נעים יותר לשלם את הארנונה: עיריית חולון, בהובלת מינהל תפעול ומינהלה, ניצלה את ימי הקורונה על מנת לערוך מתיחת פנים לחזות בית העירייה, ברחוב ויצמן 58. מטרת הריענון הייתה להפוך את השהות בבניין עבור מבקריו לנעימה ולאסתטית יותר, ובתוך כך - לשפר את השירות העירוני.
בחזית הבניין חודשו הריצוף והתאורה והוצבו מקומות ישיבה דקורטיביים מעץ; במבואה הותקנה תקרה חדשה עם תאורה חדשה ומודרנית, הותקנו שני תאי מעליות חדשים, שבהם מסכים שמציגים הודעות שימושיות לעולים וליורדים בהן, הוצבו כורסאות צבעוניות שתואמות את צבעי סמליל העירייה, בוצעה הברקה לחידוש מראה הריצוף ושופרה התשתית להצבת תערוכות מתחלפות במקום; באגף ההכנסות נצבעו המסדרונות ונתלו תמונות חדשות, הוחלפו התקרה והתאורה, הוצבו כסאות צבעוניים דקורטיביים, הוחלף השילוט והוצבו מסכים; במסדרון שמקשר בין המבואה לבין אגף ההכנסות הוצבה ספרייה קהילתית, לשימוש הקהל בעת ההמתנה לקבלת שירות; כמו כן, נצבעו משקופי הדלתות בכלל המשרדים - בהתאם לתקני הנגישות הנדרשים.
בנוסף, הותקנה לנוחות המבקרים בעירייה רשת אלחוטית (ווי פיי) בשם holon_g, שאינה דורשת סיסמה.
במקביל, הציבור מוזמן לחסוך זמן ולהשתמש בכל עת במגוון השירותים מרחוק שהעומדים לרשותו. לנוחותכם, רוכזו הדרכים ליצירת קשר ולקבלת שירות - ב
חולון בקליק>>.