אגף שירות ומוקד עירוני

 יחידות העירייה

מינהל כללי
אגף אגף שירות ומוקד עירוני
מחלקה  
יחידה  
מנהל/ת נועה רימון גופרשטיין
סדר הופעה 1.5
טלפון 03-5011111 / 106
כתובת בניין העירייה - ויצמן 58, קומת מרתף
פקס  
מייל moked@holon.muni.il
מעניקה שירות ישיר לתושב לא
טלפונים נוספים
 
שעות קבלת קהל
 
שעות מענה טלפוני
 
מפה
אמנת שירות
פנייה מקוונת
תיאור

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים ולקבלת מידע - הן בשגרה והן בחירום.
המוקד פועל 24 שעות ביממה, מרכז פניות ומעביר אותן לטיפול מקצועי של  יחידות העירייה.

הנושאים מטופלים על פי לוחות זמנים שנקבעו במסגרת 'אמנת השירות' ועל פי דחיפותם.

ניתן לפנות למוקד העירוני בכל שאלה ובירור הקשור לעיר חולון.

בנוסף, מפעיל המוקד את 'סיירת מוקד 106', אשר נעה ברחבי העיר, מקבלת  פניות תושבים, מאתרת מפגעים ומעבירה לטיפול.

המוקד העירוני עורך תשאולים באשר לשביעות רצונם של תושבים מאופן הטיפול בתלונותיהם. נבדקים נושאים כמו: אדיבות, איכות הטיפול, זמן הטיפול וכיו"ב.

הדיווחים שלכם והמשוב שאנו מקבלים מכם, חשובים ביותר על מנת שנוכל לשמור על רמת שירות גבוהה ולהשתפר באופן תמידי.

מוקד 106 גם בדיגיטל!


בימים א' - ה' בין השעות: 8:00 - 16:00 נותן המוקד העירוני שירות גם בדיגיטל:
  • דברו איתנו בפייסבוק. כיצד?
    • נכנסים לפייסבוק העירוני
    • מקליקים על 'מוקד 106 לשירותך'
    • כותבים פנייה ושולחים
    • בעת גלישה מהנייד - לוחצים על 'צור קשר'
  • כתבו לנו מייל: Moked@holon.muni.il
  • סמסו לנו בטלפון: 052-6113106
  • באתר העירייה - בעמוד הבית - נפתח ריבוע 'אפשר לעזור' והלחיצה עליו מובילה לתיבת שיח - בה ניתן לבחור בהעברת פנייה במייל או במסרון או בצ'ט.

מנהל/ת:טלפון 03-5011111 | 106
מנהל/ת:מייל moked@holon.muni.il
מנהל/ת:כתובת בניין העירייה - ויצמן 58, קומת מרתף
מנהל/ת:פקס  
מנהל/ת:תפקיד מנהלת
קבצים מצורפים
מנהלת:נועה רימון גופרשטיין
טלפון:03-5011111 / 106
כתובת:בניין העירייה - ויצמן 58, קומת מרתף
דואל:moked@holon.muni.il
אמנת שירות:אמנת שירות - מוקד עירוני

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים ולקבלת מידע - הן בשגרה והן בחירום.
המוקד פועל 24 שעות ביממה, מרכז פניות ומעביר אותן לטיפול מקצועי של  יחידות העירייה.

הנושאים מטופלים על פי לוחות זמנים שנקבעו במסגרת 'אמנת השירות' ועל פי דחיפותם.

ניתן לפנות למוקד העירוני בכל שאלה ובירור הקשור לעיר חולון.

בנוסף, מפעיל המוקד את 'סיירת מוקד 106', אשר נעה ברחבי העיר, מקבלת  פניות תושבים, מאתרת מפגעים ומעבירה לטיפול.

המוקד העירוני עורך תשאולים באשר לשביעות רצונם של תושבים מאופן הטיפול בתלונותיהם. נבדקים נושאים כמו: אדיבות, איכות הטיפול, זמן הטיפול וכיו"ב.

הדיווחים שלכם והמשוב שאנו מקבלים מכם, חשובים ביותר על מנת שנוכל לשמור על רמת שירות גבוהה ולהשתפר באופן תמידי.

מוקד 106 גם בדיגיטל!


בימים א' - ה' בין השעות: 8:00 - 16:00 נותן המוקד העירוני שירות גם בדיגיטל:
  • דברו איתנו בפייסבוק. כיצד?
    • נכנסים לפייסבוק העירוני
    • מקליקים על 'מוקד 106 לשירותך'
    • כותבים פנייה ושולחים
    • בעת גלישה מהנייד - לוחצים על 'צור קשר'
  • כתבו לנו מייל: Moked@holon.muni.il
  • סמסו לנו בטלפון: 052-6113106
  • באתר העירייה - בעמוד הבית - נפתח ריבוע 'אפשר לעזור' והלחיצה עליו מובילה לתיבת שיח - בה ניתן לבחור בהעברת פנייה במייל או במסרון או בצ'ט.

בעלי תפקידים

תפקיד/שםטלפוןפקסדואל
מנהלת
נועה רימון גופרשטיין
03-5011111 | 106