הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
 

הזמנת תיק מידע ותשלום אגרות

במסגרת יעול ושיפור השירות הניתן לך במינהל ההנדסה של עיריית חולון, אנו שמחים להעמיד לרשותך כלי עזר המאפשר לך לבצע הזמנת תיק מידע באופן מקוון.
להזמנת תיק מידע לחץ כאן.

להלן מספר הנחיות:

  • התשלום יכול להיות מבוצע באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי למעט דיינרס.
  • יש לעקוב אחר ההוראות, על פי השלבים המופיעים על גבי המסך.
  • יש למלא הפרטים הנדרשים בכל מקום בו תידרשו לכך. מילוי כל הפרטים באופן מדוייק יאפשר השלמת ההזמנה באופן מהיר וללא תקלות.
  • בתום הפעולה יופיע על גבי המסך אישור ביצוע  תשלום אותו אנו ממליצים להדפיס לצורך מעקב.
  • בסיום הזמנת תיק המידע וקבלת אישור תשלום, יש להפנות את אישור התשלום לעורך הבקשה מטעמך ולהשלים את הזמנת תיק המידע באמצעות אתר משרד הפנים ולפעול בהתאם להנחיות המצורפות בקישורים הבאים:
    מדריך למשתמש - שם לחצו על  מערכת רישוי זמין>מדריכים והנחיות>מדריך לעורך הבקשה שלב מידע.

פרטי התקשרות והגעה

מנהל/ת

טלפון

03-5027451, 03-5027452

כתובת

בניין העירייה - ויצמן 58 חולון, קומה 7

שעות קבלת קהל

בוחנות רישוי בנייה: ב', ה' 13:00-09:00 ג' 18:00-16:00