שנה טובה בשי"ל

 חדשות ועדכונים

תאריך 13/09/2020
תאריך תפוגה 27/09/2020
קהלי יעד כללי
תחום פעילות דף הבית; לובי-חולון לתושבים; תושבים-בריאות ורווחה
ניוזלטר  
לובי ראשי-כותרת עליונה  
תקציר
מתנדבי שירות יעוץ לאזרח בחולון הרימו כוסית לרגל השנה החדשה. פעילות שי"ל נמשכת טלפונית גם בימי הקורונה
תיאור

מתנדבי שירות יעוץ לאזרח (שי"ל) בחולון ציינו את השנה החדשה בהרמת כוסית בחצר בית שי"ל, במעמד ראש העיר, מוטי ששון, ובהשתתפות ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, איריס צור ומנהלת שי"ל, עדנה יהלום-ארצי. 

ששון וצור בירכו את המתנדבים והביעו את הערכתו להם ולפעילותם הן בשגרה והן בתקופת הקורונה. יהלום-ארצי סקרה את הפעילות בתקופה האחרונה וציינה כי המתנדבים טיפלו ועדיין מטפלים, באמצעות מענה טלפוני ממשרד שי"ל ומבתיהם, בלמעלה מ-1,200 פניות בנושאי עבודה (חל"ת, פיטורין, פרישה וכו'), ביטוח לאומי, דיור, צרכנות, התנהלות כלכלית, ענייני משפחה ועוד.

בחלקו השני של הערב שמעו הנוכחים את הרצאתה של ליבנת ניזרי, בתו של המתנדב מוטי קיאני, ששכלה את בתה בתאונת דרכים וסיפרה על ספרה "קוביות משחק", שבו היא משתפת את הקוראים במסע המטלטל שעברה, תוך מתן כלים להתמודדות מיטבית עם מצבי משבר.

שי"ל ממשיך להעניק שירות ללא תשלום באמצעות מס' טלפון 03-6315321 
בימים ראשון, שני ורביעי בשעות 12:30-09:30 ובימי שלישי בשעות 18:00-16:00. 
בשלב זה לא מתקיימת קבלת קהל, בשל הקורונה.

צילום: עיריית חולון
תמונה
הרמת כוסית למתנדבי שיל בחולון, צילום-עיריית חולון
תמונה לניוזלטר
 
מחושב-שנה 2020
מחושב-חודש 9
קישור נוסף
רחוב  
מספר בית  
עד מספר בית  
סרטון
 
מספר בית-2  
עד מספר בית-2  
מסרון-תאריך שליחה  
מסרון-תאריך תפוגה  
מסרון-תיאור
 
מסרון-סוג  
רחוב:מזהה רחוב  
קבצים מצורפים

שנה טובה בשי"ל

מתנדבי שירות יעוץ לאזרח בחולון הרימו כוסית לרגל השנה החדשה. פעילות שי"ל נמשכת טלפונית גם בימי הקורונה
הרמת כוסית למתנדבי שיל בחולון, צילום-עיריית חולון

מתנדבי שירות יעוץ לאזרח (שי"ל) בחולון ציינו את השנה החדשה בהרמת כוסית בחצר בית שי"ל, במעמד ראש העיר, מוטי ששון, ובהשתתפות ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, איריס צור ומנהלת שי"ל, עדנה יהלום-ארצי. 

ששון וצור בירכו את המתנדבים והביעו את הערכתו להם ולפעילותם הן בשגרה והן בתקופת הקורונה. יהלום-ארצי סקרה את הפעילות בתקופה האחרונה וציינה כי המתנדבים טיפלו ועדיין מטפלים, באמצעות מענה טלפוני ממשרד שי"ל ומבתיהם, בלמעלה מ-1,200 פניות בנושאי עבודה (חל"ת, פיטורין, פרישה וכו'), ביטוח לאומי, דיור, צרכנות, התנהלות כלכלית, ענייני משפחה ועוד.

בחלקו השני של הערב שמעו הנוכחים את הרצאתה של ליבנת ניזרי, בתו של המתנדב מוטי קיאני, ששכלה את בתה בתאונת דרכים וסיפרה על ספרה "קוביות משחק", שבו היא משתפת את הקוראים במסע המטלטל שעברה, תוך מתן כלים להתמודדות מיטבית עם מצבי משבר.

שי"ל ממשיך להעניק שירות ללא תשלום באמצעות מס' טלפון 03-6315321 
בימים ראשון, שני ורביעי בשעות 12:30-09:30 ובימי שלישי בשעות 18:00-16:00. 
בשלב זה לא מתקיימת קבלת קהל, בשל הקורונה.

צילום: עיריית חולון

פורסם בתאריך: 13/09/2020