חדש: המוקד העירוני 106 גם בווטסאפ

 חדשות ועדכונים

תאריך 29/07/2019
תאריך תפוגה 19/08/2019
קהלי יעד כללי
תחום פעילות דף הבית; לובי-חולון לתושבים
ניוזלטר  
לובי ראשי-כותרת עליונה חולון לתושבים; העירייה
תקציר
המוקד העירוני חולון מעניק שירות גם באמצעות הווטסאפ במספר 050-5857106
תיאור

​בימים ראשון עד חמישי, בשעות 20:00-08:00

תכניסו לאנשי הקשר שלכם: החל מהיום (שני), ניתן לפנות למוקד העירוני חולון גם באמצעות הווטסאפ. במסגרת השירות, שיינתן על ידי שליחת הודעה למספר 050-5857106 ויפעל בשלב זה כפיילוט, ניתן לפנות לנציגי השירות בכתב או בהקלטת הודעה קולית ובנוסף, לצרף תמונה של נושא הפנייה, שתסייע לאנשי המקצוע לאתר אותו, לבחון אותו ולטפל בו במהירות. השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 20:00-08:00. 

מדובר בערוץ תקשורת נוסף של התושבים עם המוקד העירוני, שמצטרף למגוון הערוצים הקיימים: שיחת טלפון למספר 106, שליחת מסרון למספר 052-6113106, שליחת דוא"ל לכתובת moked@holon.muni.il, פנייה וצ'אט דרך האתר העירוני, פנייה באמצעות דף הפייסבוק העירוני "עיריית חולון"​ ופנייה באמצעות יישומון (אפליקציה) "חולון". 

יצוין, כי בעת חיוג ישיר למספר 106 או 03-5011111 ופתיחת פנייה ביישומון ניתן מענה 24/7.

צילום: עיריית חולון

נציגי השירות במוקד העירוני חולון 106 בעבודה. צילום-עיריית חולון

תמונה
נציגי השירות במוקד העירוני חולון 106 בעבודה. צילום-עיריית חולון
מחושב-שנה 2019
מחושב-חודש 7
קישור נוסף
קבצים מצורפים

חדש: המוקד העירוני 106 גם בווטסאפ

המוקד העירוני חולון מעניק שירות גם באמצעות הווטסאפ במספר 050-5857106
נציגי השירות במוקד העירוני חולון 106 בעבודה. צילום-עיריית חולון

​בימים ראשון עד חמישי, בשעות 20:00-08:00

תכניסו לאנשי הקשר שלכם: החל מהיום (שני), ניתן לפנות למוקד העירוני חולון גם באמצעות הווטסאפ. במסגרת השירות, שיינתן על ידי שליחת הודעה למספר 050-5857106 ויפעל בשלב זה כפיילוט, ניתן לפנות לנציגי השירות בכתב או בהקלטת הודעה קולית ובנוסף, לצרף תמונה של נושא הפנייה, שתסייע לאנשי המקצוע לאתר אותו, לבחון אותו ולטפל בו במהירות. השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 20:00-08:00. 

מדובר בערוץ תקשורת נוסף של התושבים עם המוקד העירוני, שמצטרף למגוון הערוצים הקיימים: שיחת טלפון למספר 106, שליחת מסרון למספר 052-6113106, שליחת דוא"ל לכתובת moked@holon.muni.il, פנייה וצ'אט דרך האתר העירוני, פנייה באמצעות דף הפייסבוק העירוני "עיריית חולון"​ ופנייה באמצעות יישומון (אפליקציה) "חולון". 

יצוין, כי בעת חיוג ישיר למספר 106 או 03-5011111 ופתיחת פנייה ביישומון ניתן מענה 24/7.

צילום: עיריית חולון

נציגי השירות במוקד העירוני חולון 106 בעבודה. צילום-עיריית חולון


פורסם בתאריך: 29/07/2019