בסיום הרישום המערכת אמורה להציג לכם הודעה "בקשתך נקלטה בהצלחה" ולשלוח הודעה על קליטת הבקשה לטלפון ולכתובת הדוא"ל שהזנתם. אם ההודעה לא התקבלה, אנא בדקו שנית שהזנתם את כל הנתונים ואת ההצהרה הנדרשת במסך האחרון ואשרו את הפרטים.
תלמידי החינוך הרגיל העולים לכיתה א', שהינם בעלי צרכים רפואיים מיוחדים, אשר בגינם הם זקוקים לסיוע בביצוע טיפולים פולשניים בשגרה או לסיוע בפעולות המונעות מצבים מסכני חיים, זכאים לליווי אישי במסגרת החינוכית בה הם לומדים. הזכאות לסיוע נקבעת ע"י ועדה בין משרדית משותפת למשרד החינוך ולמשרד הבריאות.
לצורך הסדרת סייעת רפואית עליכם להגיש מסמכים רפואיים עדכניים (מהחצי שנה האחרונה), מרופא מומחה, המפרטים את מהות המצב הרפואי ואת הטיפול הנדרש במהלך שעות הלימודים במוסד החינוכי. את המסמכים יש להגיש למזכירות האגף לחינוך יסודי, במנהל החינוך עד לסוף חודש אפריל 2023. המסמכים יועברו לממונה תחום הבריאות למשרד החינוך. לאחר אישור משרד החינוך, תשובץ סייעת רפואית.
על פי הנחיית משרד החינוך, יש לרשום ולשבץ את הילד/ה על פי הכתובת הרשומה במשרד הפנים. מערכת הרישום תציג בפניכם רק גנים/בתי"ס הנמצאים באזור הרשום בכתובת זו. עליכם לשנות אותה לפני ביצוע הרישום. יש לשלוח בקשה לשינוי כתובת ל- RALEF@HOLON.MUNI.IL בצירוף המסמכים הבאים: חוזה דירה, שובר תשלום ארנונה, תעודת זהות של שני ההורים עם כתובת מעודכנת.
עליך לשלוח לנו טופס בקשה ל "אישור לימודי חוץ" חתום על ידי שני ההורים ולצרף:
שים לב, שהלימודים בעיר אחרת עלולים להיות כרוכים בתשלום אגרת חוץ לרשות הקולטת.
לשאלות ותשובות נוספות בנושא צהרונים - מוזמנים להיכנס לאתר רשת קהילה ופנאי >>