"פסטיבל חנוכה" של מדיטק חולון

 חדשות ועדכונים

תאריך 01/11/2018
תאריך תפוגה 10/12/2018
קהלי יעד ילדים; הורים; משפחות; כללי
תחום פעילות חולון למבלים; מבלים-תרבות ואומנות; מבלים-תיירות ובילוי
ניוזלטר  
לובי ראשי-כותרת עליונה  
תקציר
עם הצגות האיכות של תאטרון המדיטק,
סדנאות קומיקס גיבורי על, פעילות משפחתית במוזיאון העיצוב, קרנבל דמויות חנוכה ועוד
תיאור
​"פסטיבל חנוכה" במדיטק חולון יתקיים במהלך ימי החנוכה בתאריכים 10-4 בדצמבר 2018 ויציע חווית בילוי מושלמת הכוללת את מיטב הצגות האיכות של תיאטרון המדיטק וביניהן בכורה של הפקת הדגל לחנוכה: "הלב"- סיפורו של מרקו שתציג 6 פעמים בפסטיבל.

לצד ההצגות ולהשלמת החוויה יתקיימו במדיטק  סדנאות קומיקס של גיבורי על לכל המשפחה, פעילות משפחתית במוזיאון העיצוב הכוללת סיור בלשים ברחבי המוזיאון וסדנת עיצוב  וכן פעילות חינמית ענפה ברוח ההצגות: קרנבל תיאטרון רחוב עם שחקני האנסמבל של הסטודיו למשחק מבית המדיטק שיהפכו לדמויות מסיפורי החנוכה ,ויסתובבו ברחבי המדיטק ויפעילו את המבקרים. 

בין ההצגות בחנוכה: ילדי בית העץ, אריה הספריה, נשיקה בכיס, מלך הטבע, פרפרים בבטן, המסע המופלא לארץ המילים, דודי שמחה וכאמור: הפקת הבכורה של "הלב" סיפורו של מרקו.  

וברוח החנוכה, כל הצגה מספרת על נס קטן אך גדול שיצרו לעצמם גיבורי ההצגות- ילדים שהגשימו חלומות, התגברו על מכשולים והובילו את העלילה לסופה הטוב והמושלם בזכות כוח הרצון, האהבה ובזכות ערכים.​

להלן תוכנית הפסטיבל:

הלב- סיפורו של מרקו - בכורה!

מרקו הוא ילד קטן מגנואה שבאיטליה. בשל המצב הכלכלי הקשה, נאלצת אמו לנסוע לארגנטינה כדי לעזור בפרנסת המשפחה. מרקו הקטן מתקשה לשאת את הגעגועים לאימו וכשמכתביה חדלים להגיע הוא מחליט להפליג לארגנטינה ולחפש אותה. הוא מצליח לשכנע את אביו להרשות לו לצאת למסע יחד עם משפחת פפרוני המפליגה לארגנטינה עם התיאטרון שלה. לאחר הפלגה ממושכת וקשה מגיע מרקו לעיר בואנוס איירס, אך לאכזבתו הרבה הוא אינו מוצא את אמו. מרקו אינו מוותר והוא יוצא למסע ממושך ומפרך בעקבותיה. 
לאורך המסע הארוך ברחבי ארגנטינה, פוגש מרקו אנשים רבים, נקלע להרפתקאות ונתקל בקשיים, אך על אף התלאות והטלטלות, הוא אינו מפסיק לרגע את החיפוש הארוך אחר אימו, עד לרגע המרגש בו השניים מתאחדים. 
ההצגה מבוססת על שלושה סיפורים מתוך הספר "הלב", שריגש דורות של ילדים.
שחקנים: דקלה הדר, עדי ארד, דורון אורן, נדב אסולין, שמעון חאבא, שירן הוברמן, רני אלון ונועה אנגל. / מחזה ובימוי: צביה הוברמן/ מוזיקה: אמיר לקנר/ מילים לשירים: עופר ברודץ'/ תפאורה: לילי בן נחשון/ תלבושות: אביה בש/ כוריאוגרפיה: אור משיח/ תאורה: אמיר קסטרו/ וידאו: סיוון פרסלר וניתאי שלם
ההצגה מיועדת לכל המשפחה 
רביעי  5.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪
חמישי  6.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪
שישי 7.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪

הלב- הצגה חדשה מבית המדיטק חולון. קרדיט צילום שי בן אפרים

המסע המופלא לארץ המילים- הרפתקה מצחיקה לילדים על פי ספרו של רוביק רוזנטל

לילה אחד, נשמעים קולות רחש משונים מכיוון הספרייה בחדרם של שירה ודורון. כשהם מדליקים את האור, הם מגלים שמישהו מסתורי בלגן להם את החדר והפיל את כל הספרים לרצפה. החקירה אחר 'הפושע הנמלט' מוציאה אותם אל מסע הרפתקאות מופלא ב"ארץ המילים", שם יסייעו למילים של השפה עברית במלחמתן במפלצת הבוץ המטורללת "אנדרלמוסיה" המאיימת להשמידן. במסעם הם יפגשו מילים שונות ומשונות, מפחידות ומצחיקות, זקנות וצעירות. הם ילמדו הרבה על השפה העברית ועל עצמם, ויגלו שגם למפלצות יש לפעמים לב רך ורגיש.
"המסע המופלא לארץ המילים" מבוסס על רב המכר מאת רוביק רוזנטל, המומחה לשפה העברית. 
מחזה ובימוי: נועם שמואל,/ מוסיקה: אמיר לקנר/ תנועה: שרון גל/ תלבושות: אביה בש/ תפאורה: זאב לוי/ עיצוב וידאו: נמרוד צין/ תאורה: זיו וולושין/ ע. במאי: נועה ינאי/ משתתפים: עדי ארד, דן קיזלר, רוני מרחבי, בר אקרמן, הלל קפון, אסף דגני, קרן סלנט
ההצגה מיועדת לילדים בני 5 ומעלה, שני 10.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪

פרפרים בבטן - חווית תיאטרון לקטנטנים בשילוב אמנויות

"פרפרים בבטן" היא הצגת יחיד מלאת קסם וללא מילים המשלבת מוסיקה, וידאו-ארט, אנימציה, בובות וצלליות. זהו סיפורה של ילדה שרודפת אחרי הפרפרים שלה שנעלמו. היא מזמינה את הילדים הנוכחים בהצגה להשתתף איתה במרדף אחר הפרפרים האבודים והיא מכניסה אותם לעולמו הקסום של התיאטרון. הילדים, שהופכים במהלך ההצגה לחלק בלתי נפרד מהאירוע הססגוני, עוברים חוויה מיוחדת ומלאת הפתעות.
יוצרת ובמאית: אלינור אגם בן-דוד/ עיצוב: סטודיו PRAKTIK / אנימציה: סטודיו PRAKTIK בשיתוף עם נועם אמיר / עיצוב בובות: רותם כהן / עיצוב תלבושת: אירית אגם / מוסיקה: אריאל קשת/ שחקנית: טולה דמארי
ההצגה מיועדת לילדים בני 5-2 , שלישי  4.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 45 ₪
ההצגה מיועדת לילדים בני 5-2 , שלישי  10.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 45 ₪

פרפרים בבטן. צילום אייל לנדסמן

מלך הטבע- אגדה ירוקה ומשעשעת מאת יערה רשף נהור

נלין, נערה צעירה חובבת טבע, מקבלת הזדמנות פז לבקר בארמונו של המלך ראג'ו, מלך הטבע. היא מתרגשת מאוד, הרי ידוע שארמונו של המלך מוקף טבע מרהיב, אך כשהיא מגיעה לארמון היא מגלה לאכזבתה שהמלך אינו יוצא כלל החוצה, ושאין לו שום עניין בטבע!
"אבל איך זה ייתכן"? מתפלאת נלין "הרי אתה מלך הטבע!" היא מזמינה את המלך לטיול בממלכה, כדי להראות לו עד כמה הטבע שלו נפלא. אך בכל מקום שאליו הם מגיעים המלך מוצא פגמים: באגם, הצפרדעים מקרקרות ומרעישות, והוא מצווה לגרשן. בגן הפרחים דבורים עוקצות את אפו והוא מצווה לסלקן. באחו הירוק בו חיים פרפרים נדירים, סרפדים גורמים לו לגירוד והוא מצווה לעקור אותם. לא עובר זמן רב והאגם מתמלא ביתושים, הפרחים בגן נובלים והפרפרים באחו נעלמים. המלך לא מבין מה קרה לממלכתו היפה? הוא משוכנע שנלין אשמה בכל. האם היא תצליח לגרום לו להבין שבטבע כל הדברים קשורים זה לזה? שלכל חיה וצמח יש תפקיד? בשביל להחזיר את הממלכה להיות יפה ופורחת, יהיה המלך חייב להבין שהטבע לא שייך רק לו, ושתפקידו של "מלך הטבע" הוא בראש ובראשונה לשמור על הטבע!
 מחזה ובימוי: יערה רשף נהור/ תפאורה ותלבושות: חגית אביר/ מוזיקה: אריאל קשת/ תנועה: קים גורדון  / ע. במאי: אליה בר/ משתתפים: דניאל היב, דותן תבין/אלעד מזרחי
ההצגה מיועדת לילדים בני 7-3 , רביעי 5.12.18 בשעה 10:00 והצגה נוספת בשעה 11:30  מחיר: 55 ₪

ההצגה מלך הטבע מדיטק חולון. צילום בני גם זו לטובה

דודי שמחה- מחזה על פי ספרו של ע. הילל

מחזה המבוסס על שיריו האהובים של ע. הילל, בשילוב בובות, חפצים ושחקנים. הדוד שמחה הוא דוד שכל ילד היה רוצה שיהיה לו: תמיד להוט לשחק, מלא הפתעות וקונצים ולעולם לא כועס או מצוברח. הוא שר באמבטיה בקול גדול, משחק כדורגל ברחוב, רוקד במספרה ובעיקר חולם על היום שבו יוכל לעוף. הצגה על חלומות, כנפיים ודוד אחד- שאין כמעט לאף אחד.
יצירתם של אלית ובר, יובל כהן ואמיתי מילוא/ בימוי, עיבוד ועיצוב: אלית ובר/ מוסיקה: רועי ירקוני/ בובת ילד: שרה פלי/ שחקנים: יובל כהן, אמיתי מילוא/ הפקה: תיאטרון המדיטק בשיתוף תיאטרון כפיים/ איורים: רות צרפתי/ צילום: יוסי צבקר
ההצגה מיועדת לילדים בני 8-4, חמישי  6.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 55 ₪

ילדי בית העץ על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב 

אבא של ערן בנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. הצטרפו למאבקה של החבורה להצלת החורשה ובית העץ! 
מחזה: נועה לזר-קינן/ בימוי ודרמטורגיה: נועם שמואל/ מילים לשירים: רן כהן אהרונוב/ לחנים: יאיא כהן אהרונוב, כוריאוגרפיה: שרון גל/ שחקנים: עידן אשכנזי, רועי ויינברג, יעל חיימובסקי, דן קיזלר, סיון קרצ'נר, שוהם שיינר.  
ההצגה מיועדת לילדים בני 8 ומעלה, שבת 8.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪


סיפורים מתוך השקט- הצגה בשילוב פנטומימה 

מספרת סיפורים חובבת חרוזים ופנטומימאי חובב שתיקות, מגלים לילדים את כל הסודות שמאחורי הפנטומימה. איך מכלום נהיה הכל. יחד עם הילדים הם בונים תפאורה, תופרים תלבושות ואז מספרים סיפור שהילדים לוקחים בו חלק פעיל. בדרך הם מגלים כמה הרפתקאות מסתתרות בתוך השקט הזה. וביחד הם מספרים את הסיפור "אהרון והעיפרון הסגול". משתתפים: חנוך ולובה רעים
ההצגה מיועדת לילדים בני 7-3, שבת 8.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 55 ₪​

אריה הספריה- מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז'אווי על פי ספרה של מישל קנודסן

זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015
בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'.  אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות... לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר' (סליחה? אריה? בספריה? - זה לגמרי לא בסדר!) עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק. 
מחזה: אלי ביז'אווי, בימוי: רוני פינקוביץ', מוסיקה: רן בגנו, כוריאוגרפיה: עוז מורג, תפאורה: לילי בן נחשון, תלבושות: לילי בן נחשון ורוני שלזינגר, עיצוב בובת אריה: רויטל אריאלי, תאורה: קרן גרנק, קורפטיטורית: שחר גלזר/ שחקנים: אור אילן/ יעל צ'חנובר, נעמה אמית, יגאל ברנר, אופיר וייל, מאיה מדג'ר, דן קיזלר 
ההצגה מיועדת לילדים בני 4 ומעלה, ראשון 9.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪

אריה הספריה - קרדיט בני גם זו לטובה

נשיקה בכיס- מחזה מוסיקלי עפ״י שיריה האהובים של המשוררת שלומית כהן אסיף

הצגה על חברות אמת ואהבה בין חברים. ארבעה ילדים, החברים הכי טובים מהגן, מגלים יום אחד שרות חברתם הטובה, עומדת לעבור לגור באמריקה. הארבעה מחליטים לעשות הכול בכדי להישאר יחד ולא להיפרד. 
מחזה ובימוי: יערה רשף נהור/ לחנים: דידי שחר/ תפאורה ותלבושות: רות מילר ואלונה ויינשטיין/ עיבודים וניהול מוסיקלי: איתמר גרוס/ תנועה: שרון גל/ תאורה: אורי מורג/ ע. במאי: אסנת כץ גל/ שחקנים: יגאל ברנר, מיכל פרדקין, יעל חיימובסקי, עינת סגל כהן, ישראל גולדרט, רותם כ"ץ/ רביב מדר
ההצגה מיועדת לילדים בני 8-4 , שלישי  4.12.18 בשעה 10:30  מחיר: 75 ₪

חנוכה 2018 (10-4 בדצמבר 2018​) במדיטק חולון
שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון). חניה חינם.

טל' לרכישת כרטיסים: 1800-20-29-30
שירות הווטסאפ של המדיטק: 052-4334448

חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק
תמונה
ההצגה מלך הטבע מדיטק חולון. צילום בני גם זו לטובה
תמונה לניוזלטר
 
מחושב-שנה 2018
מחושב-חודש 11
קישור נוסף
רחוב  
מספר בית  
עד מספר בית  
סרטון
 
מספר בית-2  
עד מספר בית-2  
מסרון-תאריך שליחה  
מסרון-תאריך תפוגה  
מסרון-תיאור
 
מסרון-סוג  
רחוב:מזהה רחוב  
קבצים מצורפים

"פסטיבל חנוכה" של מדיטק חולון

עם הצגות האיכות של תאטרון המדיטק, סדנאות קומיקס גיבורי על, פעילות משפחתית במוזיאון העיצוב, קרנבל דמויות חנוכה ועוד
ההצגה מלך הטבע מדיטק חולון. צילום בני גם זו לטובה
​"פסטיבל חנוכה" במדיטק חולון יתקיים במהלך ימי החנוכה בתאריכים 10-4 בדצמבר 2018 ויציע חווית בילוי מושלמת הכוללת את מיטב הצגות האיכות של תיאטרון המדיטק וביניהן בכורה של הפקת הדגל לחנוכה: "הלב"- סיפורו של מרקו שתציג 6 פעמים בפסטיבל.

לצד ההצגות ולהשלמת החוויה יתקיימו במדיטק  סדנאות קומיקס של גיבורי על לכל המשפחה, פעילות משפחתית במוזיאון העיצוב הכוללת סיור בלשים ברחבי המוזיאון וסדנת עיצוב  וכן פעילות חינמית ענפה ברוח ההצגות: קרנבל תיאטרון רחוב עם שחקני האנסמבל של הסטודיו למשחק מבית המדיטק שיהפכו לדמויות מסיפורי החנוכה ,ויסתובבו ברחבי המדיטק ויפעילו את המבקרים. 

בין ההצגות בחנוכה: ילדי בית העץ, אריה הספריה, נשיקה בכיס, מלך הטבע, פרפרים בבטן, המסע המופלא לארץ המילים, דודי שמחה וכאמור: הפקת הבכורה של "הלב" סיפורו של מרקו.  

וברוח החנוכה, כל הצגה מספרת על נס קטן אך גדול שיצרו לעצמם גיבורי ההצגות- ילדים שהגשימו חלומות, התגברו על מכשולים והובילו את העלילה לסופה הטוב והמושלם בזכות כוח הרצון, האהבה ובזכות ערכים.​

להלן תוכנית הפסטיבל:

הלב- סיפורו של מרקו - בכורה!

מרקו הוא ילד קטן מגנואה שבאיטליה. בשל המצב הכלכלי הקשה, נאלצת אמו לנסוע לארגנטינה כדי לעזור בפרנסת המשפחה. מרקו הקטן מתקשה לשאת את הגעגועים לאימו וכשמכתביה חדלים להגיע הוא מחליט להפליג לארגנטינה ולחפש אותה. הוא מצליח לשכנע את אביו להרשות לו לצאת למסע יחד עם משפחת פפרוני המפליגה לארגנטינה עם התיאטרון שלה. לאחר הפלגה ממושכת וקשה מגיע מרקו לעיר בואנוס איירס, אך לאכזבתו הרבה הוא אינו מוצא את אמו. מרקו אינו מוותר והוא יוצא למסע ממושך ומפרך בעקבותיה. 
לאורך המסע הארוך ברחבי ארגנטינה, פוגש מרקו אנשים רבים, נקלע להרפתקאות ונתקל בקשיים, אך על אף התלאות והטלטלות, הוא אינו מפסיק לרגע את החיפוש הארוך אחר אימו, עד לרגע המרגש בו השניים מתאחדים. 
ההצגה מבוססת על שלושה סיפורים מתוך הספר "הלב", שריגש דורות של ילדים.
שחקנים: דקלה הדר, עדי ארד, דורון אורן, נדב אסולין, שמעון חאבא, שירן הוברמן, רני אלון ונועה אנגל. / מחזה ובימוי: צביה הוברמן/ מוזיקה: אמיר לקנר/ מילים לשירים: עופר ברודץ'/ תפאורה: לילי בן נחשון/ תלבושות: אביה בש/ כוריאוגרפיה: אור משיח/ תאורה: אמיר קסטרו/ וידאו: סיוון פרסלר וניתאי שלם
ההצגה מיועדת לכל המשפחה 
רביעי  5.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪
חמישי  6.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪
שישי 7.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪

הלב- הצגה חדשה מבית המדיטק חולון. קרדיט צילום שי בן אפרים

המסע המופלא לארץ המילים- הרפתקה מצחיקה לילדים על פי ספרו של רוביק רוזנטל

לילה אחד, נשמעים קולות רחש משונים מכיוון הספרייה בחדרם של שירה ודורון. כשהם מדליקים את האור, הם מגלים שמישהו מסתורי בלגן להם את החדר והפיל את כל הספרים לרצפה. החקירה אחר 'הפושע הנמלט' מוציאה אותם אל מסע הרפתקאות מופלא ב"ארץ המילים", שם יסייעו למילים של השפה עברית במלחמתן במפלצת הבוץ המטורללת "אנדרלמוסיה" המאיימת להשמידן. במסעם הם יפגשו מילים שונות ומשונות, מפחידות ומצחיקות, זקנות וצעירות. הם ילמדו הרבה על השפה העברית ועל עצמם, ויגלו שגם למפלצות יש לפעמים לב רך ורגיש.
"המסע המופלא לארץ המילים" מבוסס על רב המכר מאת רוביק רוזנטל, המומחה לשפה העברית. 
מחזה ובימוי: נועם שמואל,/ מוסיקה: אמיר לקנר/ תנועה: שרון גל/ תלבושות: אביה בש/ תפאורה: זאב לוי/ עיצוב וידאו: נמרוד צין/ תאורה: זיו וולושין/ ע. במאי: נועה ינאי/ משתתפים: עדי ארד, דן קיזלר, רוני מרחבי, בר אקרמן, הלל קפון, אסף דגני, קרן סלנט
ההצגה מיועדת לילדים בני 5 ומעלה, שני 10.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪

פרפרים בבטן - חווית תיאטרון לקטנטנים בשילוב אמנויות

"פרפרים בבטן" היא הצגת יחיד מלאת קסם וללא מילים המשלבת מוסיקה, וידאו-ארט, אנימציה, בובות וצלליות. זהו סיפורה של ילדה שרודפת אחרי הפרפרים שלה שנעלמו. היא מזמינה את הילדים הנוכחים בהצגה להשתתף איתה במרדף אחר הפרפרים האבודים והיא מכניסה אותם לעולמו הקסום של התיאטרון. הילדים, שהופכים במהלך ההצגה לחלק בלתי נפרד מהאירוע הססגוני, עוברים חוויה מיוחדת ומלאת הפתעות.
יוצרת ובמאית: אלינור אגם בן-דוד/ עיצוב: סטודיו PRAKTIK / אנימציה: סטודיו PRAKTIK בשיתוף עם נועם אמיר / עיצוב בובות: רותם כהן / עיצוב תלבושת: אירית אגם / מוסיקה: אריאל קשת/ שחקנית: טולה דמארי
ההצגה מיועדת לילדים בני 5-2 , שלישי  4.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 45 ₪
ההצגה מיועדת לילדים בני 5-2 , שלישי  10.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 45 ₪

פרפרים בבטן. צילום אייל לנדסמן

מלך הטבע- אגדה ירוקה ומשעשעת מאת יערה רשף נהור

נלין, נערה צעירה חובבת טבע, מקבלת הזדמנות פז לבקר בארמונו של המלך ראג'ו, מלך הטבע. היא מתרגשת מאוד, הרי ידוע שארמונו של המלך מוקף טבע מרהיב, אך כשהיא מגיעה לארמון היא מגלה לאכזבתה שהמלך אינו יוצא כלל החוצה, ושאין לו שום עניין בטבע!
"אבל איך זה ייתכן"? מתפלאת נלין "הרי אתה מלך הטבע!" היא מזמינה את המלך לטיול בממלכה, כדי להראות לו עד כמה הטבע שלו נפלא. אך בכל מקום שאליו הם מגיעים המלך מוצא פגמים: באגם, הצפרדעים מקרקרות ומרעישות, והוא מצווה לגרשן. בגן הפרחים דבורים עוקצות את אפו והוא מצווה לסלקן. באחו הירוק בו חיים פרפרים נדירים, סרפדים גורמים לו לגירוד והוא מצווה לעקור אותם. לא עובר זמן רב והאגם מתמלא ביתושים, הפרחים בגן נובלים והפרפרים באחו נעלמים. המלך לא מבין מה קרה לממלכתו היפה? הוא משוכנע שנלין אשמה בכל. האם היא תצליח לגרום לו להבין שבטבע כל הדברים קשורים זה לזה? שלכל חיה וצמח יש תפקיד? בשביל להחזיר את הממלכה להיות יפה ופורחת, יהיה המלך חייב להבין שהטבע לא שייך רק לו, ושתפקידו של "מלך הטבע" הוא בראש ובראשונה לשמור על הטבע!
 מחזה ובימוי: יערה רשף נהור/ תפאורה ותלבושות: חגית אביר/ מוזיקה: אריאל קשת/ תנועה: קים גורדון  / ע. במאי: אליה בר/ משתתפים: דניאל היב, דותן תבין/אלעד מזרחי
ההצגה מיועדת לילדים בני 7-3 , רביעי 5.12.18 בשעה 10:00 והצגה נוספת בשעה 11:30  מחיר: 55 ₪

ההצגה מלך הטבע מדיטק חולון. צילום בני גם זו לטובה

דודי שמחה- מחזה על פי ספרו של ע. הילל

מחזה המבוסס על שיריו האהובים של ע. הילל, בשילוב בובות, חפצים ושחקנים. הדוד שמחה הוא דוד שכל ילד היה רוצה שיהיה לו: תמיד להוט לשחק, מלא הפתעות וקונצים ולעולם לא כועס או מצוברח. הוא שר באמבטיה בקול גדול, משחק כדורגל ברחוב, רוקד במספרה ובעיקר חולם על היום שבו יוכל לעוף. הצגה על חלומות, כנפיים ודוד אחד- שאין כמעט לאף אחד.
יצירתם של אלית ובר, יובל כהן ואמיתי מילוא/ בימוי, עיבוד ועיצוב: אלית ובר/ מוסיקה: רועי ירקוני/ בובת ילד: שרה פלי/ שחקנים: יובל כהן, אמיתי מילוא/ הפקה: תיאטרון המדיטק בשיתוף תיאטרון כפיים/ איורים: רות צרפתי/ צילום: יוסי צבקר
ההצגה מיועדת לילדים בני 8-4, חמישי  6.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 55 ₪

ילדי בית העץ על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב 

אבא של ערן בנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. הצטרפו למאבקה של החבורה להצלת החורשה ובית העץ! 
מחזה: נועה לזר-קינן/ בימוי ודרמטורגיה: נועם שמואל/ מילים לשירים: רן כהן אהרונוב/ לחנים: יאיא כהן אהרונוב, כוריאוגרפיה: שרון גל/ שחקנים: עידן אשכנזי, רועי ויינברג, יעל חיימובסקי, דן קיזלר, סיון קרצ'נר, שוהם שיינר.  
ההצגה מיועדת לילדים בני 8 ומעלה, שבת 8.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪


סיפורים מתוך השקט- הצגה בשילוב פנטומימה 

מספרת סיפורים חובבת חרוזים ופנטומימאי חובב שתיקות, מגלים לילדים את כל הסודות שמאחורי הפנטומימה. איך מכלום נהיה הכל. יחד עם הילדים הם בונים תפאורה, תופרים תלבושות ואז מספרים סיפור שהילדים לוקחים בו חלק פעיל. בדרך הם מגלים כמה הרפתקאות מסתתרות בתוך השקט הזה. וביחד הם מספרים את הסיפור "אהרון והעיפרון הסגול". משתתפים: חנוך ולובה רעים
ההצגה מיועדת לילדים בני 7-3, שבת 8.12.18 בשעה 11:00 והצגה נוספת בשעה 12:00  מחיר: 55 ₪​

אריה הספריה- מחזה מוסיקלי מאת אלי ביז'אווי על פי ספרה של מישל קנודסן

זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015
בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'.  אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות... לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר' (סליחה? אריה? בספריה? - זה לגמרי לא בסדר!) עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק. 
מחזה: אלי ביז'אווי, בימוי: רוני פינקוביץ', מוסיקה: רן בגנו, כוריאוגרפיה: עוז מורג, תפאורה: לילי בן נחשון, תלבושות: לילי בן נחשון ורוני שלזינגר, עיצוב בובת אריה: רויטל אריאלי, תאורה: קרן גרנק, קורפטיטורית: שחר גלזר/ שחקנים: אור אילן/ יעל צ'חנובר, נעמה אמית, יגאל ברנר, אופיר וייל, מאיה מדג'ר, דן קיזלר 
ההצגה מיועדת לילדים בני 4 ומעלה, ראשון 9.12.18 בשעה 10:30 והצגה נוספת בשעה 12:30  מחיר: 75 ₪

אריה הספריה - קרדיט בני גם זו לטובה

נשיקה בכיס- מחזה מוסיקלי עפ״י שיריה האהובים של המשוררת שלומית כהן אסיף

הצגה על חברות אמת ואהבה בין חברים. ארבעה ילדים, החברים הכי טובים מהגן, מגלים יום אחד שרות חברתם הטובה, עומדת לעבור לגור באמריקה. הארבעה מחליטים לעשות הכול בכדי להישאר יחד ולא להיפרד. 
מחזה ובימוי: יערה רשף נהור/ לחנים: דידי שחר/ תפאורה ותלבושות: רות מילר ואלונה ויינשטיין/ עיבודים וניהול מוסיקלי: איתמר גרוס/ תנועה: שרון גל/ תאורה: אורי מורג/ ע. במאי: אסנת כץ גל/ שחקנים: יגאל ברנר, מיכל פרדקין, יעל חיימובסקי, עינת סגל כהן, ישראל גולדרט, רותם כ"ץ/ רביב מדר
ההצגה מיועדת לילדים בני 8-4 , שלישי  4.12.18 בשעה 10:30  מחיר: 75 ₪

חנוכה 2018 (10-4 בדצמבר 2018​) במדיטק חולון
שד' גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון). חניה חינם.

טל' לרכישת כרטיסים: 1800-20-29-30
שירות הווטסאפ של המדיטק: 052-4334448

חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק

פורסם בתאריך: 01/11/2018