשת קולות קוראים, תוך כדי למידה והפקת לקחים מהתהליך ושיפור ביצועים מתמשך בתחום.
  • עידוד והוקרה- פיתוח תהליכי הוקרת המצטיינים בשירות בארגון.​
  • בדיקות ארגוניות- ייזום וביצוע של למידה מרשויות מקומיות אחרות – בארץ ובעולם – וכן מהספרות המקצועית, תוך הפקת לקחים והמלצות לגבי הישימות בעיריית חולון.​
  • נהלים ותהליכי עבודה- תכלול ארגוני ועריכת נהלים במסגרת אוגדן הנהלים העירוני.
מנהל/ת:טלפון 03-5027309
מנהל/ת:מייל  
מנהל/ת:כתובת בניין העירייה - ויצמן 58
מנהל/ת:פקס 03-6008956
מנהל/ת:תפקיד מנהל/ת
קבצים מצורפים
מנהל/ת:זויה עזגד
טלפון:03-5027309
פקס:03-6008956
כתובת:בניין העירייה - ויצמן 58, חולון

​​​האגף אחראי על: קידום איכות, טיפוח חדשנות, שיפור שירות וייעול תהליכי עבודה.

האגף מפתח ומטמיע את אמנת השירות, מפתח שיטות וכלים לשיפור השירות העירוני, מקדם חדשנות ומצוינות ארגונית בקרב יחידות העירייה, מבצע בדיקות ארגוניות, עורך את אוגדן נהלי העבודה, במטרה להבטיח שעיריית חולון תהיה ארגון לומד, חדשני ופורץ דרך, המעניק שירות איכותי לתושבים / לקוחות.

השירותים הניתנים:​

  • איכות ושירות - פיתוח ותחזוקת אמנת השירות בכל יחידות העירייה (סל שירותים ומדידה) וכן פיתוח מתודולוגיות ושיטות נוספות (כגון המודל האירופי לאיכות, סקר מע​נה טלפוני ועוד) לקידום איכות השירות.
  • חדשנות ולמידה​ ארגונית- הובלת תהליכים מעודדי-חדשנות, שילוב עידוד החשיבה המקורית ופורצת הדרך עד ליישם היוזמות - תוך טיפוח למידה ארגונית, הפקת לקחים ותיעוד. הובלת "פוקוס ראש העיר לחדשנות" כמנגנון עירוני התומך בחדשנות מוניציפלית בארגון.
  • קולות קוראים - תכלול עירוני, מעקב, ליווי וסיוע ליחידות העירייה באיתור ובהגשת קולות קוראים, תוך כדי למידה והפקת לקחים מהתהליך ושיפור ביצועים מתמשך בתחום.
  • עידוד והוקרה- פיתוח תהליכי הוקרת המצטיינים בשירות בארגון.​
  • בדיקות ארגוניות- ייזום וביצוע של למידה מרשויות מקומיות אחרות – בארץ ובעולם – וכן מהספרות המקצועית, תוך הפקת לקחים והמלצות לגבי הישימות בעיריית חולון.​
  • נהלים ותהליכי עבודה- תכלול ארגוני ועריכת נהלים במסגרת אוגדן הנהלים העירוני.

בעלי תפקידים

תפקיד/שםטלפוןפקסדואל
מנהל/ת
זויה עזגד
03-502730903-6008956