אגף שירות ומוקד עירוני

 יחידות העירייה

מינהל כללי
אגף אגף שירות ומוקד עירוני
מחלקה  
יחידה  
מנהל/ת אורן סניה
סדר הופעה 1.5
טלפון 03-5011111 / 106
כתובת
בניין העירייה - ויצמן 58, קומת מרתף
פקס  
מייל moked@holon.muni.il
מעניקה שירות ישיר לתושב לא
טלפונים נוספים
 
קבלת קהל
 
שעות מענה טלפוני
 
זימון פגישה טלפונית
מפה
אמנת שירות
פנייה מקוונת
תיאור

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים ולקבלת מידע - הן בשגרה והן בחירום.
המוקד פועל 24 שעות ביממה, טלפונית ודיגיטלית​, מרכז פניות ומעביר אותן לטיפול מקצועי של יחידות העירייה.

הנושאים מטופלים על פי לוחות זמנים שנקבעו במסגרת 'אמנת השירות' ועל פי דחיפותם.

ניתן לפנות למוקד העירוני בכל שאלה ובירור הקשור לעיר חולון.

בנוסף, מפעיל המוקד את 'סיירת מוקד 106', אשר נעה ברחבי העיר, מקבלת פניות תושבים, מאתרת מפגעים ומעבירה לטיפול.

המוקד העירוני עורך תשאולים באשר לשביעות רצונם של תושבים מאופן הטיפול בתלונותיהם. נבדקים נושאים כמו: אדיבות, איכות הטיפול, זמן הטיפול וכיו"ב.

הדיווחים שלכם והמשוב שאנו מקבלים מכם, חשובים ביותר על מנת שנוכל לשמור על רמת שירות גבוהה ולהשתפר באופן תמידי.

מוקד 106 בדיגיטל

המוקד העירוני נותן ​שירות בדיגיטל 24/7:

פייסב​וק

  • פנו אלינו:
    • ​​היכנסו לדף עיריית חולון >
    • הקליקו על כפתור Contact Us > 
    • ​נפתח הדף מוקד 106 לשירותך

דוא"ל

וו​​טסאפ

  • שִלחו הודעת ווטסאפ למספר: 03-5011111​

יישומון (אפליקציה)

טלפון 03-5011111 | 106
מייל: moked@holon.muni.il
כתובת בניין העירייה - ויצמן 58, קומת מרתף
מנהל/ת:פקס  
מנהל/ת:תפקיד מנהל/ת
קבלת קהל בתאום מראש עקב המצב גיבוי
 
קביעת תור
קבצים מצורפים
מנהל/ת:אורן סניה
טלפון:03-5011111 / 106
כתובת:
בניין העירייה - ויצמן 58, קומת מרתף
דואל:moked@holon.muni.il
אמנת שירות:אמנת שירות - מוקד עירוני

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים ולקבלת מידע - הן בשגרה והן בחירום.
המוקד פועל 24 שעות ביממה, טלפונית ודיגיטלית​, מרכז פניות ומעביר אותן לטיפול מקצועי של יחידות העירייה.

הנושאים מטופלים על פי לוחות זמנים שנקבעו במסגרת 'אמנת השירות' ועל פי דחיפותם.

ניתן לפנות למוקד העירוני בכל שאלה ובירור הקשור לעיר חולון.

בנוסף, מפעיל המוקד את 'סיירת מוקד 106', אשר נעה ברחבי העיר, מקבלת פניות תושבים, מאתרת מפגעים ומעבירה לטיפול.

המוקד העירוני עורך תשאולים באשר לשביעות רצונם של תושבים מאופן הטיפול בתלונותיהם. נבדקים נושאים כמו: אדיבות, איכות הטיפול, זמן הטיפול וכיו"ב.

הדיווחים שלכם והמשוב שאנו מקבלים מכם, חשובים ביותר על מנת שנוכל לשמור על רמת שירות גבוהה ולהשתפר באופן תמידי.

מוקד 106 בדיגיטל

המוקד העירוני נותן ​שירות בדיגיטל 24/7:

פייסב​וק

  • פנו אלינו:
    • ​​היכנסו לדף עיריית חולון >
    • הקליקו על כפתור Contact Us > 
    • ​נפתח הדף מוקד 106 לשירותך

דוא"ל

וו​​טסאפ

  • שִלחו הודעת ווטסאפ למספר: 03-5011111​

יישומון (אפליקציה)

הגישה נדחתה. אין לך הרשאה לבצע פעולה זו או לגשת למשאב זה.
הגישה נדחתה. אין לך הרשאה לבצע פעולה זו או לגשת למשאב זה.