המערך אחראי על: קידום איכות, טיפוח חדשנות, שיפור שירות וייעול תהליכי עבודה.
המערך מפתח ומטמיע את אמנת השירות, מפתח שיטות וכלים לשיפור השירות העירוני, מקדם חדשנות ומצוינות ארגונית בקרב יחידות העירייה, מבצע בדיקות ארגוניות, עורך את אוגדן נהלי העבודה, במטרה להבטיח שעיריית חולון תהיה ארגון לומד, חדשני ופורץ דרך, המעניק שירות איכותי לתושבים / לקוחות.
השירותים הניתנים:
-
איכות ושירות - פיתוח ותחזוקת אמנת השירות בכל יחידות העירייה (סל שירותים ומדידה) וכן פיתוח מתודולוגיות ושיטות נוספות (כגון המודל האירופי לאיכות, סקר מענה טלפוני ועוד) לקידום איכות השירות.
-
חדשנות ולמידה ארגונית- הובלת תהליכים מעודדי-חדשנות, שילוב עידוד החשיבה המקורית ופורצת הדרך עד ליישם היוזמות - תוך טיפוח למידה ארגונית, הפקת לקחים ותיעוד. הובלת "פוקוס ראש העיר לחדשנות" כמנגנון עירוני התומך בחדשנות מוניציפלית בארגון.
- קולות קוראים - תכלול עירוני, מעקב, ליווי וסיוע ליחידות העירייה באיתור ובהגשת קולות קוראים, תוך כדי למידה והפקת לקחים מהתהליך ושיפור ביצועים מתמשך בתחום.
-
עידוד והוקרה- פיתוח תהליכי הוקרת המצטיינים בשירות בארגון.
-
בדיקות ארגוניות- ייזום וביצוע של למידה מרשויות מקומיות אחרות – בארץ ובעולם – וכן מהספרות המקצועית, תוך הפקת לקחים והמלצות לגבי הישימות בעיריית חולון.
-
נהלים ותהליכי עבודה- תכלול ארגוני ועריכת נהלים במסגרת אוגדן הנהלים העירוני.