הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

 

דו"חות פיקוח

​​​​​​​​​​​​דו"ח פיקוח עירוני​

לצפייה בתמונות ובפרטי דו"ח פיקוח (לא חנייה) >>​

תשלום​ דו"ח פיקוח (לא חנייה)​

תשלום דוח פיקוח (לא חנייה) - טופס ירוק >>​​

תשלום דו"ח פיקוח (לא חנייה) שנשלח בהודעה שנייה - טופס צהוב >>​​

הדו"חות כוללים השלכת אשפה, גזם, קרטונים ברשות הרבים, ​כלבים וכדומה.

לתשלום דו"ח פיקוח (לא חנייה) – יש להצטייד במספר דו"ח ובמספר ת"ז
יש לשלם תוך 90 יום מקבלת הדוח/ הודעת תשלום את הקנס שנקבע לעבירה

1. לתשלום באמצעות מענה קולי/ אנושי – בטלפון מספר 03-5027271
2. ניתן לשלם בכל סניפי הבנקים ובבנק הדואר ובקופת העירייה

למידע אוד​ות דו"חות חנייה >>​​

הגשת בקשה לביטול דו"ח פיקוח (לא חנייה)

באגף הפיקוח העירוני לא ניתן לבטל דו"ח, אלא רק להגיש בקשה לביטול דו"ח.
ניתן להגיש בקשה לביטול דו"ח פיקוח בתוך 30 יום מיום קבלתו.
בבקשה יש לציין את הפרטים הבאים: מספר דוח, הסיבה שיש בגינה לבטל את הדוח, שם משפחה, שם פרטי, מספר ת"ז, טלפון, כתובת למשלוח דואר (רחוב, מספר בית, מספר דירה, ישוב), כתובת דואר אלקטרוני, ניתן להוסיף כל מסמך התומך בבקשתך. נא לצרף לבקשה צילום הדוח בנוסף לבקשת הביטול.​​​

את הבקשה לביטול הדוח ניתן להגיש במספר אפש​​רויות:

כמה זמן לוקח לקבל תשובה בגין בקשה לביטול דו"ח?

  • מיום שליחת הבקשה לביטול הדו"ח יש להמתין עד חצי שנה לקבלת התשובה.
  • מיום קבלת תשובת התובע תינתן אפשרות להגיש בקשה להישפט תוך 30 יום.
אנא התאזרו בסבלנות עד לקבלת תשובה בגין בקשתכם לביטול הדו"ח. מרגע שהוגשה בקשה לביטול דוח ועד מתן קבלת תשובה ע"י התובעת העירונית, הדוח מוקפא במערכת, ואינו צובר ריבית ופיגורים.

​מה קורה אם הגיע זמן תשלום הדו"ח וטרם התקבלה תשובה לבקשתך לביטול הדו"ח?

אין לשלם את הדו"ח עד לקבלת מענה בכתב מהמחלקה המשפטית.

תשלום הדו"ח לפני קבלת המענה מהמחלקה המשפטית, משמעותו הודאה בעבירה ואין אפשרות להגיש  בקשה לביטול הדו"ח או בקשה להישפט לאחר התשלום.

בקשה להישפט

ניתן להגיש בקשה להישפט תוך 90 יום מיום קבלת הדו"ח, או 30 יום ממועד קבלת ההחלטה על סירוב דחיית הבקשה לביטול. בבקשה יש לציין את הפרטים הבאים: מספר דוח, שם משפחה, שם פרטי, מספר ת"ז, טלפון, כתובת למשלוח דואר (רחוב, מספר בית, מספר דירה, ישוב), כתובת דואר אלקטרוני, נא לצרף לבקשה צילום הדוח בנוסף לבקשה להישפט.​

לא ניתן להגיש בקשה לביטול דו"ח ובקשה להישפט יחדיו!
לא ניתן להגיש בקשה להישפט מעבר לתאריך הנקוב במכתב.
רשאי להגיש בקשה להישפט על דו"ח – אך ורק מי שהדוח רשום על שמו.

את הבקשה להישפט ניתן להגיש במספר אפשרויות:
  • דואר אלקטרוני: reportsf@holon.muni.il
  • פקס: 03-5086111
  • דואר: רוקמים 40 חולון 5885858
במידה וקיבלת הודעת תשלום דו"ח ממשרד אכיפה מילגם
עליך לפנות אך ורק  למשרד אכיפה מילגם בטל': 03-5035927, כתובת: אילת 36 חולון.
אגף הפיקוח אינו מטפל בדוחות שהועברו לטיפולו של משרד האכיפה.

מדיניות אכי​פת חוקי העזר העירוניים (למעט עבירות חנייה)

  1. אגף הפיקוח והשיטור העירוני אמון על אכיפת כלל חוקי העזר העירוניים. 
  2. סדרי העדיפות נקבעים מעת לעת ע''י הנהלת העירייה. 
  3. ברירת המחדל בגין הפרת חוקי העזר היא מתן הודעת תשלום קנס (דו"ח כספי לתשלום). 
  4. במקרים מסוימים בהתאם לשיקול דעת הפיקוח, לסוג המפגע/ ההפרעה ולנסיבות האירוע, יכול ותינתן דרישה לסילוק המפגע/ ההפרעה. אי מתן דרישה לא ישפיע על שיקול הדעת במתן קנס.
  5. פרק הזמן לביצוע הדרישה יקבע על פי החלטת המפקח ושיקול דעתו, זאת בהתאם למקרה  ולנסיבות ובכפוף לקבוע באמנת השירות והוראות חוק העזר. 
  6. מקבל הדרישה רשאי לפנות לאגף הפיקוח  והשיטור בקשת אורכה לטיפול בדרישה שניתנה לו, שתבחן לגופה. 
  7. אי קיום  הדרישה עלול להוביל לרישום הודעת תשלום קנס ולמתן דרישה נוספת, זאת בהתאם לשיקול דעת המפקח.
  8. ניתנת עדיפות לאכיפת עבירות הנוגעות לנושאים הבאים: 
  • בטיחות, בטחון אישי וסדר ציבורי
  • מרחב ציבורי נגיש וזמין
  • איכות חיי התושבים

פרטי התקשרות והגעה

מנהל/ת

טלפון

03-5086100

דואל

כתובת

הרוקמים 40, חולון

טלפון

03-5086100